logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prudential nagrodzony za „Młodych Bogów” w konkursie Golden Arrow

  PR 28.06.2016, przeczytano 923 razy

Młodzi Bogowie to najlepsza kampania zintegrowana B2C w 2015r. Prudential został doceniony za kreację i skuteczność kampanii pokazującej niefrasobliwość Polaków wobec ich własnej finansowej przyszłości. To już trzecia pod rząd nagroda dla ubezpieczyciela w tym konkursie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prudential-nagrodzony-za-_mlodych-bogow_-w-konkursie-golden-arrow,29095,artykul.html

Prudential otrzymał główną nagrodę, Golden Arrow, w kategorii „najlepsza kampania marketingu zintegrowanego do klientów” w 2015r. Konkurs na najlepsze kampanie i akcje marketingowe zorganizowano po raz jedenasty, a jego organizatorami są Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i VFP Communications, wydawca miesięcznika Media & Marketing Polska. W zamierzeniu organizatorów konkurs ma promować efektywność działań marketingowych. Jury ocenia zgłoszone kampanie nie tylko pod kątem kreatywności, ale również kompleksowości strategii i efektywności oraz skuteczności.
 
Prudential, jako jedyna firma z branży ubezpieczeń wyróżniona w tegorocznej edycji konkursu, został nagrodzony za kampanię „Młodzi Bogowie”. Przedstawia ona niefrasobliwe podejście Polaków do ich własnej przyszłości finansowej. Według badań prowadzonych przez Prudential, zdecydowana większość z nas nie podejmuje żadnych działań z myślą o swoich przyszłych wydatkach, a na temat wysokości naszych przyszłych emerytur pokutuje wiele szkodliwych mitów. Wszystkie kreacje wykorzystane w kampanii zostały przygotowane przez agencję BBDO Warszawa, zaś planowaniem i doborem mediów zajął się dom mediowy SMG Starcom. Na potrzeby kampanii stworzono specjalny serwis internetowy www.mlodzibogowie.pl. Wszystkie spoty reklamowe kampanii można obejrzeć na oficjalnym kanale Prudential w portalu YouTube:

Tegoroczne wyróżnienie to trzecia z kolei nagroda dla Prudential w konkursie Golden Arrow.

Źródło: Prudential

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764