logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przedłużony termin dofinansowania szkoleń z e-marketingu

  PR 15.01.2021, przeczytano 256 razy

W odpowiedzi na skutki pandemii Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomiła dodatkowe środki na dofinansowanie usług rozwojowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw działających w Sektorze Komunikacji Marketingowej. Składanie wniosków zostało przedłużone do 12 marca br. Maksymalna wysokość dofinansowania wynosi 80% wartości usługi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przedluzony-termin-dofinansowania-szkolen-z-e-marketingu,389842,artykul.html

Kto może skorzystać z dofinansowania?

Dofinansowanie skierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw działających w Sektorze Komunikacji Marketingowej:

  • mikro przedsiębiorstwa: liczba personelu < 10, roczny obrót/ roczna suma bilansowa ≤ 2 mln euro
  • małe przedsiębiorstwa: liczba personelu < 50, roczny obrót/ roczna suma bilansowa ≤ 10 mln euro
  • średnie przedsiębiorstwa: liczba personelu < 250, roczny obrót ≤ 50 mln euro/ roczna suma bilansowa ≤ 43 mln euro

Przedsiębiorstwa te muszą działać w oparciu o co najmniej jeden z następujących PKD:

  • 58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania
  • 59 – Działalność związana z produkcja filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych
  • 60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych
  • 73.1 – Reklama

Działalność powinna być zarejestrowana na terenie Polski oraz spełniać warunki uzyskania pomocy de minimis/pomocy publicznej.

Jakie usługi organizowane przez IAB Polska są objęte dofinansowaniem?

Dofinansowaniem objęte są następujące szkolenia i coaching:

  1. Coaching menadżerski w zakresie zarządzania kryzysowego
  2. Techniki redukowania stresu
  3. Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: SEO
  4. Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: Content marketing
  5. Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: Google Analytics
  6. Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: E-mailing
  7. Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: Display advertising i programmatic,
  8. Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: social media,
  9. Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: video i mobile,
  10. Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online – pozostałe, zgodnie z potrzebami pracownika,
  11. Planowanie kampanii online,
  12. Sprzedawanie usług z obszaru marketingu online,
  13. Zarządzanie projektami marketingowymi online,
  14. Projektowanie strategii i systemów e-commerce,
  15. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem

Jak skorzystać z dofinansowania?

Do 12 marca 2021 (termin przedłużony) należy złożyć wniosek zgodnie z poniższymi krokami:

1. Rejestracja na stronie PARP >>

  • Wypełnienie formularza rejestracyjnego,
  • W ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia przez Operatora, kontaktuje się on z Przedsiębiorcą w celu przekazania informacji dotyczących kolejnych etapów rekrutacji do Projektu.

2. Rejestracja w Elektronicznym Systemie Składania Wniosków (ESSW) >>

  • wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego przedsiębiorstwa w wersji elektronicznej

3. Założenie konta w BUR przez przedsiębiorcę

4. Wysłanie kompletu dokumentów zgłoszeniowych do Operatora (KDK Info Sp. z o.o.) w formie papierowej w terminie 10 dni roboczych od dnia przesłania skanu formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem ESSW >>

Kolejne kroki to:

  • Weryfikacja poprawności złożonych dokumentów przez Operatora w ciągu 21 dni roboczych Uwaga: Wypełnienie i złożenie dokumentów zgłoszeniowych nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się do objęcia wsparciem w ramach projektu.
  • Zawarcie umowy między przedsiębiorcą a Operatorem
  • Wybór usługi rozwojowej w BUR
  • Udział w usłudze rozwojowej

Więcej informacji, dokumenty: https://www.iab.org.pl/aktualnosci/przedluzony-termin-dofinansowania-szkolen-z-e-marketingu-sprawdz-jak-uzyskac-dofinansowanie/

Źródło: IAB Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764