logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przemysław Drosik pierwszym polskim prelegentem podczas Adfest 2019

  PR 14.03.2019, przeczytano 156 razy

Przemysław Drosik już 20 marca wystąpi w Tajlandii podczas ADFEST 2019 – największego i najpopularniejszego festiwalu branży reklamowej i medialnej w Azji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przemyslaw-drosik-pierwszym-polskim-prelegentem-podczas-adfest-2019,381632,artykul.html

Make VR something more than just a roller coaster ride: Cinematic VR” * pod tym tytułem Drosik poprowadzi prelekcję, która będzie poświęcona wirtualnej rzeczywistości. Uczestnicy festiwalu będą mogli poznać szczegóły pracy nad „Kartką z Powstania”, która była pierwszym fabularyzowanym widowiskiem historycznym zrealizowanym w Polsce w technologii wirtualnej rzeczywistości.

Przemysław Drosik jest współzałożycielem studia LocoMotive, gdzie w styczniu utworzył dział VR. Pierwsze kroki na ADFEST postawił rok temu, gdzie miał okazję poznać charakter wydarzenia oraz ludzi z nim związanych.

- Kiedy rok temu byliśmy na ADFEST to dopiero poznawaliśmy azjatycki rynek reklamy. Braliśmy udział w licznych warsztatach, spotkaniach i rozmowach. Opowiadaliśmy też o naszych realizacjach i planach na przyszłość – mówi Drosik. - Dzięki temu, mamy już za sobą realizację projektu VR w Tajlandii, a teraz będziemy opowiadać o „Kartce” i przede wszystkim ją prezentować – dodaje.

Karta z Powstania” od czasu premiery jest bardzo dobrze odbierana. Do tej pory została nagrodzona m.in. podczas Calcutta International Cult Film Festival oraz wyróżniona przez Los Angeles Film Awards (LAFA).

ADFEST to największa i najbardziej popularna impreza poświęcona branży reklamowej i medialnej w Azji. Odbywający się od 1998 roku festiwal obecnie przyciąga ponad 1200 przedstawicieli branży kreatywnej i filmowej z całego świata.

Źródło: LocoMotive

www.locomotive.pl

Dodatkowe informacje:

*źródło www.adfest.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wszechstronne efekty w kampanii marki Volkswagen
Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross po raz pierwszy w Polsce z wykorzystaniem aroma – marketingu w salach Verva 4DX
„Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna” - kampania OOH
W Warszawie oraz Krakowie powstały wyjątkowe murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený. Outdoorowe kreacje realizowane są w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, a ich tematem przewodnim jest podróż do świata marki – czeskiego miasteczka Pilzno.
HP Officejet Pro: nowa seria atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych
Firma HP przedstawiła nową linię inteligentnych urządzeń wielofunkcyjnych zaprojektowanych z myślą o małych przedsiębiorstwach. Najnowsza odsłona serii HP OfficeJet Pro oferuje funkcję Smart Tasks pozwalającą na oszczędność czasu podczas wykonywania podstawowych zadań oraz kompaktowy rozmiar dla jeszcze większej wygody użytkowania.
Zbliżające się wakacje to doskonała okazja, by zaopatrzyć się w nowy sprzęt fotograficzny. Nikon rozpoczął właśnie akcję pt. „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki Nikon, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
Isobar Polska wyodrębnia w strukturze dział Business Developmentu
Zespół odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska zarówno na rynku krajowym, jak i rynkach międzynarodowych. W jego skład wejdą Tomasz Targiński, Pola Ziejewska i Kamila Hećman.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764