W odpowiedzi na skutki pandemii Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomiła dodatkowe środki na dofinansowanie usług rozwojowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw działających w Sektorze Komunikacji Marketingowej. Składanie wniosków zostało przedłużone do 12 marca br. Maksymalna wysokość dofinansowania wynosi 80% wartości usługi.
Kto może skorzystać z dofinansowania?
Dofinansowanie skierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw działających w Sektorze Komunikacji Marketingowej:
- mikro przedsiębiorstwa: liczba personelu < 10, roczny obrót/ roczna suma bilansowa ≤ 2 mln euro
- małe przedsiębiorstwa: liczba personelu < 50, roczny obrót/ roczna suma bilansowa ≤ 10 mln euro
- średnie przedsiębiorstwa: liczba personelu < 250, roczny obrót ≤ 50 mln euro/ roczna suma bilansowa ≤ 43 mln euro
Przedsiębiorstwa te muszą działać w oparciu o co najmniej jeden z następujących PKD:
- 58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania
- 59 – Działalność związana z produkcja filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych
- 60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych
- 73.1 – Reklama
Działalność powinna być zarejestrowana na terenie Polski oraz spełniać warunki uzyskania pomocy de minimis/pomocy publicznej.
Jakie usługi organizowane przez IAB Polska są objęte dofinansowaniem?
Dofinansowaniem objęte są następujące szkolenia i coaching:
- Coaching menadżerski w zakresie zarządzania kryzysowego
- Techniki redukowania stresu
- Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: SEO
- Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: Content marketing
- Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: Google Analytics
- Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: E-mailing
- Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: Display advertising i programmatic,
- Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: social media,
- Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online: video i mobile,
- Posługiwanie się narzędziami z zakresu marketingu online – pozostałe, zgodnie z potrzebami pracownika,
- Planowanie kampanii online,
- Sprzedawanie usług z obszaru marketingu online,
- Zarządzanie projektami marketingowymi online,
- Projektowanie strategii i systemów e-commerce,
- Zarządzanie cyberbezpieczeństwem
Jak skorzystać z dofinansowania?
Do 12 marca 2021 (termin przedłużony) należy złożyć wniosek zgodnie z poniższymi krokami:
1. Rejestracja na stronie PARP >>
- Wypełnienie formularza rejestracyjnego,
- W ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia przez Operatora, kontaktuje się on z Przedsiębiorcą w celu przekazania informacji dotyczących kolejnych etapów rekrutacji do Projektu.
2. Rejestracja w Elektronicznym Systemie Składania Wniosków (ESSW) >>
- wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego przedsiębiorstwa w wersji elektronicznej
3. Założenie konta w BUR przez przedsiębiorcę
4. Wysłanie kompletu dokumentów zgłoszeniowych do Operatora (KDK Info Sp. z o.o.) w formie papierowej w terminie 10 dni roboczych od dnia przesłania skanu formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem ESSW >>
Kolejne kroki to:
- Weryfikacja poprawności złożonych dokumentów przez Operatora w ciągu 21 dni roboczych Uwaga: Wypełnienie i złożenie dokumentów zgłoszeniowych nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się do objęcia wsparciem w ramach projektu.
- Zawarcie umowy między przedsiębiorcą a Operatorem
- Wybór usługi rozwojowej w BUR
- Udział w usłudze rozwojowej
Więcej informacji, dokumenty: https://www.iab.org.pl/aktualnosci/przedluzony-termin-dofinansowania-szkolen-z-e-marketingu-sprawdz-jak-uzyskac-dofinansowanie/
Źródło: IAB Polska