logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przedwyborcza akcja "Nasza Europa" od maja w Radiu Tok FM

  PR 26.04.2019, przeczytano 513 razy
ilustracjastrzałka

6 debat z kandydatami do europarlamentu w 6 polskich miastach oraz dyskusje w studiu poświęcone pozostałym okręgom wyborczym - to nowa akcja Radia TOK FM pod hasłem "Nasza Europa", która rozpocznie się w maju. Przedwyborcze spotkania otwarte dla zainteresowanych, będą transmitowane na żywo na antenie stacji oraz na portalu tokfm.pl. W serwisie dodatkowo powstanie specjalna sekcja poświęcona akcji i wyborom do Parlamentu Europejskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przedwyborcza-akcja-_nasza-europa_-od-maja-w-radiu-tok-fm,382241,artykul.html

- Wybory do Parlamentu Europejskiego zdecydują, jak wyglądać będzie nasza Europa. Stąd takie właśnie hasło tegorocznej akcji. W ciągu trzech majowych tygodni przypomnimy, jak działa Unia Europejska, jak ważny jest Parlament Europejski oraz ile zyskaliśmy na członkostwie we wspólnocie - mówi Kamila Ceran, redaktor naczelna Radia TOK FM.

Pierwsza debata, otwierająca cały cykl organizowany przez TOK FM odbędzie się we wtorek, 7 maja, w siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej (ul.Trębacka 4), początek o godz. 18.00.

Następne spotkania będą odbywały się w majowe wtorki i czwartki - kolejno w: Poznaniu, Łodzi, Częstochowie, Lublinie i Gdańsku. Debaty będą okazją do poznania lokalnych kandydatów do europarlamentu oraz ich poglądów. Jak zawsze - spotkania będą otwarte - słuchacze TOK FM mogą przyjść i zadać w ich trakcie swoje pytania. Każda debata będzie transmitowana na żywo na antenie Radia TOK FM, a także - w formie wideo - na tokfm.pl oraz na profilu Radia TOK FM na Facebooku. Dodatkowo dyskusje będą relacjonowane na Twitterze.

Dokładny harmonogram wszystkich spotkań wraz z informacją o ich lokalizacji można będzie znaleźć na stronie internetowej www.tokfm.pl.

Oprócz debat redakcja TOK FM planuje także rozmowy w studiu z kandydatami z pozostałych 7 okręgów wyborczych. Będą one emitowane w poniedziałki, środy i piątki od 18.00. Tematy europejskie pojawią się także w innych miejscach na antenie - słuchacze będą mogli dowiedzieć się m.in., co zmieniło się w poszczególnych regionach Polski dzięki Unii Europejskiej. W trakcie akcji trzy razy dziennie stacja nadawać będzie "Przewodnik europejski" w którym w przystępny sposób przypomni, że Parlament Europejski to również nasz parlament.

Także w serwisie internetowym tokfm.pl ruszy specjalna sekcja "Nasza Europa", w której będzie można znaleźć relacje z debat oraz ze spotkań w studiu. Po każdym spotkaniu, w specjalnej sondzie, internauci będą mogli ocenić ugrupowania biorące udział w dyskusji.

Działania i materiały promocyjne przygotowały i zaplanowały Radio TOK FM i dział promocji centralnej Grupy Radiowej Agory.

Akcja "Nasza Europa" nawiązuje do działań Radia TOK FM pod hasłem #Usłysz. We wrześniu 2014 r. rozpoczął się cykl programów „Usłysz swoje miasto” - w 3 miesiące stacja odwiedziła 11 miast i zorganizowała w nich debaty. W kolejnym roku, przed wyborami prezydenckimi Radio TOK FM prowadziło akcję „Usłysz swojego prezydenta”, a przed wyborami parlamentarnymi - debaty z kandydatami do Sejmu w ramach akcji „Usłysz swojego posła”. W 2017 r. odbyła się akcja „Usłysz swoją szkołę” obejmująca cykl debat poświęconych skutkom reformy edukacji, a w 2018 r. - kolejna akcja "Usłysz swoje miasto" organizowana przed wyborami samorządowymi w 12 polskich miastach. Wszystkie debaty były transmitowane na żywo na antenie stacji i w internecie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764