logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przedłużony termin zgłoszeń do Mixx Awards 2018

  PR 07.09.2018, przeczytano 395 razy

IAB Polska wydłuża o cztery dni termin zgłoszeń do Mixx Awards – konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Na uzupełnienie wniosków agencje i marketerzy mają czas do 10 września włącznie. Ogłoszenie zwycięzców konkursu nastąpi pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przedluzony-termin-zgloszen-do-mixx-awards-2018,37828,artykul.html

- Bardzo duża liczba adresowanych do nas próśb sprawiła, że postanowiliśmy wydłużyć termin zgłoszeń. Chcemy dać szansę tym, którzy nie zdążyli jeszcze dopracować wniosków, wśród nich mogą być inspirujące i wartościowe projekty, wręcz zdobywcy tegorocznych nagród – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

MIXX Awards – najważniejszy konkurs branży interaktywnej –  jest kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową. Warunkiem wzięcia udziału w nim jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.

Digital nie jest już osobnym kanałem komunikacji, ale integralną częścią działań komunikacyjnych. Konkurs pokazuje, jak ważne jest podkreślanie roli narzędzi cyfrowych i ich kreatywnego, skutecznego wykorzystania w strategiach marketingowych firm.

MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość. Zgłoszone projekty są analizowane pod kątem zarówno strategii, kreacji, wykonania i wykorzystania mediów, jak i rezultatów i ROI. Zwyciężają projekty, które prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.

W tym roku nagrody będą przyznawane w 16 kategoriach, zostaną także przyznane nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe. Twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace w kategoriach:

  • Brand Awareness and Positioning
  • Cross Media Integration
  • Digital Driven
  • Direct Response and Lead Generation
  • Games & eSport
  • Innovation
  • Mobile Experience
  • Offline Digitizing
  • Online Marketing with Influencer
  • Product Launch
  • Public Service and non-profit campaign
  • Best Use of Social Media
  • UX
  • Digital Experiences
  • Smart Solution
  • Data Driven & Precision Marketing

Laureatów konkursu wybierze jury składające się z wybitnych ekspertów branży – przedstawicieli agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwała firma PwC, a laureatów  poznamy pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali. Konkursowi będzie towarzyszyć Mixx Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Inspiracje Bauhausem i lampa z recyklingu: konkursy dla młodych twórców
Dom marzeń zgodny z ideami Bauhausu i lampa stworzona z poprodukcyjnych materiałów odpadowych to tematy przewodnie tegorocznych konkursów Rytm Światłai Sustainable Lamp,organizowanych w ramach Targów Światło i Targów Elektrotechnika. Wydarzenia realizowane od blisko 8 lat na stałe wpisały się w program imprezy. Każda edycja nawiązuje do najbardziej aktualnych zagadnień i...
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars
Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.
Rozpoczęła się XVII edycja konkursu Złote Spinacze
Związek Firm Public Relations po raz siedemnasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze, w którym wyłaniane są najlepsze kampanie public relations w Polsce. Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych, a także zwiększanie profesjonalizmu branży.
Pierwsza edycja OPPO Creators Award trwa w najlepsze. Zostało jeszcze tylko kilka dni, by zgłosić swoje prace i zyskać szansę na wygranie wysokich nagród pieniężnych i prestiżowych programów szkoleniowych.
Graduation Projects 2019 - ruszyło przyjmowanie prac
Zapraszamy do wzięcia udziału w 18. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764