logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego

  PR 21.08.2019, przeczytano 502 razy
ilustracja

19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przejdzmy-na-ty-w-roznych-stylach-%E2%80%93-nowa-kampania-tyskiego,383660,artykul.html

Motto przewodnie nawiązuje do głównego hasła marki – „Przejdźmy na Ty”. 30 – sekundowy spot zachęca do tego, by przechodzić na Ty w różnych stylach. Każdy z nich powstał na bazie jednej z dawnych receptur, według których piwo warzono w Tychach w XVIII, XIX i XX wieku. Zainspirowani nimi browarnicy Tyskich Browarów Książęcych, przygotowali trzy nowości, dostosowując je do gustów konsumentów w dzisiejszych czasach.

- Tyskie jednoczy Polaków  – nasz koronny lager, czyli Gronie, jest już znany, teraz chcemy przejść na TY w trzech różnych stylach – Pszennym, Pilznym lub Palonym. Polacy lubią próbować i poznawać inne smaki, dlatego połączyliśmy nowe z tym, co dobre i już sprawdzone, czyli z doświadczeniem doskonałych piwowarów, wielowiekowych receptur i najnowszych technologii – mówi Mateusz Banach z działu marketingu marki.

Kampania marketingowa, prezentująca Tyskie Specjalności, ruszyła 19 sierpnia i potrwa co najmniej do końca roku. Towarzyszący jej spot można oglądać w głównych stacjach telewizyjnych – TVP, TVN i Polsacie (oraz ich kanałach tematycznych), a także w internecie – na profilach marki: FB, Youtube i Instagramie. W ramach kampanii zaplanowano intensywne działania w Internecie, mediach społecznościowych, prasie oraz OOH.

Za działania związane z kampanią odpowiadają: Agencja Bardzo (koncept kreatywny, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL),  OTO Film – produkcja, Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński – reżyseria,  Agencja Gong (opracowanie koncepcji, kreacji oraz odpowiedzialność za działania digitalowe), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów) oraz Agencja Tailor Made PR (działania komunikacyjne, PR i influencer marketing).

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LFP Industrial Solutions: debiut na Remadays 2020
Na odbywających się w dniach 12-14 lutego 2020 targach RemaDays zebrała się cała branża reklamowa. Po raz pierwszy pojawiła się tam firma LFP Industrial Solutions, która udowodniła, że już wkrótce reklama nie będzie mogła obyć się bez druku 3D. Stoisko firmy odwiedziły rzesze przedstawicieli branży, przyglądające się z zaciekawieniem przygotowanym prezentacjom...
„Herbapol-Lublin” S.A., lider w segmencie syropów owocowych wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o  witaminę D.
„Nie kupuj – naprawiaj” z Fixly.pl
Blisko połowa Polaków deklaruje, że zamiast kupować nowe przedmioty i urządzenia, stara się naprawić te już posiadane, dając im w ten sposób „drugie życie”. Zachęca do tego również Fixly, który w ramach kampanii „Nie kupuj – naprawiaj” zgromadził w jednej kategorii usługi związane z oddawaniem starych lub zepsutych...
W wyniku wygranego przetargu agencja od stycznia odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w mediach społecznościowych.
Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy - kampania T‑mobile
Samochód przed zakupem możemy przetestować w ramach jazdy próbnej, ubrania możemy przymierzyć i zwrócić. Dlaczego inaczej miałoby być w przypadku oferty telefonii komórkowej? T‑Mobile udowadnia, że w najlepszej sieci wcale nie musi tak być. Od teraz nowi klienci magentowego operatora mogą zrezygnować z oferty w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot kosztów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764