logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl

  PR 06.12.2014, przeczytano 1274 razy

Ruszyła przedświąteczna akcja promocyjna sieci Saturn realizowana we współpracy z Frisco pod hasłem - „Saturn i Frisco.pl ułatwiają zakupy”. Klienci, którzy od 4 do 10 grudnia br. zrobią zakupy w stacjonarnym lub internetowym sklepie Saturn, w zależności od wysokości transakcji, otrzymają bony o wartości od 100 zł do 700 zł na zakupy we Frisco. Kampania reklamowa prowadzona w ramach przedświątecznej akcji obejmuje telewizję, radio, Internet, a także media społecznościowe i radiowęzły galerii handlowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przedswiateczna-kampania-reklamowa-sieci-saturn-i-frisco.pl,23431,artykul.html

- Aktualna akcja z Saturnem jest znacznie większa niż nasze wcześniejsze wspólne promocje. Tym razem klienci sklepów Saturn nabywając dowolne urządzenia elektroniczne, sprzęt RTV czy AGD za łączną kwotę co najmniej 1000 zł, mogą otrzymać bon do Frisco.pl. Jest to na pewno atrakcyjna propozycja dla wszystkich, którzy szukają ciekawych prezentów i szykują się na świąteczne zakupy spożywcze - mówi Jakub Milewski, e-commerce manager Frisco.pl.  

W ramach kampanii promocyjnej wspierającej akcję Frisco i Saturn do 8 grudnia będą emitowane spoty w telewizji, zarówno w ogólnopolskich, jak i tematycznych stacjach w tym m.in. TVP, TVN, Polsat. Reklamy pojawią się również w rozgłośniach radiowych jak RMF, RMF Maxx, Radio ZET, Eska, Eska Rock, PR3, PR4, Antyradio, Tok FM, a także w radiowęzłach galerii handlowych zlokalizowanych w różnych miastach. Kampania prowadzona jest też w Internecie m.in. na portalach Onet, wp.pl, oraz w kanale YouTube i na Facebook-u.

Kreacją spotów TV i radiowych zajęła się agencja Ogilvy&Mather, natomiast za produkcję odpowiedzialne jest studio Badi Badi oraz Efektura. Za realizację kampanii w mediach odpowiada dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska.   

Regulamin akcji promocyjnej dostępny jest w sklepach Saturn oraz na www.saturn.pl.

Źródło: Media Saturn Holding Polska

www.saturn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764