logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przed nami drugi Internet ASAP open i krakowski Fuck-up Festival

  PR 15.01.2019, przeczytano 185 razy
ilustracjastrzałka

We wtorek 22 stycznia o godz. 18:30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz drugi Internet ASAP open*. Wydarzenie jest skierowane do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przed-nami-drugi-internet-asap-open-i-krakowski-fuck-up-festival,380804,artykul.html

Tym razem zaproszeni goście wspólnie podejmą temat: „Czy żyjemy w fake rzeczywistości?”. Na scenie Klubu Kwadrat wystąpią: Mateusz Miga z Dziennika Sport, Michał Zalewski z Krakowskiego Biura Festiwalowego, Dawid Maj oraz Aleksander Pawlik z BeDigital, Konrad Syga i Monika Klimkiewicz z BrandOxygen, a także Łukasz Wołek oraz Maks Michalczak z agencji Abanana.

Piotr Golczyk – autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” – poprowadzi Marketing Fuck-up Festival, czyli przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy Internet ASAP open. Przypominamy hasło i zarazem ideę tego cyklicznego przedsięwzięcia: „Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!”. Warto posłuchać!

Na wydarzenie można zapisywać się na Facebooku

Agenda spotkania:

18:30 – 18:55

  • Jak odnaleźć się w świecie fake newsów?
  • Prowadzący: Maks Michalczak, PR Manager Abanana i Eura7
  • Gość specjalny: Mateusz Miga, Dziennik Sport

18:55 – 19:20

  • Kryzysy: zapobiegać czy leczyć? Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie
  • Prowadzący: Michał Zalewski, Rzecznik KBF

19:20 – 19:35

  • Jak Wójt Gminy Kraszewniki walczył z ACTA – fake news case study
  • Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura7

19:35 – 19:55

  • Fake dane, czyli skąd się biorą dane w Internecie i czy można im ufać?
  • Prowadzący: Dawid Maj, Aleksander Pawlik, BeDigital

19:55-20:15

  • Wszyscy kłamią, czyli kilka słów o „fake newsach” w mediach społecznościowych                
  • Prowadzący: Konrad Syga, Monika Klimkiewicz, BrandOxygen

20:15

  • Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
  • Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Organizatorem wydarzenia jest agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7.

  • Partnerzy wydarzenia: Krakowskie Biuro Festiwalowe, BeDigital, BrandOxygen.
  • Patron medialny: Marketing przy Kawie

Internet ASAP open to cykl otwartych spotkań, podczas których uczestnicy poznają aktualne trendy w branży digitalowej oraz wymienią się doświadczeniami.

– Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

Dodatkowe informacje:

*Dla pierwszych 50 osób, które udostępnią zapiszą się na wydarzenie na Facebooku i udostępnią publicznie, dodając hashtag #asapopen2, organizator przygotował kupony wymienne na napoje 0,2 i piwo.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764