logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #Playaparttogether: przemysł gier komputerowych promuje komunikaty WHO

  PR 30.03.2020, przeczytano 624 razy

Globalny przemysł gier komputerowych zachęca graczy do przestrzegania wytycznych BHP dla COVID-19 i udostępnia informacje i powiązania społecznościowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-playaparttogether%3A-przemysl-gier-komputerowych-promuje-komunikaty-who,386339,artykul.html

Firmy z ogólnoświatowego sektora gier komputerowych zgodziły się na propagowanie najważniejszych komunikatów WHO, aby w ten sposób przyczynić się do ograniczenia szerzenia się COVID-19. W tym celu 18 liderów w branży uruchomiło w ramach rozrywki interaktywnej inicjatywę #PlayApartTogether zachęcającą rozległą sieć użytkowników do stosowania się do zaleceń zdrowotnych WHO, w tym w zakresie do zachowania odległości między ludźmi, higieny rąk, odpowiedniego zachowania podczas kichania/kaszlu i innych skutecznych działań profilaktycznych, jakie można podjąć w walce z COVID-19.

Wprowadzając specjalne wydarzenia, wywiady, aktywności, nagrody i inspiracje do niektórych z najpopularniejszych gier na świecie, inicjatywa #PlayApartTogether zachęca użytkowników do stosowania dobrych praktyk w celu ochrony zdrowia swojego, swoich bliskich i najbliższej społeczności. Włączając komunikaty dotyczące ochrony osobistej przeciw COVID-19 do treści gier, przemysł przesyła światu komunikat, że „Bez względu na to, gdzie się znajdujemy i w jaką grę gramy, dużo zależy właśnie od nas”. Do programu dołączają:

  • Activision Blizzard
  • Kabam
  • Snap Games
  • Amazon Appstore
  • Maysalward
  • Twitch
  • Big Fish Games
  • Playtika
  • Unity
  • Dirtybit
  • Pocket Gems
  • Wooga
  • Glu Mobile
  • Riot Games
  • YouTube Gaming
  • Jam City
  • SciPlay
  • Zynga

Bieżące aktualizacje i więcej informacji można znaleźć pod hashtagiem #PlayApartTogether w mediach społecznościowych.

Wypowiedzi partnerów inicjatywy #PlayApartTogether z sektora gier komputerowych:

- Zapewnienie bezpiecznej łączności między ludźmi nigdy przedtem nie miało tak krytycznego znaczenia, jak ma to miejsce obecnie. Gry to doskonała platforma, ponieważ zapewniają łączność między ludźmi przez pryzmat radości, celowości i znaczenia. Jesteśmy dumni, że możemy uczestniczyć w tak wartościowej i koniecznej inicjatywie. - Activision Blizzard - Bobby Kotick, dyrektor generalny

- Prawdopodobnie nigdy przedtem solidarność dla dobra sprawy nie była tak ważna jak w obecnej sytuacji, gdy mierzymy się z pandemią COVID-19. Jako globalna społeczność wydawców gier mamy nadzieję dotrzeć z technicznymi wytycznymi WHO do milionów graczy za pośrednictwem naszych gier, które dołączyły do kampanii #PlayApartTogether. Dzięki takim grom, jak Cooking Craze, Gummy Drop, Decurse i Fairway Solitaire możemy dzielić się ważnymi komunikatami WHO na temat bezpieczeństwa jednocześnie pokazując naszej członkom społeczności, że nie są sami. Wszyscy jesteśmy w tym razem, nawet jeżeli pozostajemy w naszych domach. - Big Fish Games - Jeff Karp, dyrektor zarządzający i prezes

- Naszą misją jest umożliwienie graczom kreowania niezapomnianych chwil przeżywanych razem, a głównym celem zawsze było tworzenie gier społecznościowych. Nasi gracze na całym świecie dzielą się ciepłymi historiami o tym, jak wiele dla nich znaczy możliwość łączenia się i pozostawania w kontakcie z przyjaciółmi i rodziną za pośrednictwem naszych gier wyścigowych Fun Run. Jesteśmy wdzięczni za możliwość udziału w inicjatywie #PlayApartTogether, dzięki której pomożemy zachęcać graczy do stosowania się do zaleceń zdrowotnych WHO i władz lokalnych. - Dirtybit - Anette Staloy, wiceprezes ds. marketingu i biznesu

- Gry mają moc nie tylko jako rozrywka, ale również jako sfera, która może łączyć ludzi w trudnych czasach. To dla nas zaszczyt, że możemy połączyć siły z innymi podmiotami z branży gier, wspierając Światową Organizację Zdrowia zachęcając światową społeczność graczy do uczestniczenia w inicjatywie #PlayApartTogether. Dzięki różnym grom z oferty Glu aktywnie zachęcamy graczy do stosowania się do wytycznych WHO i lokalnych organów ds. zdrowia w celu troski o zdrowie i bezpieczeństwo rodzin i społeczności. - Glu Mobile - Nick Earl, prezes i dyrektor generalny

- W Jam City wiemy, że wiele osób szuka w grach odreagowania stresu i odrobiny radości w tych niebezpiecznych czasach. Jako firma z sektora gier łącząca miliony graczy wzywamy wszystkich do #PlayApartTogether, w celu zmniejszenie liczby zachorowań i położenia kresu COVID-19. - Jam City - Chris DeWolfe, współzałożyciel i dyrektor generalny

- Kaban zapewnia światu rozrywkę, a rola podmiotów z tego sektora nigdy dotąd nie była tak ważna, jak w obecnych trudnych czasach. Kam wspiera inicjatywę #PlayTogetherApart – stosując się do mądrych wytycznych WHO możemy zmniejszyć obciążenie pracowników służby zdrowia i uratować życie wielu osób. Czy to nie jest najlepszy moment na nadrobienie zaległości w ulubionych tytułach i wypróbowanie nowych gier? Możesz być bohaterem grając z przyjaciółmi i pozostając w domu. - Kabam - Tim Fields, dyrektor generalny

- Każdy musi odegrać swoją rolę w zwalczaniu tej pandemii i ograniczeniu jej rozprzestrzeniania. Zostanie w domu to ważny sposób na chronienie siebie i społeczeństwa od tego zagrożenia. W Maysalward angażujemy się w zapobieganie rozprzestrzenianiu się choroby, dlatego dołączamy do #PlayApartTogether i wypuszczamy nowe gry dające większe możliwości gry w sieci. Zostań w domu, bądź bezpieczny. - Maysalward - Nour Khrais, założyciel i dyrektor generalny

- W spółce Playtika wierzymy, że nawet w najcięższych czasach zabawa jest nieodłączną częścią życia. Z dumą propagujemy komunikaty WHO i uczestniczymy w koalicji liderów świata gier na rzecz kampanii #PlayApartTogether. Wpisując się w tą istotną reakcję na pandemię COVID-19, Playtika w pełni angażuje się w pomoc w zachowaniu bezpieczeństwa i poczucia łączności osobom na całym świecie. - Playtika - Robert Antokol, dyrektor generalny

- Gry mogą być źródłem potrzebnej rozrywki, a jednocześnie promować łączność. W tych czasach pełnych wyzwań Pocket Gems wraz ze swoimi programistami wspiera kampanię #PlayApartTogether, aby wzmocnić oddziaływanie najważniejszych komunikatów Światowej Organizacji Zdrowia. Mamy nadzieję, że graczom spodobają się nowo dodane treści i bonusy w naszych grach na urządzenia mobilne, takich jak Episode czy War Dragons, z którymi dostaną również ważne przypomnienia od Światowej Organizacji Zdrowia. - Pocket Gems - Ben Liu, dyrektor generalny

- Zachowanie odległości między ludźmi nie powinno oznaczać izolacji. Zachowajmy odstęp i podejmijmy inne kroki zdrowotne, takie jak częste mycie rąk, co pozwoli nam spłaszczyć krzywą i angażować się w #PlayApartTogether, aby przezwyciężyć ten kryzys. Dla graczy Riot Games granie w gry to coś więcej niż tylko gra, to ważne dążenie w życiu. A w chwili obecnej milionom graczy na całym świecie gry mogą pomóc ratować życie. Wygrajmy razem to najważniejsze starcie z pandemią COVID-19. - Riot Games - Nicolo Laurent, dyrektor generalny

- Naszą motywacją w SciPlay jest radość, jaką gry wnoszą do społeczności światowej. W tych trudnych czasach wszyscy musimy się zjednoczyć w walce z wirusem i w celu spłaszczenia krzywej jego rozprzestrzeniania się. Jedną z naszych wartości jest założenie #playTOGETHER, które jest u podstaw każdego działania, jakie podejmujemy dla naszych graczy. To zaszczyt, że możemy przekształcić tę najważniejszą wartość w inicjatywę #PlayApartTogether, w którą tak bardzo wierzymy i zmaksymalizować zasięg komunikatów WHO, które ratują życie wielu osób. Dlatego dołączmy do #PlayApartTogether, aby zachować w zdrowiu nie tylko ciało, ale i umysł. - SciPlay - Josh Wilson, dyrektor generalny

- To bardzo istotne, żeby młodzi ludzie potraktowali niewychodzenie z domu na poważnie – odgrywają oni kluczową role w powstrzymaniu rozprzestrzeniania się wirusa. Snap Games zawsze łączyły użytkowników Snapchata, którzy grają ze sobą nawet jeśli dzieliły ich duże odległości, dlatego wspieramy inicjatywę #PlayApartTogether. Staramy się, żeby użytkownicy Snapchata pozostali w domach, oferując im nowe gry i kreatywne narzędzia podnoszące świadomość naszego społeczeństwa mające na celu ochronę ich samych, ich bliskich i szerszego grona społeczeństwa. - Snap - Will Wu, dyrektor Snap Games

- Gry to to, co zrzesza ogromną część użytkowników Twitcha każdego dnia. Inicjatywa #PlayApartTogether przypomina, że nawet kiedy musimy zachować od siebie odległość, dalej możemy cieszyć się grami, które lubimy i pozostawać w kontakcie online z innymi. Chętnie dzielimy się najważniejszymi komunikatami przekazywanymi przez WHO z innymi członkami inicjatywy w celu dalszego zapewniania miejsca, w którym ludzie mogą spotkać się, grać w gry i tworzyć społeczność. - Twitch - Michael Aragon, starszy wiceprezes ds. treści

- W Unity wierzymy, że świat jest lepszym miejscem jeżeli jest więcej twórców gier i graczy. Nieważne, czy grasz w ulubioną grę z przyjaciółmi w internecine, czy uczysz się, jak stworzyć swoją pierwszą grę korzystając teraz z którejś z naszych w pełni dostępnych inicjatyw w zakresie kodowania. #PlayApartTogether może sprawić, że gracze ochronią i siebie, i swoje rodziny. Z niecierpliwością oczekujemy współpracy z przemysłem gier komputerowych na świecie, aby dzięki naszym działaniom liczba zachorowań nie wzrosła. - Unity Technologies - John Riccitiello, dyrektor zarządzający

- Od 15 lat YouTube tworzy społeczność, w której ludzie robią coś osobno, ale razem poprzez filmiki #withme – teraz jednak ważniejsze są inicjatywy #StayHome i #PlayApartTogether. Niektóre z najbardziej wpływowych chwil na YouTube tworzą osoby, które aktywnie łączą się ze swoimi fanami i twórcami gier z całego świata za pomocą streamingów na żywo. Gracze wiedzą jak się jednoczyć, nawet jeśli robią coś osobno, dlatego zachowajmy ostrożność w tym czasie i nie przyczyniajmy się do wzrostu liczby zachorowań. - YouTube - Ryan Wyatt, Global Head of Gaming

- Naszą misją w Zynga od zawsze jest jednoczenie świata za pośrednictwem gier, co zyskuje nowy wymiar w czasie kryzysu na świecie. To dla nas ogromny zaszczyt wspierać ważną pracę Światowej Organizacji Zdrowia i zapewniać naszym graczom system wsparcia w okresie zachowywania fizycznej odległości. Inicjatywa #PlayApartTogether skłania do pozytywnego podejścia i porusza społeczeństwo, co może nam pomóc w radzeniu sobie obecnie z pilnym zadaniem. - Zynga - Bernard Kim, prezes ds. działalności wydawniczej

Źródło: Business Wire

www.businesswire.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764