logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przedstawiciel organizatora targów Drupa na Festiwaldruku.pl

   29.08.2019, przeczytano 605 razy
ilustracjastrzałka

Po raz pierwszy na wrześniowych targach A.S. Messe Consulting przybliży gościom targowym znane na całym świecie wydarzenie: drupa - nr 1 dla technologii poligraficznych odbywające się w dniach od 16 do 26 czerwca 2020 w Düsseldorfie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przedstawiciel-organizatora-targow-drupa-na-festiwaldruku.pl,383762,artykul.html

Od ponad 70 lat Messe Düsseldorf jest jednym z 10 najsilniejszych na świecie organizatorów targów i wystaw, pod względem obrotów, tworząc projekty targowe w wielu regionach na całym świecie. Na chwilę obecną na targach drupa zarejestrowanych jest  już ponad 1800 wystawców z ponad 50 krajów, liczba ta już przewyższa wynik z ostatniej edycji w roku 2016. Tym samym oznacza to, że jest to niezmiernie ważna platforma dla światowego przemysłu drukarskiego.

Przedstawiciel targów drupa - A.S. Messe Consulting zaprasza do odwiedzenia stoiska H6.

– Czekamy na wyjątkowe, udane i niezapomniane wrażenia ze spotkań z naszymi gośćmi targowymi  – komentuje Agnieszka Strzelczyk-Walczak, Prezes Zarządu A.S. Messe Consulting Sp. z o.o., wyłącznego przedstawicielstwa Messe Düsseldorf w Polsce.

ilustracjastrzałka

FestiwalDruku.pl odbędzie się w dniach 18-19 września br. w Hali EXPO XXI w Warszawie przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Bezpłatna rejestracja uprawniająca do wejścia na targi: TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spot MON: 1920 – Polskie zwycięstwo dla wolności Europy
Bitwa Warszawska, określana jako 18. decydująca bitwa w dziejach świata dla ówczesnej, odradzającej się Polski po latach niewoli była momentem szczególnym. W godzinie wielkiej próby cały naród stanął do walki w obronie niepodległości. Bitwa Warszawska była także szczególnym momentem dla Europy i świata.
Wizualna integracja Energi w ramach Grupy Orlen
Energa pod skrzydłami PKN ORLEN przechodzi nie tylko transformację energetyczną i biznesową, ale zmienia również kolorystykę swojego logo. Oprócz nowych barw – bieli i czerwieni – obok znaku Energi pojawia się też informacja o Grupie ORLEN, której częścią jest teraz gdańska spółka.
Natalia Przybysz w nowym teledysku Lech Music: Festiwale Inaczej interpretuje utwór Tego Typa Mesa
„Studio, scena, łóżko” to hip-hopowy klasyk z repertuaru Tego Typa Mesa, zaśpiewany w nowej interpretacji przez Natalię Przybysz, w ramach projektu Lech Music: Festiwale Inaczej. Premierowy utwór, który oddaje w pełni klimat FEST Festivalu i wypełnia tegoroczne lato muzycznymi emocjami, właśnie doczekał się oficjalnego teledysku!
ING Bank Śląski: „Łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse”
ING Bank Śląski w kolejnej odsłonie kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej” promuje program Visa Oferty w aplikacji Moje ING. To funkcja, która pomaga zwiększyć możliwości budżetu, dzięki czemu nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w robieniu swojego.
Mastercard zachęca kibiców do świętowania powrotu Ligi Mistrzów UEFA poprzez udział w największej na świecie, cyfrowej „meksykańskiej fali”
Mastercard wspólnie z fanami piłki nożnej zamierza pobić rekord świata w ramach akcji #PricelessWave, tworząc największą „meksykańską falę” w mediach społecznościowych. W ten sposób chce dostarczyć niezapomnianych wrażeń kibicom, którzy będą mogli aktywnie wspierać swoje drużyny podczas oglądania meczów we własnych domach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764