logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przedsiębiorcy w kampanii tabletu Huawei Matepad 11

  PR 12.08.2021, przeczytano 805 razy
ilustracja

Huawei wystartował z kampanią digitalową promującą najnowszy tablet Huawei MatePad 11, w której wystąpili polscy przedsiębiorcy. Tablet komunikowany jest przez markę jako urządzenie idealne dla osób, których życie zawodowe i prywatne wymaga mobilności i wsparcia w łączeniu licznych zadań w ciągu pracowitego dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przedsiebiorcy-w-kampanii-tabletu-huawei-matepad-11,392620,artykul.html

 

W kampanii Huawei wystąpiło troje przedsiębiorców reprezentujących różne branże – projektantka wnętrz, księgowa i właściciel jednej z warszawskich restauracji. Filmy wideo pokazują ich podczas dynamicznego dnia pracy, w którym towarzyszy im najnowszy tablet Huawei, zapewniając niezawodne wsparcie w wykonywaniu obowiązków, a po godzinach pracy – staje się narzędziem rozrywki i relaksu.

Huawei MatePad 11 to idealne urządzenie dla osób prowadzących małe i średnie firmy, których dzień jest dynamiczny, wypełniony licznymi zadaniami. Wysokiej jakości ekran i głośniki, do tego możliwość wygodnego łączenia naszego nowego tabletu z innymi urządzeniami i zmieniania go w swego rodzaju firmowe centrum dowodzenia oraz długi czas pracy baterii i premium design – to zestaw cech gwarantujących komfortową pracę oraz rozrywkę na co dzień – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei CBG Polska.

MatePad 11 to pierwszy tablet Huawei z tak zaawansowanym ekranem, obsługujący częstotliwość odświeżania 120 Hz, zapewniający płynny obraz podczas wyświetlania szerokiej gamy treści, w tym wymagających gier i filmów. Tablet jest zasilany przez autorski system operacyjny Huawei – HarmonyOS, dzięki któremu urządzenie zyskało nowe funkcjonalności, przydatne w wielozadaniowej pracy.

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764