logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prudential ponownie wybiera dom mediowy SMG

  PR 26.01.2016, przeczytano 856 razy

Firma ubezpieczeniowa Prudential rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego marki. Zwycięzcą przetargu jest agencja SMG, współpracująca z Prudentialem od 2013 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prudential-ponownie-wybiera-dom-mediowy-smg,27227,artykul.html

SMG, tak jak dotychczas, będzie zajmować się planowaniem i zakupem mediów do kampanii reklamowych marki Prudential oraz wspierać realizację strategii komunikacji. Przetarg rozpoczął się późną jesienią ub.r. Oprócz SMG zaproszone do niego zostały domy mediowe Optimum Media OMD, Universal McCann oraz Maxus. W realizację przetargu zaangażowana była firma audytorska Instytut Audytu Mediowego. 

Starcom Mediavest Group wygrał przetarg mimo silnej konkurencji ze strony pozostałych uczestników. Agencja zaproponowała nie tylko konkurencyjną ofertę pod względem kosztów i warunków współpracy, ale także strategię mediową, która w największym stopniu odpowiadała przedstawionym w briefie celom i pozycjonowaniu marki. – mówi Łukasz Penszko, menedżer ds. komunikacji marketingowej Prudential w Polsce.

Wartość budżetu mediowego oraz okres obowiązywania nowego kontraktu nie zostały ujawnione.

Źródło: Prudential

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB
6-7 października br. w Warszawie wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień czternastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach...
PGE ogłosiła przetarg na wybór agencji reklamowych ATL i BTL, z którymi planuje współpracować przez najbliższe 18 miesięcy.
Patrycja Rusnak awansuje na stanowisko senior creative
Patrycja Rusnak, dotychczas creative w VMLY&R Poland, awansowała na stanowisko senior creative. Do jej obowiązków należy obsługa kreatywna i rozwijanie marki Samsung.
Hyundai z kampanią promującą modele Kona
Wraz z początkiem lipca rozpoczęła się kampania promująca rodzinę modeli Hyundai KONA. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764