logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Proxi.cloud wzmacnia zespół sprzedażowy

  PR 20.11.2023, przeczytano 189 razy
ilustracja

Marcin Wójtowicz został Business Development Managerem w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w targetowaniu i realizacji kampanii drive to store. Ma budować na rynku świadomość oferowanych produktów i sprzedawać je domom mediowym oraz klientom bezpośrednim. Zarząd docenił jego wieloletnie doświadczenie, zdobyte w agencjach mediowych, mediach, a także sieciach reklamy online. I podkreśla, że w poprzednich miejscach pracy Wójtowicz cieszył się dużym uznaniem klientów. Dlatego właśnie został wybrany do utrzymywania dobrych relacji z usługobiorcami Proxi.cloud i pozyskiwania nowych kontaktów. Wesprze też zespół w poszerzaniu oferty produktowej, by jak najlepiej odpowiadała na bieżące potrzeby i oczekiwania rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/proxi.cloud-wzmacnia-zespol-sprzedazowy,402141,artykul.html

Marcin Wójtowicz został nowym Business Development Managerem w Proxi.cloud. Wcześniej pracował w agencjach mediowych (MullenLowe, Havas) i mediach (Multikino Media). Działał również na rzecz reklamodawców (FFiL Śnieżka), a także dostawców narzędzi reklamowych (YOC Poland).

Z Marcinem spotykamy się biznesowo już po raz drugi i jestem mu ogromnie wdzięczna za okazane mi ponownie zaufanie oraz chęć wsparcia mojego zespołu. Ma on wieloletnie doświadczenie sprzedażowe, które zdobywał w domach mediowych i sieciach reklamy online. Posiada szeroką wiedzę na temat współpracy z domami mediowym. Potrafi zachować spokój pod presją czasu, która towarzyszy branży non stop. I co najważniejsze, klienci lubią z nim pracować oraz cenią jego kompetencje. Wierzę, że stworzymy zgrany zespół i tym samym zbudujemy silną pozycję Proxi.cloud na rynku reklamy digital – komentuje Sylwia Kaska, Head of Sales w Proxi.cloud.

Na nowym stanowisku Marcin Wójtowicz będzie odpowiedzialny za budowanie świadomości produktów Proxi.cloud i ich sprzedaż domom mediowym oraz klientom bezpośrednim. – Na początku musimy wspólnie przedstawić klientom nasze portfolio produktowe kampanii digitalowych, oparte na unikalnych danych o użytkownikach mobile, opracowanych na podstawie ich zachowań w świecie realnym. Jest to najbardziej precyzyjny produkt na rynku dotyczący targetowania. Kolejnym filarem jest możliwość realizowania performance’u offline, w postaci skierowania tych użytkowników do konkretnych sklepów stacjonarnych i raportu z ilości ich wizyt. Długoterminowo będziemy zbierać informacje odnośnie potrzeb konsumentów i stale wprowadzać ulepszenia naszej oferty oraz kolejne produkty – mówi Sylwia Kaska.

Odpowiadając za sprzedaż i rozwój biznesu, Marcin Wójtowicz będzie skoncentrowany na wzmocnieniu relacji z obecnymi klientami agencyjnymi i pozyskaniu nowych usługobiorców wśród nieobsługiwanych wcześniej branży. – Moim zadaniem będzie poszerzenie bazy klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi odbiorcami usług. Do tego zapewnię zespołowi wsparcie przy rozwoju oferty produktowej tak, żebyśmy jeszcze lepiej odpowiadali na potrzeby i oczekiwania rynku – zapowiada Marcin Wójtowicz, nowy Business Development Manager w Proxi.cloud.

Jak sam podkreśla, jest przekonany o tym, że zdobyte przez niego doświadczenie oraz kompetencje stanowią solidne podstawy do skutecznego funkcjonowania na nowym stanowisku. – Mam ogromną chęć do podjęcia nowych wyzwań i rozwijania się dalej w strukturach Proxi.cloud. Pragnę w tym celu wykorzystać moje umiejętności analityczne, kreatywność oraz zdolność do efektywnej współpracy zespołowej – podsumowuje Marcin Wójtowicz.

Źródło: Proxi.cloud

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Motowizja poszerza zasięgi
Na tę informację czekało wielu kibiców. Telewizja motoryzacyjna Motowizja dołączyła do oferty Polsat Box, Polsat Box Go oraz Netii. Od 1 grudnia br. wchodzi w skład pakietu L telewizji satelitarnej i kablowej IPTV oraz pakietu Bogatego telewizji internetowej z dekoderem Polsat Box, pakietu Polsat Box Go Sport w ofercie serwisu streamingowego Polsat Box Go, a także pakietu L...
Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego z Kanału Sportowego
Decyzją o odejściu z Kanału Sportowego i utworzeniem nowego programu – Kanału Zero, Krzysztof Stanowski ściągnął na siebie uwagę mediów i internautów. Jak wynika z najnowszej analizy PSMM Monitoring & More decyzja i powody rezygnacji Stanowskiego były szeroko komentowane w przestrzeni medialnej. W niespełna dwa miesiące dyskusja wygenerowała blisko 300 tys....
Coraz więcej osób w Polsce płaci za dostęp do treści wideo w internecie. Przy stale powiększającej się ofercie serwisów, współdzielenie kont i opłat stało się siecią skomplikowanych zależności. Zdecydowana większość użytkowników płatnej telewizji nie rozważa rezygnacji z tej usługi. Telewizja pomimo spadków oglądalności to wciąż...
„Dating Naked – Nagi raj” – reality show w MTV Polska
MTV Polska zaprasza widzów w podróż do rozgrzanej do czerwoności rajskiej Tajlandii! Już w tym tygodniu na kanale stacji zadebiutuje „Dating Naked – Nagi raj”. To 11-odcinkowe randkowe reality show, w którym dwoje uczestników odkrywa dosłownie wszystkie karty, aby odnaleźć miłość. Premierowe dwa odcinki już w najbliższy czwartek 30 listopada o 23:00 w MTV Polska....
9. edycja Festiwalu Matematyki od „Wyborczej”
W sobotę 2 grudnia br. w siedzibie Agory i Wyborczej w Warszawie (przy ulicy Czerskiej 8/10) będzie miało miejsce wyjątkowe wydarzenie dla dzieci, rodziców i nauczycieli. Odbędą się różnorodne warsztaty, które wprowadzą uczestników w fascynujący świat matematyki. 9. “Festiwal Matematyki” to święto logicznego myślenia, kreatywnego rozwiązywania łamigłówek, zabawy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764