logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przemysław Drosik pierwszym polskim prelegentem podczas Adfest 2019

  PR 14.03.2019, przeczytano 181 razy

Przemysław Drosik już 20 marca wystąpi w Tajlandii podczas ADFEST 2019 – największego i najpopularniejszego festiwalu branży reklamowej i medialnej w Azji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przemyslaw-drosik-pierwszym-polskim-prelegentem-podczas-adfest-2019,381632,artykul.html

Make VR something more than just a roller coaster ride: Cinematic VR” * pod tym tytułem Drosik poprowadzi prelekcję, która będzie poświęcona wirtualnej rzeczywistości. Uczestnicy festiwalu będą mogli poznać szczegóły pracy nad „Kartką z Powstania”, która była pierwszym fabularyzowanym widowiskiem historycznym zrealizowanym w Polsce w technologii wirtualnej rzeczywistości.

Przemysław Drosik jest współzałożycielem studia LocoMotive, gdzie w styczniu utworzył dział VR. Pierwsze kroki na ADFEST postawił rok temu, gdzie miał okazję poznać charakter wydarzenia oraz ludzi z nim związanych.

- Kiedy rok temu byliśmy na ADFEST to dopiero poznawaliśmy azjatycki rynek reklamy. Braliśmy udział w licznych warsztatach, spotkaniach i rozmowach. Opowiadaliśmy też o naszych realizacjach i planach na przyszłość – mówi Drosik. - Dzięki temu, mamy już za sobą realizację projektu VR w Tajlandii, a teraz będziemy opowiadać o „Kartce” i przede wszystkim ją prezentować – dodaje.

Karta z Powstania” od czasu premiery jest bardzo dobrze odbierana. Do tej pory została nagrodzona m.in. podczas Calcutta International Cult Film Festival oraz wyróżniona przez Los Angeles Film Awards (LAFA).

ADFEST to największa i najbardziej popularna impreza poświęcona branży reklamowej i medialnej w Azji. Odbywający się od 1998 roku festiwal obecnie przyciąga ponad 1200 przedstawicieli branży kreatywnej i filmowej z całego świata.

Źródło: LocoMotive

www.locomotive.pl

Dodatkowe informacje:

*źródło www.adfest.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Leszek ponownie zawita na Pol’and’Rock Festival
Wyjątkowa muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje – oto, co od lat przyciąga markę Lech na Pol’and’Rock Festival. W 2019 roku również nie zabraknie jej w Kostrzynie nad Odrą, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie czekać będzie dawka orzeźwienia i atrakcji dla wszystkich festiwalowiczów.
Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra
Eskadra – jedna z agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.
Sony: aparat α7R IV z 61,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem
Firma Sony ogłosiła powiększenie serii renomowanych pełnoklatkowych korpusów bezlusterkowych Alpha 7R o niezwykle uniwersalny, odznaczający się dużym potencjałem aparat α7R IV (model ILCE-7RM4). Lekki, kompaktowy korpus bezlusterkowy α7R IV z pełnoklatkową matrycą obrazu, bezprecedensowo wysoką rozdzielczością, imponującym zakresem dynamiki i dużą szybkość...
Hyundai promuje samochody przyszłości
Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764