11 stycznia marka Electrolux wystartowała z najnowszą kampanią „Przedszkole bez smogu”. Celem akcji jest promowanie zdrowego oraz czystego powietrza w miejscach, w których przebywają dzieci. Kampania, której towarzyszy także dedykowany przedszkolom z całej Polski konkurs, potrwa do 7 lutego. W ramach promocji zaplanowano działania w Social Mediach.
„Przedszkole bez smogu” to najnowsza kampania Electrolux, która rozpoczęła się 11 stycznia. W ramach akcji wystartował także konkurs skierowany do przedszkoli i żłobków, w ramach którego każdy może uwolnić przedszkole od smogu, alergii, kurzu, bakterii oraz wirusów. Electrolux dba o to, aby najmłodsi mogli oddychać zdrowym powietrzem. Dlatego aż 20 przedszkoli lub żłobków z całej Polski, które zostaną zgłoszone do akcji i następnie otrzymają największą ilość głosów wygrają dla swojej placówki najnowszej generacji i najwyższej klasy oczyszczacz powietrza Electrolux Pure A9 z filtrem antysmogowym oraz dodatkowo filtrem antybakteryjnym i antywirusowym.
Mechanizm konkursu jest bardzo prosty, a udział w nim może wziąć każdy. Wystarczy zagłosować na wybraną placówkę, (każdy do akcji może także zgłosić nowe przedszkole czy żłobek). Swój głos można oddać raz dziennie.
Electrolux wie, jak ważne jest bezpieczeństwo w przestrzeniach, którymi się otaczamy. Marka w ostatnim czasie stworzyła oczyszczacz, który sam monitoruje jakość powietrza i automatycznie reaguje na zmiany, eliminując z niego smog, bakterie, kurz oraz alergeny. Oczyszczacz Pure A9 jest produktem rekomendowanym przez Polską Federację Stowarzyszeń Chorych na Astmę, Alergię i POChP. Dodatkowo urząrzenie można sterować z aplikacji z dowolnego miejsca.
Na kampanię Electrolux, która potrwa do 7 lutego, składają się działania w Social Mediach, za które odpowiada Dom mediowy Zenith. Kreację natomiast przygotowała agencja Cut The Mustard.
Źródło: Electrolux Poland Sp. z o.o.