logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przedsiębiorcy ze Świętokrzyskiego w kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans

  PR 25.11.2020, przeczytano 388 razy
ilustracjastrzałka

Cash Lajf Balans to kampania edukacyjna, której zadaniem jest wzmocnienie postaw przedsiębiorczych wśród młodzieży z makroregionu Polski Wschodniej, przybliżenie podstaw biznesu oraz pokazanie jak zrealizować marzenie o własnej firmie. Inspiracją do prowadzenia własnego biznesu mają być historie  młodych przedsiębiorców, m.in. z województwa świętokrzyskiego: właścicieli klubokawiarni Quest oraz firmy żywnościowej Lyofood.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przedsiebiorcy-ze-swietokrzyskiego-w-kampanii-edukacyjnej-cash-lajf-balans,389316,artykul.html

Kampania Cash Lajf Balans to cykl niestanadowych filmów edukacyjnych, dostępnych na YT, gra na smartfon będąca symulacją życia młodego biznesmena a także scenariusze lekcji i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Kampania wykorzystuje przykłady młodych przedsiębiorców z Polski Wschodniej, aby przybliżyć młodzieży podstawy prowadzenia firmy, oraz pokazać jak dzięki  pasji i chęci rozwoju odnosi się sukcesy w biznesie. Kampania pokazuje również, że fundusze europejskie są jedną z możliwości wsparcia dla osób, które chcą rozpocząć działalność gospodarczą.

Pomysł na firmę Laury Godek-Miąsik - założycielki kieleckiego Lyofood zrodził się z jej pasji do podróżowania i potrzeby ograniczenia bagażu. Stąd pomysł na wysokokaloryczną żywność w lekkim, ekologicznym opakowaniu. Dziś to produkt ceniony także przez sportowców, i żeglarzy.. Doskonale wypełnia zapotrzebowanie na energię podczas długich i wymagających wypraw. Przedsiębiorczyni zaczynała małymi krokami, od niewielkiej manufaktury, a następnie dzięki funduszom europejskim mogła rozbudować swój biznes. Na przykładzie Laury wyjaśniono  czym są: dotacja, zrównoważony rozwój, grupa docelowa oraz S.M.A.R.T.

Daniel Krężołek zauważył, że gry pełnią ważną rolę w aktywizacji i integracji ludzi. Dzięki pracy w branży eventowej, w której przygotowywał turnieje dla graczy, widział jak bardzo są one popularne i jak duże jest na nie zapotrzebowanie. Dobrze znał rynek i wiedział jak zaspokoić popyt. Tak powstała klubokawiarnia Quest, która oferuje gamingowe rozgrywki i jest wyjątkowym miejscem na mapie Kielc. Z filmu o firmie Daniela  dowiemy się czym jest analiza rynku, outsourcing, wspólnik, popyt i podaż.

Każdy z ośmiu filmów został przygotowany w lekkiej konwencji, dostosowanej do młodych odbiorców jednocześnie poruszając poważne biznesowe zagadnienia. Często na przeszkodzie do własnego biznesu staje bowiem nie brak pomysłu, lecz strach przed nieznanym. Takie uczucia towarzyszyły również bohaterom filmów, którzy dzielą się swoim doświadczeniem i pokazują, na czym warto skupić się na początku biznesowej drogi.

Twórcy kampanii przygotowali także grę edukacyjną Cash Lajf Balans, którą można bezpłatnie pobrać w sklepach Google Play i App Store. Gra to symulacja prowadzenia własnego biznesu, która pomaga przećwiczyć w praktyce wyzwania przedstawione w filmach. Pokazuje także, jak ważne jest zachowanie równowagi między pracą a życiem prywatnym (work-life balance).

Na uczniów czekają także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Zadania konkursowe są dostępne na stronie kampanii www.cashlajfbalans.pl. Uczniowie mogą brać udział w zabawie indywidualne lub zespołowo.

Na stronie kampanii umieszczono także gotowe scenariusze lekcji, które można pobrać bezpłatnie i wykorzystać na  zajęciach – od przedsiębiorczości, przez język polski i angielski, po informatykę. Zarówno podczas lekcji w klasie, jak i online.

Aby zapewnić szerokie dotarcie do młodzieży, do współpracy zaproszono znanych youtuberów – twórców kanału „Matura to Bzdura” oraz gamera GilathissNew. Ponadto powstały profile kampanii na Facebooku oraz Instagramie.

Kampanię na zlecenie Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej, która specjalizuje się w kampaniach o charakterze społecznym.

Źródło: Fabryka Komunikacji Społecznej

Dodatkowe informacje:

Patronem medialnym kampanii jest Miesięcznik Cogito.
Kampania jest współfinansowana z Funduszy Europejskich, z Programu Polska Wschodnia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa K2 z nowym serwisem dla Toyota Financial Services Polska
Toyota Financial Services Polska uruchomiła odświeżony serwis dla klientów. Kompleksowe wsparcie przy wdrożeniu toyotabank.pl. zapewniły Agencja K2, K2 Precise, Fabrity, K2 Digital Products i Oktawave, wchodzące w skład Grupy K2.
„Defect” – wirtualna produkcja od Platige Image
Studio Platige Image zaprezentowało swoją pierwszą produkcję zrealizowaną przy użyciu wypracowanej w dziale Platige Broadcast technologii Virtual Production. Celem filmu jest pokazanie możliwości, jakie otwiera przed twórcami to rozwiązanie. Realizacja zdjęć w wielu lokacjach jednego dnia, uniezależnienie się od warunków pogodowych czy skrócenie do minimum...
Opieka nad osobą chorą to bardzo angażujące zadanie, które wymaga wielu wyrzeczeń. Mimo to opiekunowie często są niedoceniani, a o ich problemach rzadko mówi się na głos. Z inicjatywy Fundacji Nutricia, w ramach VI edycji kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” powstało nowe miejsce, w którym opiekun...
Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w Moderio
Specjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę i wyznacza nowe kierunki rozwoju.
Lista Top Dostawców Festiwalmarketingu.pl coraz liczniejsza
Drake Krzysztof Kaczor, Adsystem, LT-1, Chocolissimo i Antyhacker to kolejni TOP dostawcy, którzy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764