logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przemek Rosa i Adam Kręgielewski w reaktywowanej grupie roboczej IAB

  PR 21.02.2019, przeczytano 576 razy
Przemek Rosa

Eksperci Group One: Przemek Rosa, Head of Paid Social w SalesTube oraz Adam Kręgielewski, Digital Strategist w Labcon, dołączyli do grupy roboczej IAB Polska.  Celem reaktywowanej grupy social media będzie skuteczne definiowanie i rozwiązywanie najistotniejszych wyzwań tego sektora komunikacji i reklamy online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przemek-rosa-i-adam-kregielewski-w-reaktywowanej-grupie-roboczej-iab,381331,artykul.html

13 lutego odbyło się pierwsze spotkanie reaktywowanej grupy roboczej social media IAB Polska, w którym wzięło udział kilkunastu przedstawicieli agencji i domów mediowych. W gronie tym znaleźli się także eksperci Group One, największej niezależnej grupie komunikacyjnej w Polsce.

- Social media umacniają swoją pozycję i nadal pozostają jednym z najprężniej rozwijających się sektorów reklamy online. Wiąże się to z wieloma wyzwaniami, które z roku na rok wraz z rozwojem mediów społecznościowych dynamicznie się zmieniają. Liczę, że grupa robocza złożona ze specjalistów związanych z wieloma aspektami komunikacji social media przyczyni się do rozwijania dobrych praktyk oraz wyznaczania rynkowych standardów w tym obszarze działań reklamowych - mówi Adam Kręgielewski, Digital strategist w Labcon.

Cele działania grupy na rok 2019 są bardzo ambitne. Spotkania mają służyć wymianie doświadczeń z obszaru social media oraz wypracowanie najlepszych praktyk, które sprostają zagrożeniom zdiagnozowanym przez IAB w badaniu internautów z 2018 pod tytułem „Dezinformacja w sieci”.

- W czasach, kiedy w sieci mamy do czynienia z setkami domorosłych "specjalistów" od tematyki social media czuję, że to najwyższy czas, żeby przedstawiciele agencji i domów mediowych potrafili wypracować i przedstawić wspólne eksperckie stanowisko. Jeśli nie IAB, to kto ma to zrobić? - dodaje Przemek Rosa, Head of Paid Social w SalesTube.

ilustracjastrzałka

Adam Kręgielewski

Spotkania grupy roboczej social media IAB Polska będą odbywały się w 2019 roku cyklicznie co miesiąc.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764