logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przemysław Drosik pierwszym polskim prelegentem podczas Adfest 2019

  PR 14.03.2019, przeczytano 248 razy

Przemysław Drosik już 20 marca wystąpi w Tajlandii podczas ADFEST 2019 – największego i najpopularniejszego festiwalu branży reklamowej i medialnej w Azji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przemyslaw-drosik-pierwszym-polskim-prelegentem-podczas-adfest-2019,381632,artykul.html

Make VR something more than just a roller coaster ride: Cinematic VR” * pod tym tytułem Drosik poprowadzi prelekcję, która będzie poświęcona wirtualnej rzeczywistości. Uczestnicy festiwalu będą mogli poznać szczegóły pracy nad „Kartką z Powstania”, która była pierwszym fabularyzowanym widowiskiem historycznym zrealizowanym w Polsce w technologii wirtualnej rzeczywistości.

Przemysław Drosik jest współzałożycielem studia LocoMotive, gdzie w styczniu utworzył dział VR. Pierwsze kroki na ADFEST postawił rok temu, gdzie miał okazję poznać charakter wydarzenia oraz ludzi z nim związanych.

- Kiedy rok temu byliśmy na ADFEST to dopiero poznawaliśmy azjatycki rynek reklamy. Braliśmy udział w licznych warsztatach, spotkaniach i rozmowach. Opowiadaliśmy też o naszych realizacjach i planach na przyszłość – mówi Drosik. - Dzięki temu, mamy już za sobą realizację projektu VR w Tajlandii, a teraz będziemy opowiadać o „Kartce” i przede wszystkim ją prezentować – dodaje.

Karta z Powstania” od czasu premiery jest bardzo dobrze odbierana. Do tej pory została nagrodzona m.in. podczas Calcutta International Cult Film Festival oraz wyróżniona przez Los Angeles Film Awards (LAFA).

ADFEST to największa i najbardziej popularna impreza poświęcona branży reklamowej i medialnej w Azji. Odbywający się od 1998 roku festiwal obecnie przyciąga ponad 1200 przedstawicieli branży kreatywnej i filmowej z całego świata.

Źródło: LocoMotive

www.locomotive.pl

Dodatkowe informacje:

*źródło www.adfest.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsumowanie 16. edycji targów Remadays Warsaw 2020
14 lutego zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów. Wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu...
Polacy coraz chętniej personalizują i zmieniają wygląd swoich aut
Prawie 9 na 10 kierowców przywiązuje wagę do wyglądu i estetyki swojego samochodu – wynika z sondażu SW Research „Czy pasja do motoryzacji ma płeć?” na zlecenie 3M. Mężczyźni bardziej dbają o stan lakieru, a kobiety poświęcają większą uwagę temu, aby samochód miał atrakcyjny kolor, i chętniej personalizują jego wnętrze. Coraz popularniejszą...
Porozmawiajmy! 17. edycji Okk! design
Człowiek może przestać mówić, ale nie może przestać komunikować – jak stwierdził wybitny psycholog Paul Watzlawick. Komunikacja odgrywa niezwykle istotną rolę w naszej codzienności, pracy, relacjach – dlatego właśnie ona będzie tematem przewodnim 17. edycji OKK! design. Wydarzenie odbędzie się 9 marca 2020 w warszawskiej przestrzeni Mysia 3.
Rośnie rola treści wideo w grafice komputerowej
Dynamiczny rozwój nowych technologii sprawił, że graficy komputerowi zyskali nowe narzędzia, które ułatwiają i usprawniają ich pracę. Powstają systemy sztucznej inteligencji automatyzujące wykonywanie rutynowych zadań, aplikacje ułatwiające tworzenie profesjonalnych grafik przez amatorów oraz narzędzia przystosowane do projektowania w wirtualnej...
Agencja Brandingowa Tango na Międzynarodowych Targach w Dubaju
W tym tygodniu Tango podbijało Dubaj. Jako agencja brandingowa specjalizujemy się w projektach dla branży spożywczej, dlatego nie mogło nas zabraknąć na największych na świecie Targach Żywności Gulfood 2020 w Dubaju.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764