logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przedstawiciele IAB Polska w zarządzie Rady Reklamy oraz w Komisji Etyki Reklamy

  PR 02.07.2021, przeczytano 318 razy

24 czerwca 2021 podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy odbyły się wybory do Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy. Wśród wybranych znaleźli się także przedstawiciele IAB Polska. Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, został powołany na Prezesa zarządu, a Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, wszedł do Rady Nadzorczej Rady Reklamy. W organach Stowarzyszenia znaleźli się także inni przedstawiciele firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przedstawiciele-iab-polska-w-zarzadzie-rady-reklamy-oraz-w-komisji-etyki-reklamy,392141,artykul.html

W skład Zarządu Rady Reklamy poza Robertem Wielgo i Włodzimierzem Schmidt weszli także następujący przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska:

  • Małgorzata Węgierek,  CEO, Havas Media Group
  • Marcin Idzik, Dyrektor Działu Sprzedaży, TVN Media

Ponadto do grona arbitrów Komisji Etyki Reklamy  zostali wybrani następujący przedstawiciele firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska:

  • Teresa Wierzbowska, Doradca Zarządu ds. Public Affairs, Grupa Polsat; wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska
  • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu, AMS
  • Anna Gumkowska, dyrektor działu rozwoju news i lifestyle,  TVN Discovery Polska
  • Elżbieta Kondzioła, Dyrektor Sprzedaży Online, Lovemedia
  • Kamil Bolek, CMO, członek zarządu grupy LTTM
  • Agnieszka Przewoźnik, członek zarządu, Społeczności
  • Piotr Wasilewski, Partner, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
  • Wojciech Piwocki, członek zarządu, dyrektor handlowy, IMS
  • Rafał Wiewiórski, Kierownik Ad Product: Display&Data, Ringier Axel Springer Polska
  • Paulina Zyśk-Lisica,Director of Programmatic Department, Wirtualna Polska
  • Beata Dziwulska, digital & social media communication manager, Nestlé Polska
  • Ewelina Czuba, dyrektor, Biuro Reklamy i Handlu TVP
  • Sławomir Skowerski, Head of Copywriring, GoldenSubmarine
  • Zofia Stanejko
  • Igor Kaleński, prezes, Grupa BBDO

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 
Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie
13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display...
Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764