logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przemysław Drosik pierwszym polskim prelegentem podczas Adfest 2019

  PR 14.03.2019, przeczytano 367 razy

Przemysław Drosik już 20 marca wystąpi w Tajlandii podczas ADFEST 2019 – największego i najpopularniejszego festiwalu branży reklamowej i medialnej w Azji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przemyslaw-drosik-pierwszym-polskim-prelegentem-podczas-adfest-2019,381632,artykul.html

Make VR something more than just a roller coaster ride: Cinematic VR” * pod tym tytułem Drosik poprowadzi prelekcję, która będzie poświęcona wirtualnej rzeczywistości. Uczestnicy festiwalu będą mogli poznać szczegóły pracy nad „Kartką z Powstania”, która była pierwszym fabularyzowanym widowiskiem historycznym zrealizowanym w Polsce w technologii wirtualnej rzeczywistości.

Przemysław Drosik jest współzałożycielem studia LocoMotive, gdzie w styczniu utworzył dział VR. Pierwsze kroki na ADFEST postawił rok temu, gdzie miał okazję poznać charakter wydarzenia oraz ludzi z nim związanych.

- Kiedy rok temu byliśmy na ADFEST to dopiero poznawaliśmy azjatycki rynek reklamy. Braliśmy udział w licznych warsztatach, spotkaniach i rozmowach. Opowiadaliśmy też o naszych realizacjach i planach na przyszłość – mówi Drosik. - Dzięki temu, mamy już za sobą realizację projektu VR w Tajlandii, a teraz będziemy opowiadać o „Kartce” i przede wszystkim ją prezentować – dodaje.

Karta z Powstania” od czasu premiery jest bardzo dobrze odbierana. Do tej pory została nagrodzona m.in. podczas Calcutta International Cult Film Festival oraz wyróżniona przez Los Angeles Film Awards (LAFA).

ADFEST to największa i najbardziej popularna impreza poświęcona branży reklamowej i medialnej w Azji. Odbywający się od 1998 roku festiwal obecnie przyciąga ponad 1200 przedstawicieli branży kreatywnej i filmowej z całego świata.

Źródło: LocoMotive

www.locomotive.pl

Dodatkowe informacje:

*źródło www.adfest.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

­­AMS stawia na autorski kontent i odświeża markę Cityinfo
Cityinfo – marka kontentowa AMS otrzymała nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę. W nowej odsłonie można ją zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS – Digital Citylightach w wiatach przystankowych i Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach.
ZEN - fintechowe narzędzie finansowe startuje z kampanią reklamową
Polski fintech ZEN ogłosił swój oficjalny debiut na rynku. Oferta ZEN dla konsumentów, oprócz rachunku wielowalutowego z kartą Mastercard, obejmuje m.in. automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, atrakcyjny cashback i brak prowizji za przewalutowanie. Przedsiębiorcy korzystają natomiast z braku chargebacków, zaś płatności...
PIAP walczy o pomoc dla branży reklamowej
Polska Izba Artykułów Promocyjnych zwróciła się z apelem do Prezesa Rady Ministrów, Mateusza Morawieckiego, o ujęcie branży reklamowej we wsparciu przedsiębiorstw poszkodowanych skutkami pandemii. Sektor reklamowy, m.in. jako ogniwo zamrożonej branży eventowej, konferencyjnej i targowej wyraźnie odczuwa następstwa regresu gospodarczego.
Kaufland rusza ze świąteczną kampanią i loterią
Świąteczna kampania, w której rozbrzmiewa nowa aranżacja bożonarodzeniowego przeboju Andy’ego Williamsa z 1963 r. pt. „It’s The Most Wonderful Time Of The Year”, loteria „Świąteczne odliczanie”, opracowany z Polską Akcją Humanitarną charytatywny kalendarz adwentowy, a także wolontariat pracowników na rzecz fundacji i domu pomocy...
OBTK obsługuje międzynarodowy talent show
On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z VIRTUOSOS Holding Ltd. – producentem międzynarodowego talent show, który w Polsce będzie po raz pierwszy emitowany na antenie TVP Kultura i TVP HD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764