logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przegląd mediów lokalnych na stronie Wirtualnej Polski

  PR 09.08.2017, przeczytano 618 razy
ilustracjastrzałka

Wystartował przegląd mediów lokalnych WP. To nowa sekcja strony głównej Wirtualnej Polski prezentująca  najważniejsze informacje z mediów regionalnych w całej Polsce. Postawiono na pełność, jakość i tempo prezentowanych informacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przeglad-mediow-lokalnych-na-stronie-wirtualnej-polski,33360,artykul.html

Nowa sekcja na stronie głównej Wirtualnej Polski to przegląd treści z lokalnych mediów, które z natury, tworzą inne materiały niż media ogólnopolskie, skoncentrowane głównie na wydarzeniach dużej skali.

– Słuchamy  potrzeb naszych użytkowników, którzy szukają informacji m.in. o inwestycjach mogących ułatwić im życie, komunikacji miejskiej, służbie zdrowia,  przedszkolach oraz wydarzeniach kulturalnych i sportowych. Dlatego chcemy ułatwić im dostęp do wiadomości o tym, co dzieje się w ich okolicy. Dzięki nowej sekcji użytkownicy zyskują dostęp do newsów z wybranego regionu tworzonych przez redaktorów najlepiej znających potrzeby i problemy swoich miast, a nawet ich poszczególnych dzielnic – mówi Marcin Malicki, Dyrektor Obszaru Stron Głównych i Platform Wydawniczych.

W sekcji z przeglądem mediów lokalnych wiadomości można selekcjonować pod względem lokalizacji i kategorii tematycznej. Specjalny algorytm, najwyżej pokaże odnośniki do artykułów najchętniej czytanych przez innych użytkowników. Prezentowane odnośniki działają analogicznie do agregatu kanałów RSS – prezentują tytuł, miniaturę zdjęcia i fragment leadu. Kliknięcie w zapowiedź przenosi użytkownika do serwisu lokalnego.

Najważniejsze informacje z mediów lokalnych, prezentowane są w  przykuwającym uwagę module zaraz pod sekcją główną.

- Cenimy media lokalne za dogłębne rozumienie lokalnej problematyki i wkład w rozwój małych wspólnot. Projekt ten oczywiście realizujemy w poszanowaniu ich autonomii i własności intelektualnej. Stawiamy na partnerstwo i transparentność, dlatego konsultowaliśmy z wydawcami wcześniej założenia projektu. Dzięki temu media regionalne otrzymują ekspozycję w portalu odwiedzanym codziennie przez miliony Polaków. Wierzymy, że nasi użytkownicy docenią nas za codzienną selekcję dobrych lokalnych treści, sami nieraz nie mają rozeznania w takiej ofercie. Dla nas to tak naprawdę pierwszy krok, stawiamy na otwartość formuły – dodał Marcin Malicki. – Chcielibyśmy w tę współpracę zacieśniać, tworząc rozwiązania, które łączą to, co najlepsze w różnych typach mediów internetowych.

Fragmenty treści przeglądu publikowane są bez żadnej ingerencji, modyfikacji czy archiwizowania przez Wirtualną Polskę, dokładnie w ich źródłowym kształcie.

Sekcja dostępna jest w wersji desktopowej. W najbliższych dniach udostępniona zostanie również w wersji mobilnej portalu.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764