logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego

  PR 21.08.2019, przeczytano 1300 razy
ilustracja

19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przejdzmy-na-ty-w-roznych-stylach-%E2%80%93-nowa-kampania-tyskiego,383660,artykul.html

Motto przewodnie nawiązuje do głównego hasła marki – „Przejdźmy na Ty”. 30 – sekundowy spot zachęca do tego, by przechodzić na Ty w różnych stylach. Każdy z nich powstał na bazie jednej z dawnych receptur, według których piwo warzono w Tychach w XVIII, XIX i XX wieku. Zainspirowani nimi browarnicy Tyskich Browarów Książęcych, przygotowali trzy nowości, dostosowując je do gustów konsumentów w dzisiejszych czasach.

- Tyskie jednoczy Polaków  – nasz koronny lager, czyli Gronie, jest już znany, teraz chcemy przejść na TY w trzech różnych stylach – Pszennym, Pilznym lub Palonym. Polacy lubią próbować i poznawać inne smaki, dlatego połączyliśmy nowe z tym, co dobre i już sprawdzone, czyli z doświadczeniem doskonałych piwowarów, wielowiekowych receptur i najnowszych technologii – mówi Mateusz Banach z działu marketingu marki.

Kampania marketingowa, prezentująca Tyskie Specjalności, ruszyła 19 sierpnia i potrwa co najmniej do końca roku. Towarzyszący jej spot można oglądać w głównych stacjach telewizyjnych – TVP, TVN i Polsacie (oraz ich kanałach tematycznych), a także w internecie – na profilach marki: FB, Youtube i Instagramie. W ramach kampanii zaplanowano intensywne działania w Internecie, mediach społecznościowych, prasie oraz OOH.

Za działania związane z kampanią odpowiadają: Agencja Bardzo (koncept kreatywny, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL),  OTO Film – produkcja, Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński – reżyseria,  Agencja Gong (opracowanie koncepcji, kreacji oraz odpowiedzialność za działania digitalowe), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów) oraz Agencja Tailor Made PR (działania komunikacyjne, PR i influencer marketing).

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764