logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PRZElew wspiera kampanię i loterię Przelewy24

  PR 23.05.2024, przeczytano 368 razy
ilustracjastrzałka

Serwis Przelewy24 zaprasza na drugą edycję PRZEloterii. Sympatyczny PRZElew w wakacyjnej odsłonie przygotował wspaniałe nagrody. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przelew-wspiera-kampanie-i-loterie-przelewy24,404337,artykul.html

Losy w PRZEloterii uczestnicy mogą zdobywać do 19 czerwca 2024. Jak to zrobić? Wystarczy zarejestrować swój adres e-mail na stronie przeloteria.pl, a następnie korzystać z niego podczas zakupów online, które zostaną opłacone za pośrednictwem Przelewy24.

Transakcja płatnicza o wartości powyżej 9,90 zł dokonana za pośrednictwem Przelewy24 (pod warunkiem wpisania w sklepie internetowym tego samego adresu e-mail, co podczas rejestracji do loterii) otrzymuje 1 los.

Płatności kartami płatniczymi Visa lub Mastercard, także tymi dodanymi do Google Pay, Apple Pay oraz kartami Visa dodanymi do usługi Visa Mobile przez platformę Przelewy24 są dodatkowo premiowane. Taka transakcja to aż 5 losów w loterii.

Z loterii wykluczone są transakcje płatnicze za zakupy, które zostały zwrócone. Dodatkowy los użytkownik może otrzymać również za mikrodonację Donateo.

Jest PRZElew, są PRZEnagrody, czyli co można wygrać

W PRZEloterii, oprócz nagrody głównej, uczestnicy mają szanse wygrać inne, atrakcyjne PRZEnagrody: codziennie (1 x 500 zł, losowane spośród wszystkich losów wygenerowanych danego dnia), tygodniowe ufundowane przez PRZEpartnerów: Itakę (dwa vouchery na wakacje o wartości 5 000 zł), simplybuy.pl (nowiutki iPhone 15 Pro), al.to (wyjątkowy robot sprzątający Dreame L20 Ultra Complete) oraz dwa PRZElewy na kwotę 5 000 zł. Ponadto każdy uczestnik PRZEloterii może wybrać jedną spośród nagród gwarantowanych takich jak kody rabatowe i zniżkowe.

W drugiej edycji PRZEloterii” po raz kolejny zachęcamy użytkowników do wykonywania transakcji kartowych. Opłacenie zamówienia kartą, Google Pay, Apple Pay czy Visa Mobile jest dodatkowo premiowane – za jedną płatność uczestnik otrzyma aż 5 losów, a w przypadku innych metod – jeden los. Warto zwrócić uwagęże w tej edycji Partnerzy przygotowali również świetne nagrody gwarantowane, czyli kody zniżkowe na zakupy w sklepach al.to, basiclab.shop i simplybuy.pl – mówi Magdalena Grablewska, Head of Marketing Przelewy24.

Loterii towarzyszy kampania promocyjna, której bohaterem jest “PRZElew”. Nowe, wakacyjne spoty z jego udziałem uczestnicy zobaczą w mediach społecznościowych i sieci Google. Reklamy „PRZEloterii” pojawią się także na stronie przelewy24.pl i w tle formatki płatniczej Przelewy24.

Szczegóły i regulamin dostępne na przeloteria.pl. Organizatorem loterii jest IQ Marketing (Poland) sp. z o.o. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Altavia Kamikaze + K2.

Źródło: Przelewy24

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Satysfakcja w kampanii sklepów Komfort
W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.
Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Tyle dobra - w kampanii Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
To się nie kruszy - kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
500 głosów Tomasza Jakubiaka w kampanii addressable TV dla Zrzeszenia BPS
Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Tę szeroko zakrojoną geotargetowaną akcję zaplanowały Wavemaker i GroupM.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764