logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prudential ponownie wybiera dom mediowy SMG

  PR 26.01.2016, przeczytano 996 razy

Firma ubezpieczeniowa Prudential rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego marki. Zwycięzcą przetargu jest agencja SMG, współpracująca z Prudentialem od 2013 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prudential-ponownie-wybiera-dom-mediowy-smg,27227,artykul.html

SMG, tak jak dotychczas, będzie zajmować się planowaniem i zakupem mediów do kampanii reklamowych marki Prudential oraz wspierać realizację strategii komunikacji. Przetarg rozpoczął się późną jesienią ub.r. Oprócz SMG zaproszone do niego zostały domy mediowe Optimum Media OMD, Universal McCann oraz Maxus. W realizację przetargu zaangażowana była firma audytorska Instytut Audytu Mediowego. 

Starcom Mediavest Group wygrał przetarg mimo silnej konkurencji ze strony pozostałych uczestników. Agencja zaproponowała nie tylko konkurencyjną ofertę pod względem kosztów i warunków współpracy, ale także strategię mediową, która w największym stopniu odpowiadała przedstawionym w briefie celom i pozycjonowaniu marki. – mówi Łukasz Penszko, menedżer ds. komunikacji marketingowej Prudential w Polsce.

Wartość budżetu mediowego oraz okres obowiązywania nowego kontraktu nie zostały ujawnione.

Źródło: Prudential

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764