logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przedstawiciele świata mediów i sztuki w kampanii „1% podatku”

  PR 19.03.2021, przeczytano 1505 razy
ilustracja

Ruszyła kampania apelująca o przekazanie 1 % podatku na rzecz Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym – ECHO. Ambasadorzy akcji uwrażliwiają odbiorców na świat głuchych i niedosłyszących dzieci, migając w Polskim Języku Migowym „KOCHAM MUZYKĘ”. Organizatorem akcji jest 4FUN (4FUN.TV, 4FUN KIDS, 4FUN DANCE) we współpracy z platformą TikTok, SCREEN NETWORK, naEKRANIE.pl oraz Cupsell.pl


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przedstawiciele-swiata-mediow-i-sztuki-w-kampanii-_1procent-podatku_,390683,artykul.html

Fundacja ECHO wspiera, pomaga i rehabilituje dzieci niedosłyszące od 25 lat. Fundację założyli rodzice dzieci niesłyszących oraz specjaliści. W tej chwili pod opieką mają ponad 1500 podopiecznych z całej Polski. Z codziennej rehabilitacji korzysta 500 osób.

Organizatorzy komunikacją "Powiedz Kocham Muzykę w Polskim Języku Migowym i dołącz do grona osób wspierających głuche i niedosłyszące dzieci!” zachęcają odbiorców do poznania i „wejścia” w muzyczny świat osób niedosłyszących. Wszystkie zebrane środki zostaną wykorzystane w ramach zajęć muzycznych dla dzieci, które zapewnią im równy start.

Patronat honorowy nad projektem objął Instytut Głuchoniemych im. Jakuba Falkowskiego w Warszawie. - Wielu moich przyjaciół zadawało mi pytania: jak niesłyszący tańczą? Odpowiadałem: tak samo jak ich doskonale słyszący rówieśnicy. Trzeba zobaczyć spontaniczną radość naszych przedszkolaków podczas zajęć muzycznych i logorytmicznych, zobaczyć poruszające się z gracją niesłyszące piękne dziewczyny i przystojnych niesłyszących chłopaków podczas studniówki. Muzyka sprawia radość niesłyszącym i każda akcja promującą tę wiedzę jest niezwykle istotna – komentuje dr Tadeusz Adamiec, dyrektor Instytutu Głuchoniemych w Warszawie

ilustracjastrzałka

W ramach akcji promocyjnej został stworzony szereg spotów z zaangażowanymi w akcję Ambasadorami oraz landing page kampanii www.jakochammuzyke.pl. Udział w projekcie wzięli: Maryla Rodowicz, Szymon Majewski, Margaret, Julia Wieniawa, Viki Gabor, Michał Piróg,Lanberry, Olga Frycz, Przemysław Saleta, Gromee, Anna Czartoryska-Niemczycka, Łukasz Golec, Paweł Golec, Grzegorz Skawiński, Kamil Sipowicz, Zuzanna Jabłońska, Nick Sinckler, Michał Szczygieł, Marcin Maciejczak, Marcelina Zawadzka,Maciej Orłoś, Krzysztof Wieszczek, Honorata Skarbek, Elwira Mejk, Carla Fernandes, Anika Dąbrowska, Alicja Szemplińska, Adam Adamonis, Marta Gałuszewska, Lara Gessler, Majka Jeżowska, Ada Fijał, Tomasz Lubert, Podziarany Tata, Małgorzata Kosik, Siostry Wajs & Stonoga, Darek Mata Bobi, Michalina Grzesiak, Matka nieidealna, Adam Kubera, Olga Bołądź, Cyber Marian, Radosław Majdan, Agnieszka Włodarczyk, Piotr Kupicha, Krzysztof Skiba, C-bool, Antek Smykiewicz, Krystian Ziętkowski, Maria Jeleniewska, Filip Zabielski, Urszula Woźniak, Mrs.lillyy, Ewa Zawada, Lena Kociszewska, Sebastian Kowalczyk, Ciapur, Inga Madejczyk, Klaudia Bieszcz

Projekt wsparł TikTok, czołowa platforma krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Na platformie został zorganizowany challenge zachęcający użytkowników do „zamigania” w Polskim Języku Migowym „KOCHAM MUZYKĘ”

- Muzyka tworzy naszą platformę i jest jej kluczową częścią. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć projekt, który przyczyni się do tego, że dzieci, które do tej pory nie mogły usłyszeć muzyki, poznają jej dźwięki. TikTok to niesamowita przestrzeń, którą tworzy wspierająca się społeczność.  Jestem pod ogromnym wrażeniem tego, jak chętnie tak wielu naszych twórców zdecydowało się wziąć udział w naszym wspólnym z 4funTV projekcie – powiedział Rafał Drzewiecki, Head of Marketing w TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

ilustracjastrzałka

Kampanię można zobaczyć również w przestrzeni miejskiej na nośnikach OOH firmy SCREEN NETWORK. - Bardzo cieszymy się, że możemy być częścią tej ważnej akcji i wspomóc głuche i niedosłyszące dzieci. Od początku istnienia Screen Network angażujemy się  w akcje prospołeczne, edukacyjne i informacyjne. Akcja „Kocham Muzykę” jest akcją dla nas szczególną. Siła oddziaływania ekranów opiera się na obrazie. Nie emitują one dźwięku - są nieme. Po raz pierwszy w historii mamy okazje wykorzystać cechy naszego medium i przekształcić ekrany położone w centrach miast, dworcach kolejowych czy lotniskach w dosłownie - nauczycieli języka migowego. W akcji bierze udział prawie 20 tysięcy ekranów, które edukują miliony Polaków, ale przede wszystkim uwrażliwiają i zwracają uwagę na ten niezwykle ważny problem. – Agnieszka Godlewska – CEO Screen Network

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej, realizację kampanii oraz emisję na kanałach 4FUN KIDS, 4FUN DANCE oraz 4FUN.TV odpowiada 4FUN.

- Od pierwszej chwili gdy narodził się pomysł aby wyświetlać na antenie 4FUN KIDS teledyski dla dzieci połączone z tłumaczeniem na język migowy byliśmy przekonani, że robimy coś dobrego. Cieszę się niezmiernie, że skromny z początku pomysł przerodził się w tak ważną społecznie akcję. W końcu jak śpiewa Majka Jeżowska (nomen omen wspierająca nasze działania) "wszystkie dzieci nasze są". Tak szeroki odzew osób ze świata muzyki, filmu czy Internetu pokazuje jak ważnego tematu dotknęliśmy i jeszcze bardziej motywuje do dalszej wytężonej pracy. Dziękujemy! – Mateusz Górecki CEO 4FUN

Źródło: Polska Fundacja Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym – ECHO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764