logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prudential nagrodzony za „Młodych Bogów” w konkursie Golden Arrow

  PR 28.06.2016, przeczytano 748 razy

Młodzi Bogowie to najlepsza kampania zintegrowana B2C w 2015r. Prudential został doceniony za kreację i skuteczność kampanii pokazującej niefrasobliwość Polaków wobec ich własnej finansowej przyszłości. To już trzecia pod rząd nagroda dla ubezpieczyciela w tym konkursie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prudential-nagrodzony-za-_mlodych-bogow_-w-konkursie-golden-arrow,29095,artykul.html

Prudential otrzymał główną nagrodę, Golden Arrow, w kategorii „najlepsza kampania marketingu zintegrowanego do klientów” w 2015r. Konkurs na najlepsze kampanie i akcje marketingowe zorganizowano po raz jedenasty, a jego organizatorami są Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i VFP Communications, wydawca miesięcznika Media & Marketing Polska. W zamierzeniu organizatorów konkurs ma promować efektywność działań marketingowych. Jury ocenia zgłoszone kampanie nie tylko pod kątem kreatywności, ale również kompleksowości strategii i efektywności oraz skuteczności.
 
Prudential, jako jedyna firma z branży ubezpieczeń wyróżniona w tegorocznej edycji konkursu, został nagrodzony za kampanię „Młodzi Bogowie”. Przedstawia ona niefrasobliwe podejście Polaków do ich własnej przyszłości finansowej. Według badań prowadzonych przez Prudential, zdecydowana większość z nas nie podejmuje żadnych działań z myślą o swoich przyszłych wydatkach, a na temat wysokości naszych przyszłych emerytur pokutuje wiele szkodliwych mitów. Wszystkie kreacje wykorzystane w kampanii zostały przygotowane przez agencję BBDO Warszawa, zaś planowaniem i doborem mediów zajął się dom mediowy SMG Starcom. Na potrzeby kampanii stworzono specjalny serwis internetowy www.mlodzibogowie.pl. Wszystkie spoty reklamowe kampanii można obejrzeć na oficjalnym kanale Prudential w portalu YouTube:

Tegoroczne wyróżnienie to trzecia z kolei nagroda dla Prudential w konkursie Golden Arrow.

Źródło: Prudential

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.
300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
Trailer Metro Exodus z Webby Award 2020
Stworzony w Platige Image trailer Metro Exodus Artyom's Nighmare otrzymał główną nagrodę w kategorii „Video Branded Entertainment - Games" na odbywającej się 19.05 24. Gali Webby Awards. Produkcja otrzymała również wyróżnienie w kategorii „Video Animation – Branded”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764