logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przegląd Sportowy uruchamia serwis subskrypcyjny

  PR 04.12.2020, przeczytano 849 razy

Przegladsportowy.pl dołącza do grona płatnych subskrypcji cyfrowych oferowanych przez Ringier Axel Springer Polska.  3 grudnia w serwisie pojawiły się pierwsze artykuły dostępne wyłącznie dla subskrybentów usługi. To kolejny, obok Newsweek.pl, Forbes.pl, Fakt24.pl, Autoświat.pl oraz Komputerswiat.pl, serwis Ringier Axel Springer Polska z ofertą treści płatnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przeglad-sportowy-uruchamia-serwis-subskrypcyjny,389451,artykul.html

Subskrybenci, obok ekskluzywnych materiałów, znajdą w ofercie przegladsportowy.pl, dostęp do treści drukowanego wydania dziennika Przegląd Sportowy, dodatków Przeglądu Sportowego takich jak: Ligowy Weekend, Magazyn Lig Zagranicznych, Przegląd Sportowy Historia, a także felietonów, artykułów oraz reportaży znanych dziennikarzy i ekspertów ze świata sportu.

– Treści sportowe w istotny sposób dopełniają pakiet subskrypcji wprowadzanych przez nas w ostatnim roku. Obecnie mamy kompleksową ofertę tematyczną, pokrywającą kluczowe dziedziny  zainteresowań naszych odbiorców, począwszy od biznesu i technologii, przez motoryzację, politykę i wydarzenia, a kończąc na sporcie. Abonenci doceniają nasze dotychczasowe propozycje subskrypcyjne, jestem przekonany że oferta sportowa również zostanie pozytywnie odebrana  – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska.

Pierwszy miesiąc subskrypcji dla nowych klientów serwisu przegladsportowy.pl kosztuje 9,90 zł. Każdy kolejny będzie dostępny dla użytkowników w cenie 19,90 zł.

Powstanie usługi subskrypcyjnej przegladsportowy.pl jest oparte na integracji cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing, na której wydawane są zarówno Autoswiat.pl, Komputerswiat.pl, Fakt24.pl, jaki i Forbes oraz Newsweek, z platformą Piano, dostarczającą usługę zarządzania treściami płatnymi (paid content).

Ring Publishing to kompleksowa cyfrowa platforma wydawnicza obsługująca cały proces tworzenia, publikowania i monitorowania treści. Dzięki automatyzacji i wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, wspiera monetyzację treści i angażowanie użytkowników. Jest wykorzystywana w 11 krajach i obsługuje 40 milionów użytkowników. Daje też możliwość integracji z innymi sprawdzonymi usługami dla wydawców.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764