logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prudential z nową odsłoną kampanii reklamowej – szczerze o emeryturze

  PR 09.07.2019, przeczytano 256 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej Prudential z cyklu „Młodzi Bogowie”. Tym razem ubezpieczyciel przekonuje, że wystarczy 15 minut, by zdecydować o 20 latach emerytury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prudential-z-nowa-odslona-kampanii-reklamowej-%E2%80%93-szczerze-o-emeryturze,383175,artykul.html

Nowe spoty reklamowe Prudential można oglądać od 8 lipca. Ubezpieczyciel zachęca w nich, by klienci poświęcili 15 minut na spotkanie z konsultantem towarzystwa i przekonali się, jak  firma może im pomóc w dodatkowym oszczędzaniu na emeryturę. Prudential chce szczerze rozmawiać z Polakami o emeryturach i uświadamiać, że ten okres życia to nie jest tylko chwila. Żyjemy coraz dłużej i dla dzisiejszych „Młodych Bogów” ten czas może wynosić 20 lat lub więcej.

- Według wszystkich dostępnych badań i analiz ekspertów, nasze emerytury mogą okazać się rozczarowująco niskie. Musimy być świadomi, że na emeryturze możemy spędzić 20 lat lub nawet więcej.  Dlatego zachęcamy do 15-minutowego spotkania z agentem Prudential, bo może przynieść wymierne korzyści w przyszłości.  Czym jest 15 minut wobec 20 lat, które możemy spędzić na emeryturze. Jednocześnie stawiamy sprawę fair: jeśli klient po 15-minutowym spotkaniu zdecyduje, że nie chce kontynuować rozmowy to koniec tematu. - mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential Polska.

Kampanię Prudential zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Obejmuje ona telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz video online, którym towarzyszą działania afiliacyjne i marketing w wyszukiwarkach. Nowe spoty w pierwszym etapie będą dostępne na  www, od połowy sierpnia także w telewizji. Na potrzeby kampanii jej twórcy przygotowali dedykowany serwis internetowy www.szczerzeoemeryturze.pl. Można w nim znaleźć specjalną grę, pokazującą nasze wydatki i przewidywaną długość życia na emeryturze.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik, a ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Formaty w jakich będzie wyświetlany spot w stacjach telewizyjnych to 15” i 30”, zaś do działań online przygotowano wersje 6”, 10” i 15”. Kampanię wspierać będą działania PR.

Źródło: Prudential

www.prudential.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764