logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przedszkole bez smogu – nowa kampania Electrolux

  PR 21.01.2021, przeczytano 393 razy
ilustracjastrzałka

11 stycznia marka Electrolux wystartowała z najnowszą kampanią „Przedszkole bez smogu”. Celem akcji jest promowanie zdrowego oraz czystego powietrza w miejscach, w których przebywają dzieci. Kampania, której towarzyszy także dedykowany przedszkolom z całej Polski konkurs, potrwa do 7 lutego.  W ramach promocji zaplanowano działania w Social Mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przedszkole-bez-smogu-%E2%80%93-nowa-kampania-electrolux,389906,artykul.html

Przedszkole bez smogu” to najnowsza kampania Electrolux, która rozpoczęła się 11 stycznia. W ramach akcji wystartował także konkurs skierowany do przedszkoli i żłobków, w ramach którego każdy może uwolnić przedszkole od smogu, alergii, kurzu, bakterii oraz wirusów. Electrolux dba o to, aby najmłodsi mogli oddychać zdrowym powietrzem. Dlatego aż 20 przedszkoli lub żłobków z całej Polski, które zostaną zgłoszone do akcji i następnie otrzymają największą ilość głosów wygrają dla swojej placówki najnowszej generacji i najwyższej klasy oczyszczacz powietrza Electrolux Pure A9 z filtrem antysmogowym oraz dodatkowo filtrem antybakteryjnym i antywirusowym.

Mechanizm konkursu jest bardzo prosty, a udział w nim może wziąć każdy. Wystarczy zagłosować na wybraną placówkę, (każdy do akcji może także zgłosić nowe przedszkole czy żłobek). Swój głos można oddać raz dziennie.

Electrolux wie, jak ważne jest bezpieczeństwo w przestrzeniach, którymi się otaczamy. Marka w ostatnim czasie stworzyła oczyszczacz, który sam monitoruje jakość powietrza i automatycznie reaguje na zmiany, eliminując z niego smog, bakterie, kurz oraz alergeny. Oczyszczacz Pure A9 jest produktem rekomendowanym przez Polską Federację Stowarzyszeń Chorych na Astmę, Alergię i POChP. Dodatkowo urząrzenie można sterować z aplikacji z dowolnego miejsca.

Na kampanię Electrolux, która potrwa do 7 lutego, składają się działania w Social Mediach, za które odpowiada Dom mediowy Zenith. Kreację natomiast przygotowała agencja Cut The Mustard.

Źródło: Electrolux Poland Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa linia monitorów wielkoformatowych Nec Message
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadził na rynek trzy nowe serie monitorów wielkoformatowych z grupy MESSAGE. Pełna gama obejmuje następujące serie: NEC MESSAGE Essential (ME), NEC MESSAGE Mainstream (M) i NEC MESSAGE Advanced (MA). Nowe modele monitorów zapewniają pełną elastyczność, łatwość obsługi i szeroki zestaw funkcji do podstawowego, zaawansowanego i...
Ponad 215 000 słuchaczy podcastów poznało czekoladowy świat E.Wedel
W tym roku E.Wedel świętuję swoje 170. urodziny. Bogata i długa historia marki to cenna opowieść nie tylko dla fanów czekolady, ale także przedwojennej Polski i Warszawy. To również jeden z tematów, obecnych w podcastach E.Wedel, które pojawiły się w zeszłym roku. Marka nawiązała współpracę z najlepszymi polskim twórcami, dzięki czemu...
Labcon i Value Media z kampanią dla marki Squla
Ruszyła kampania wizerunkowa platformy edukacyjnej dla dzieci Squla. Za działania komunikacyjne odpowiadają spółki Group One. Agencja Labcon stworzyła koncepcję kreatywną, wyprodukowała spoty oraz kreacje do kampanii digital. Value Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów offline.
Koncept Intermarché Power w Szczecinku
Rozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarché w ramach konceptu Power. 1 lutego br. odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku, który jest drugim po Pabianicach sklepem sieci działającym w nowej odsłonie. Grupa Muszkieterów zapowiada, że docelowo...
Drukarka Imageprograf udoskonali druk wielkoformatowy CAD/GIS
Nowy model Canon imagePROGRAF TZ-30000 łączy w sobie szybkość druku z nowoczesnymi funkcjami, wspierającymi produktywność i wydajność. Dzięki ulepszonej obsłudze materiałów do zadruku oraz możliwości druku projektów w wysokiej rozdzielczości, takich jak rysunki CAD/GIS, wizualizacje, mapy i plakaty, drukarka jest idealnym wyborem zarówno dla...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764