logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przedstawiciel z Polski w World Communication Forum

  PR 04.04.2013, przeczytano 1788 razy

Dymitr Romanowski, szef polskiej agencji digital brandingowej The Story, dołączył do składu rady programowej World Communication Forum w szwajcarskim Davos. Rada jest 24 osobowa. Jej członkami są m.in. Paul Holmes, twórca i CEO The Holmes Report i SABRE Awards, Daniel Hӧltgen, dyrektor ds. komunikacji Rady Europy, James Gillies, dyrektor ds. komunikacji w CERN (Szwajcaria), czy Sultan Al-Bazie, CEO agencji Attariq Communications (Arabia Saudyjska).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przedstawiciel-z-polski-w-world-communication-forum,18356,artykul.html

Rada, na której czele stoi trzech przewodniczących, opracowuje założenia kolejnej edycji Forum i zajmuje się jego komunikacją marketingową na świecie. Do Rady należy 24 wysokiej klasy profesjonalistów, pochodzących z 20 krajów i 4 kontynentów. Ich celem jest kształtowanie i promowanie globalnej społeczności branży, stojąc ponad podziałami politycznymi, etnicznymi czy religijnymi.

Zadaniem Rady jest także promowanie branży komunikacji marketingowej na całym świecie poprzez podkreślanie jej rosnącego statusu społecznego i wartości biznesowej.

2 kwietnia rada oficjalnie poinformowała o wyborze trzech współprzewodniczących:

  • Andre Manning, dyrektor ds komunikacji korporacyjnej w Philips Electronics (Holandia);
  • Maxim Behar, szef Hill+Knowlton Strategies (Czechy), a także CEO agencji M3 Communications Group (Bułgaria);
  • Yanina Dubeykovskaya, dyrektor programowy Forum.


Członkowie Rady mają wyłączne prawo do proponowania zmian w programie kolejnych edycji Forum, zgłaszania ekspertów do prowadzenia prezentacji, wyboru zwycięzców nagrody C4F Davos Award. W składzie Rady są:

  • Alexander Anisimov, dyrektor Wykonawczy WCF-Davos & Top Communications GmbH;
  • Alfred Koblinger, CEO w BBDO Holding, Austria;
  • Casey Lau, pionier startupów technologicznych w Hong Kongu, współtwórca StartupsHK, specjalista ds. rozwoju społeczności w SoftLayer's Catalyst Startup Program;
  • Daniel Hӧltgen, dyrektor ds. komunikacji Rady Europy;
  • Dymitr Romanowski, współzałożyciel i CEO agencji The Story digital branding, Polska;
  • Francis Ingham, dyrektor Generalny UK Public Relations Consultants Association (PRCA);
  • Gary Grates, dyrektor WCG Worldwide, globalny dyrektor zarządzający w EDELMAN Change and Employee Engagement;
  • Gianni Catalfamo, European Digital Director w  Ketchum Pleon, Włochy;
  • James Gillies, dyrektor ds. komunikacji w CERN;
  • Juan Carlos Belloso, dyrektor Future Places - Place Competitiveness and Development, Hiszpania;
  • Lorena Carreño Díaz, przewodnicząca Meksykańskiego Stowarzyszenia Profesjonalistów Public Relations  (PRORP);
  • Natalia Belenko, założyciel Top Communication GmbH, Rosja;
  • Nurul Ashiqin Shamsuri, CEO w Lubri Oil Corporation , Malezja;
  • Paul Holmes, twórca i CEO The Holmes Report i SABRE Awards, USA;
  • Philippe Borremans, szef Social Media w Van Marcke Group;
  • Rui Martins, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i spraw publicznych Dianova Portugal;
  • Sergey Zverev, założyciel i przewodniczący CROS PR&PA, Rosja;
  • Stephen Davies, starszy konsultant 33 Digital, Wielka Brytania;
  • Stuart Bruce, trener i konsultant ds. komunikacji korporacyjnej  i online PR, Wielka Brytania;
  • Sultan Al-Bazie, CEO w Attariq Communications, przewodniczący IPRA-Gulf Chapter, Arabia Saudyjska;
  • Svetlana Kananykhina, CEO w Event Life Communication, dyrektor ds. eventów WCF, Rosja;
  • Valery Levchenko, Zastępca redaktora naczelnego RIA Novosti, Rosja
  • Yannis Freris, dyrektor  ds. komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju GEFYRA S.A.;
  • Yogesh Joshi, Przewodniczący Stowarzyszenia Komunikacji Biznesowej Indii (ABCI).

Źródło: The Story

www.forumdavos.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764