logo
WIADOMOŚCI

Przegląd mediów lokalnych na stronie Wirtualnej Polski

Mateusz Zawiślak  PR 09.08.2017, przeczytano 262 razy
ilustracjastrzałka

Wystartował przegląd mediów lokalnych WP. To nowa sekcja strony głównej Wirtualnej Polski prezentująca  najważniejsze informacje z mediów regionalnych w całej Polsce. Postawiono na pełność, jakość i tempo prezentowanych informacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przeglad-mediow-lokalnych-na-stronie-wirtualnej-polski,33360,artykul.html

Nowa sekcja na stronie głównej Wirtualnej Polski to przegląd treści z lokalnych mediów, które z natury, tworzą inne materiały niż media ogólnopolskie, skoncentrowane głównie na wydarzeniach dużej skali.

– Słuchamy  potrzeb naszych użytkowników, którzy szukają informacji m.in. o inwestycjach mogących ułatwić im życie, komunikacji miejskiej, służbie zdrowia,  przedszkolach oraz wydarzeniach kulturalnych i sportowych. Dlatego chcemy ułatwić im dostęp do wiadomości o tym, co dzieje się w ich okolicy. Dzięki nowej sekcji użytkownicy zyskują dostęp do newsów z wybranego regionu tworzonych przez redaktorów najlepiej znających potrzeby i problemy swoich miast, a nawet ich poszczególnych dzielnic – mówi Marcin Malicki, Dyrektor Obszaru Stron Głównych i Platform Wydawniczych.

W sekcji z przeglądem mediów lokalnych wiadomości można selekcjonować pod względem lokalizacji i kategorii tematycznej. Specjalny algorytm, najwyżej pokaże odnośniki do artykułów najchętniej czytanych przez innych użytkowników. Prezentowane odnośniki działają analogicznie do agregatu kanałów RSS – prezentują tytuł, miniaturę zdjęcia i fragment leadu. Kliknięcie w zapowiedź przenosi użytkownika do serwisu lokalnego.

Najważniejsze informacje z mediów lokalnych, prezentowane są w  przykuwającym uwagę module zaraz pod sekcją główną.

- Cenimy media lokalne za dogłębne rozumienie lokalnej problematyki i wkład w rozwój małych wspólnot. Projekt ten oczywiście realizujemy w poszanowaniu ich autonomii i własności intelektualnej. Stawiamy na partnerstwo i transparentność, dlatego konsultowaliśmy z wydawcami wcześniej założenia projektu. Dzięki temu media regionalne otrzymują ekspozycję w portalu odwiedzanym codziennie przez miliony Polaków. Wierzymy, że nasi użytkownicy docenią nas za codzienną selekcję dobrych lokalnych treści, sami nieraz nie mają rozeznania w takiej ofercie. Dla nas to tak naprawdę pierwszy krok, stawiamy na otwartość formuły – dodał Marcin Malicki. – Chcielibyśmy w tę współpracę zacieśniać, tworząc rozwiązania, które łączą to, co najlepsze w różnych typach mediów internetowych.

Fragmenty treści przeglądu publikowane są bez żadnej ingerencji, modyfikacji czy archiwizowania przez Wirtualną Polskę, dokładnie w ich źródłowym kształcie.

Sekcja dostępna jest w wersji desktopowej. W najbliższych dniach udostępniona zostanie również w wersji mobilnej portalu.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Jak duże jest zainteresowanie Mundialem? [INFOGRAFIKA]
W maju ponad 28 mln razy użytkownicy pytali Google o Mundial. Prognozuje się, że w czerwcu padnie blisko 1 197 mln podobnych zapytań. Jakie hasła są najczęściej wyszukiwane i co najbardziej interesuje użytkowników w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej? Dowiecie się z infografiki firmy Semtec.
Yieldriser otwiera oddział w Brazylii
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.
Publico24: Polski start-up chce zrewolucjonizować dystrybucję prasy
Publico24 stworzyło model cyfrowej dystrybucji prasy, oparty na subskrypcji na wzór Netflixa. Dzięki niewielkim nadajnikom rozmieszczonym w miejscach publicznych czytelnik za pomocą aplikacji może bez ograniczeń czytać na telefonie lub tablecie wybraną gazetę czy pojedynczy artykuł. Nie płaci nic, bo koszt pokrywa abonament opłacany przez przedsiębiorcę lub właściciela lokalu,...
Nowy Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group
Katarzyna Dudzińska-Sroga objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group. Będzie ona zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż do klientów regionalnych i bezpośrednich.
Value Media najbardziej dynamicznie rozwijającym się  domem mediowym
Dom mediowy Value Media, należący do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, został niekwestionowanym liderem rankingu polskich agencji mediowych według najnowszego raportu RECMA 2017, notując najwyższą dynamikę wzrostu w ciągu ostatnich 3 lat (+ 292%).
 
środa 20.06.2018, 142 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone