logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prudential z nową odsłoną kampanii reklamowej

  PR 16.03.2020, przeczytano 402 razy
ilustracja

Od dziś Prudential rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej z cyklu „Młodzi Bogowie”. W najnowszej komunikacji ubezpieczyciel prezentuje korzyści swojej oferty, czyli połączenie 2w1 ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem na dowolny cel w przyszłości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prudential-z-nowa-odslona-kampanii-reklamowej,386088,artykul.html

Nowe spoty reklamowe Prudential można oglądać od 16 marca 2020 r. Kampania komunikuje korzyści wynikające z połączenia ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem. Prudential chce przełamać jedną z fundamentalnych barier, czyli przeświadczenie, że ubezpieczenie na życie to strata pieniędzy – „bo jak nic mi się nie stanie, to nic nie dostanę”.

Z badań przeprowadzonych na zlecenie Prudential wynika, że potencjalni Młodzi Bogowie, jeśli już myślą o swoim zabezpieczeniu finansowym na przyszłość, to widzą dwie drogi: albo oszczędzanie, albo ubezpieczenie na życie. Co ciekawe, postrzegają je jako dwa osobne światy – świat oszczędzania i świat ubezpieczeń. Nie do końca zdają sobie sprawę, że można je połączyć. Warto również dodać, że badani nie mają świadomości, jak produkt typu ubezpieczenie na życie może im pomóc w budowaniu kapitału na przyszłość. Największą obawą potencjalnych Klientów jest to, że „ubezpieczenie na życie to strata pieniędzy, bo jak nic mi się nie stanie to nic nie dostanę”. Produkt Prudential, oferując korzyści 2w1, czyli połączenia ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem, ma szansę obalić młodoboski mit.

- Staraliśmy się kreatywnie rozwinąć motyw kampanii, multiplikując Młodego Boga: jeden prezentuje klasyczne ubezpieczenie na życie, drugi zaś oszczędzanie na przyszłość. Młody Bóg prowadzi dialog sam ze sobą, dywagując, czy ubezpieczyć się na życie, czy oszczędzać. Rozwiązaniem na jego wewnętrzne rozterki jest połączenie benefitów ubezpieczenia na życie z oszczędzaniem. Teraz nie musi się już dwoić, ma produkt 2w1, jest zarówno ubezpieczony, jak i oszczędza – mówi Paulina Radomska-Niewiadomska, Communication Manager Prudential Polska.

Ubezpieczyciel przygotował również specjalną kreację dedykowaną do internetu.

- Jesteśmy marką mocno »digitalową«, każdej naszej kampanii telewizyjnej już od wielu lat towarzyszą intensywne działania w Internecie. Po raz kolejny zapraszamy odbiorców do świata „Młodych Bogów”, przygotowaliśmy specjalną komunikację video dopasowaną do odwiedzanych przez nich stron WWW.  Co ważne, w tym roku nasi potencjalni Klienci nie muszą wybierać między serwisami video a social mediami. Prudential połączył korzyści 2w1 i dla każdego z tych kanałów przygotował coś specjalnego. A jeśli po obejrzeniu spotu użytkownicy, tak jak Młody Bóg, wciąż będą się wahać, jaką decyzję podjąć, zachęcam do rozwiania wątpliwości na www.mlodzibogowie.pl, gdzie wszystko łączy się w jedną całość! – mówi Magda Jończyk, Digital Manager.

Kampanię Prudential zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Obejmuje ona telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz video online. Kampania dostępna będzie na kanale YouTube. Na potrzeby nowej kampanii przygotowaliśmy specjalne spoty do mediów społecznościowych, serwis internetowy z quizem edukacyjnym i mit z „wagą rozsądku”, które będzie można zobaczyć w serwisie mlodzibogowie.pl, jak również w mediach społecznościowych: Facebook – Prudential czas na przyszłość – i LinkedIn.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik, zaś ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Spot w stacjach telewizyjnych będzie wyświetlany w formatach 15” i 30”, zaś do działań online przygotowano wersje 6”, 10” i 15”. Kampanię wspierać będą działania PR.

Źródło: Prudential

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W dniu swojego święta wiele muzeów mogło ponownie otworzyć drzwi dla zwiedzających, jednak tylko przy spełnieniu wytycznych Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. W tym samym dniu ruszyła także akcja społeczno-informacyjna #pewniewmuzeum. Inicjatywa zakłada wspólne, edukacyjne działania muzeów w całej Polsce, mające na celu propagowanie nowych zasadach...
Za nami kolejny webinar Okk!design
Agencja OKK! PR, specjalizująca się w zarządzaniu wizerunkiem marek związanych z branżą wnętrzarską oraz pracowni architektonicznych, po raz kolejny zaprosiła znanych projektantów do podzielenia się refleksjami na temat prowadzenia pracowni w nowo zaistniałej sytuacji. Czy branża ma się czego bać i jak będzie wyglądać najbliższa przyszłość, pytała warszawskich,...
Coca-Cola Polska we współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką aktywnie wspiera tysiące kobiet w Polsce w rozwoju zawodowym. Największa inicjatywa „Sukces to Ja”, której głównym celem jest poprawa sytuacji Polek poprzez wsparcie i aktywizację zawodową, nabrał szczególnego znaczenia w obecnej, trudnej sytuacji, związanej z pandemią COVID-19. Program dostarcza praktyczną...
Jarosław Miszczak, dotychczas Head of Client Service w Bluerank, awansował na stanowisko Client Service Director. Rafał Trąbski – wcześniej Head of Paid Search – objął funkcję Paid Search Director.
Firma Dassault Systèmes poinformowała, że prawie wszyscy konsumenci oczekują dziś personalizacji zakupionych produktów i usług. Oczekiwania dotyczące personalizacji produktów obecne są we wszystkich grupach wiekowych, ale są szczególnie silne wśród młodszych nabywców i dotyczą wielu kategorii rynkowych, takich jak mobilność, opieka...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764