logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przed nami drugi Internet ASAP open i krakowski Fuck-up Festival

  PR 15.01.2019, przeczytano 204 razy
ilustracjastrzałka

We wtorek 22 stycznia o godz. 18:30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz drugi Internet ASAP open*. Wydarzenie jest skierowane do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przed-nami-drugi-internet-asap-open-i-krakowski-fuck-up-festival,380804,artykul.html

Tym razem zaproszeni goście wspólnie podejmą temat: „Czy żyjemy w fake rzeczywistości?”. Na scenie Klubu Kwadrat wystąpią: Mateusz Miga z Dziennika Sport, Michał Zalewski z Krakowskiego Biura Festiwalowego, Dawid Maj oraz Aleksander Pawlik z BeDigital, Konrad Syga i Monika Klimkiewicz z BrandOxygen, a także Łukasz Wołek oraz Maks Michalczak z agencji Abanana.

Piotr Golczyk – autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” – poprowadzi Marketing Fuck-up Festival, czyli przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy Internet ASAP open. Przypominamy hasło i zarazem ideę tego cyklicznego przedsięwzięcia: „Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!”. Warto posłuchać!

Na wydarzenie można zapisywać się na Facebooku

Agenda spotkania:

18:30 – 18:55

  • Jak odnaleźć się w świecie fake newsów?
  • Prowadzący: Maks Michalczak, PR Manager Abanana i Eura7
  • Gość specjalny: Mateusz Miga, Dziennik Sport

18:55 – 19:20

  • Kryzysy: zapobiegać czy leczyć? Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie
  • Prowadzący: Michał Zalewski, Rzecznik KBF

19:20 – 19:35

  • Jak Wójt Gminy Kraszewniki walczył z ACTA – fake news case study
  • Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura7

19:35 – 19:55

  • Fake dane, czyli skąd się biorą dane w Internecie i czy można im ufać?
  • Prowadzący: Dawid Maj, Aleksander Pawlik, BeDigital

19:55-20:15

  • Wszyscy kłamią, czyli kilka słów o „fake newsach” w mediach społecznościowych                
  • Prowadzący: Konrad Syga, Monika Klimkiewicz, BrandOxygen

20:15

  • Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
  • Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Organizatorem wydarzenia jest agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7.

  • Partnerzy wydarzenia: Krakowskie Biuro Festiwalowe, BeDigital, BrandOxygen.
  • Patron medialny: Marketing przy Kawie

Internet ASAP open to cykl otwartych spotkań, podczas których uczestnicy poznają aktualne trendy w branży digitalowej oraz wymienią się doświadczeniami.

– Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

Dodatkowe informacje:

*Dla pierwszych 50 osób, które udostępnią zapiszą się na wydarzenie na Facebooku i udostępnią publicznie, dodając hashtag #asapopen2, organizator przygotował kupony wymienne na napoje 0,2 i piwo.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764