logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Proxi.cloud z nowym szefem działu danych i analiz

  PR 21.12.2023, przeczytano 483 razy
ilustracja

Łukasz Pytlewski dołączył do firmy technologicznej Proxi.cloud, specjalizującej się w targetowaniu i realizacji kampanii drive to store. Został Head of Data. Będzie odpowiadał za rozwój unikalnych produktów służących do pomiaru efektywności działań marketingowych i monitoringu zachowań konsumentów w świecie offline. Ma poszerzyć i udoskonalić ofertę analityczną. Zarząd spółki podkreśla, że inwestuje w najlepszych ekspertów w tej dziedzinie. Oprócz prawie 20-letniego doświadczenia Pytlewskiego, ceni jego kreatywność, a także głęboką znajomość rynku data-driven marketingu oraz potrzeb reklamodawców, wydawców i agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/proxi.cloud-z-nowym-szefem-dzialu-danych-i-analiz,402543,artykul.html

Łukasz Pytlewski ma ponad 18-letnie doświadczenie w zakresie budowania, rozwijania oraz integrowania produktów analitycznych i technologicznych, a także tworzenia procesów zarządzania danymi. Prowadził projekty analityczne dla czołowych reklamodawców zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach europejskich. Zdobył doświadczenie, m.in. rozwijając kompetencje analityczne dla agencji GroupM, a także prowadząc projekty doradcze w Accenture.

Umiejętności i dotychczasowe doświadczenie Łukasza idealnie wpisują się w kluczowe kompetencje, na których chcemy budować Proxi.cloud. Głęboka znajomość rynku data-driven marketingu oraz potrzeb reklamodawców, wydawców i agencji, a także zrozumienie nadchodzących zmian strategicznych to nieoceniony wkład Łukasza w naszą firmę. Najistotniejsze jednak jest jego dopasowanie do naszej kultury. Liczy się także kreatywność połączona z pełnym skupieniem na tworzeniu realnej wartości dla marketerów. Jesteśmy przekonani, że z Łukaszem osiągniemy dużo więcej – mówi Mateusz Chołuj, CEO Proxi.cloud.

Pytlewski objął stery działu danych i analiz. Jak podkreśla zarząd spółki, to bardzo ważna rola w firmie i sygnał dla rynku, że Proxi.cloud inwestuje w najlepszych ekspertów w tym obszarze. – Odpowiadam za rozwój produktów analitycznych opartych o dane geolokalizacyjne. Oferują one unikalne możliwości pomiaru efektywności prowadzonych działań marketingowych. Dostarczają również użytecznych insightów, pozwalających lepiej rozumieć zachowanie konsumentów w świecie offline – komentuje Łukasz Pytlewski, nowy Head of Data.

Zadaniem Łukasza Pytlewskiego jest poszerzenie oferty analitycznej oraz jej doskonalenie, aby w jak najlepszym stopniu odpowiadała na potrzeby działów marketingu. Do jego krótkoterminowych celów należy rozbudowa kompetencji w zespole i automatyzacja procesów. Są to narzędzia do realizacji długoterminowej wizji Proxi.cloud, polegającej na dostarczaniu marketerom cennej wiedzy nt. rynku i efektywności ich działań.

Obszar, za który będzie odpowiadał zespół Łukasza, bezpośrednio będzie się przekładać na wartość, jaką tworzymy dla reklamodawców, dzięki dostarczaniu im unikalnej wiedzy. Na jej podstawie marketerzy mogą szybko podejmować trafne decyzje. Równie ważne jest dla nas podnoszenie efektywności realizowanych przez nas kampanii reklamowych, dzięki wykorzystaniu mechanizmów uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. W długim terminie będzie to stanowiło o naszej przewadze rynkowej – podsumowuje Mateusz Chołuj.

Źródło: Proxi.cloud

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monika Młynarczyk dyrektorem marketingu w firmie Wiśniowski
Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
Ewelina Puławska dyrektor zarządzającą Good One PR
W maju br. Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska objęła rolę Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
Jan Rybicki na stałe dołącza do redakcji Weekend.Gazeta.pl
Jan Rybicki, zwycięzca pierwszej edycji konkursu „Polska Stories”, na stałe dołącza do zespołu serwisu Weekend.Gazeta.pl. Wcześniej, w ramach projektu dedykowanego młodym reporterom i reporterkom, brał udział w warsztatach prowadzonych przez Olgę Gitkiewicz oraz opublikował swój finałowy reportaż na łamach Weekend.Gazeta.pl. Po zakończeniu konkursu współpracował z...
Zmiany kadrowe i awanse w Agencji DDOB
W ramach dążenia do ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich usług, Agencja DDOB wprowadziła kilka kluczowych zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse mają na celu wzmocnienie struktur firmy oraz zapewnienie dalszego jej dynamicznego rozwoju.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764