Dymitr Romanowski, szef polskiej agencji digital brandingowej The Story, dołączył do składu rady programowej World Communication Forum w szwajcarskim Davos. Rada jest 24 osobowa. Jej członkami są m.in. Paul Holmes, twórca i CEO The Holmes Report i SABRE Awards, Daniel Hӧltgen, dyrektor ds. komunikacji Rady Europy, James Gillies, dyrektor ds. komunikacji w CERN (Szwajcaria), czy Sultan Al-Bazie, CEO agencji Attariq Communications (Arabia Saudyjska).
Rada, na której czele stoi trzech przewodniczących, opracowuje założenia kolejnej edycji Forum i zajmuje się jego komunikacją marketingową na świecie. Do Rady należy 24 wysokiej klasy profesjonalistów, pochodzących z 20 krajów i 4 kontynentów. Ich celem jest kształtowanie i promowanie globalnej społeczności branży, stojąc ponad podziałami politycznymi, etnicznymi czy religijnymi.
Zadaniem Rady jest także promowanie branży komunikacji marketingowej na całym świecie poprzez podkreślanie jej rosnącego statusu społecznego i wartości biznesowej.
2 kwietnia rada oficjalnie poinformowała o wyborze trzech współprzewodniczących:
- Andre Manning, dyrektor ds komunikacji korporacyjnej w Philips Electronics (Holandia);
- Maxim Behar, szef Hill+Knowlton Strategies (Czechy), a także CEO agencji M3 Communications Group (Bułgaria);
- Yanina Dubeykovskaya, dyrektor programowy Forum.
Członkowie Rady mają wyłączne prawo do proponowania zmian w programie kolejnych edycji Forum, zgłaszania ekspertów do prowadzenia prezentacji, wyboru zwycięzców nagrody C4F Davos Award. W składzie Rady są:
- Alexander Anisimov, dyrektor Wykonawczy WCF-Davos & Top Communications GmbH;
- Alfred Koblinger, CEO w BBDO Holding, Austria;
- Casey Lau, pionier startupów technologicznych w Hong Kongu, współtwórca StartupsHK, specjalista ds. rozwoju społeczności w SoftLayer's Catalyst Startup Program;
- Daniel Hӧltgen, dyrektor ds. komunikacji Rady Europy;
- Dymitr Romanowski, współzałożyciel i CEO agencji The Story digital branding, Polska;
- Francis Ingham, dyrektor Generalny UK Public Relations Consultants Association (PRCA);
- Gary Grates, dyrektor WCG Worldwide, globalny dyrektor zarządzający w EDELMAN Change and Employee Engagement;
- Gianni Catalfamo, European Digital Director w Ketchum Pleon, Włochy;
- James Gillies, dyrektor ds. komunikacji w CERN;
- Juan Carlos Belloso, dyrektor Future Places - Place Competitiveness and Development, Hiszpania;
- Lorena Carreño Díaz, przewodnicząca Meksykańskiego Stowarzyszenia Profesjonalistów Public Relations (PRORP);
- Natalia Belenko, założyciel Top Communication GmbH, Rosja;
- Nurul Ashiqin Shamsuri, CEO w Lubri Oil Corporation , Malezja;
- Paul Holmes, twórca i CEO The Holmes Report i SABRE Awards, USA;
- Philippe Borremans, szef Social Media w Van Marcke Group;
- Rui Martins, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i spraw publicznych Dianova Portugal;
- Sergey Zverev, założyciel i przewodniczący CROS PR&PA, Rosja;
- Stephen Davies, starszy konsultant 33 Digital, Wielka Brytania;
- Stuart Bruce, trener i konsultant ds. komunikacji korporacyjnej i online PR, Wielka Brytania;
- Sultan Al-Bazie, CEO w Attariq Communications, przewodniczący IPRA-Gulf Chapter, Arabia Saudyjska;
- Svetlana Kananykhina, CEO w Event Life Communication, dyrektor ds. eventów WCF, Rosja;
- Valery Levchenko, Zastępca redaktora naczelnego RIA Novosti, Rosja
- Yannis Freris, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju GEFYRA S.A.;
- Yogesh Joshi, Przewodniczący Stowarzyszenia Komunikacji Biznesowej Indii (ABCI).
Źródło: The Story