logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przebojem Ewy Bem Biofarm po raz pierwszy promuje Vigalex

  PR 04.02.2021, przeczytano 760 razy
ilustracja

Pod hasłem “Vigalex … by nie brakowało słońca w naszych domach” ruszyła pierwsza telewizyjna kampania leku Vigalex firmy Biofarm. W spotach wykorzystano nową aranżację przeboju Podaruj mi trochę słońca Ewy Bem. Pomysł z humorem pokazuje realia domowego życia w czasie pandemii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przebojem-ewy-bem-biofarm-po-raz-pierwszy-promuje-vigalex,390076,artykul.html

Jak podkreślono w kampanii, Vigalex to jedyny na polskim rynku lek z witaminą D3, który dostępny jest w trzech dawkach: 1000 IU, 2000 IU i 4000 IU. Ostatnie miesiące, za sprawą badań przeprowadzonych m.in. w Akademickim Szpitalu Królowej Sofii w Kordobie*, przyniosły nowe istotne informacje o działaniu witaminy D. Pacjenci hospitalizowani z powodu COVID-19 łagodniej przechodzą przez chorobę dzięki intensywnemu podnoszeniu poziomu witaminy D we krwi. Hiszpańscy badacze zaobserwowali również brak konieczności skierowania chorych na oddział intensywnej terapii.

Od dawna wiadomo, że witamina D ma duży wpływ na wzmocnienie naszego organizmu, a jej niedobór może mieć poważne konsekwencje dla zdrowia. Zaleca się jej stałą i regularną suplementację. Szczególnie jest to wskazane w naszym klimacie w okresie jesienno-zimowym. Właśnie wtedy, kiedy najbardziej jesteśmy narażeni na różnego rodzaju infekcje czy choroby zakaźne.

-  Z danych epidemiologicznych wynika, że aż 90 procent polskiego społeczeństwa ma niedobory witaminy D - wskazuje Marta Barecka, kierownik działu marketingu Biofarm. -  Dodatkowo jesteśmy zmęczeni, mamy podwyższony poziom stresu, a to wszystko może nieść za sobą negatywne skutki zdrowotne. Kampanią leku Vigalex chcemy zwrócić uwagę odbiorców na to, jak ważna jest witamina D3 dla naszego organizmu  - dodaje.

Zadaniem agencji doradztwa komunikacyjnego AL FORESTER, której powierzono przygotowanie kampanii, było zaproponowanie strategii i kreacji, która pozwoli marce wyróżnić się na tle  intensywnej konkurencji na rynku witaminy D w ostatnich miesiącach.

-  Ważnym było, by format kreatywny pozytywnie wyróżniał się w bloku reklamowym oraz ciekawie wpisał  w doświadczenia Polaków w czasie trwającej pandemii - wyjaśnia Artur Leśniak strategy & creative director agencji AL FORESTER. - Pomysł i wykorzystanie znanego wszystkim przeboju Ewy Bem doskonale realizuje te założenia. W Polsce mamy mało słońca, w przenośni i dosłownie. Doświadczamy jedynie około 66 słonecznych dni w roku. W zderzeniu z tym faktem, chcieliśmy zwrócić uwagę na zalety leku Vigalex, jak i na istotę dobrego samopoczucia, które w czasie pandemii oraz mniej nasłonecznionych dni, ma ogromne znaczenie dla naszego zdrowia i komfortu. - podkreśla.

Spoty 30 i 15-sekundowe  można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsacie. Kampania reklamowa będzie realizowana również w radiu oraz  w kanałach digital.

Za przygotowanie strategii, kreacji oraz nadzór produkcyjny kampanii, odpowiada agencja doradztwa komunikacyjnego AL FORESTER. Zakup i planowanie emisji w telewizji oraz radiu powierzono domowi mediowemu Value Media. Spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Graffiti. Media internetowe zaplanowała agencja Performance Media. Za koordynację procesu licencyjnego oraz produkcję nowego nagrania przeboju Podaruj mi trochę słońca odpowiadała Aneta Kabsa z agencji muzycznej Big Sync Music, Warsaw.

Źródło: AL FORESTER

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764