logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przemysław Drosik pierwszym polskim prelegentem podczas Adfest 2019

  PR 14.03.2019, przeczytano 650 razy

Przemysław Drosik już 20 marca wystąpi w Tajlandii podczas ADFEST 2019 – największego i najpopularniejszego festiwalu branży reklamowej i medialnej w Azji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przemyslaw-drosik-pierwszym-polskim-prelegentem-podczas-adfest-2019,381632,artykul.html

Make VR something more than just a roller coaster ride: Cinematic VR” * pod tym tytułem Drosik poprowadzi prelekcję, która będzie poświęcona wirtualnej rzeczywistości. Uczestnicy festiwalu będą mogli poznać szczegóły pracy nad „Kartką z Powstania”, która była pierwszym fabularyzowanym widowiskiem historycznym zrealizowanym w Polsce w technologii wirtualnej rzeczywistości.

Przemysław Drosik jest współzałożycielem studia LocoMotive, gdzie w styczniu utworzył dział VR. Pierwsze kroki na ADFEST postawił rok temu, gdzie miał okazję poznać charakter wydarzenia oraz ludzi z nim związanych.

- Kiedy rok temu byliśmy na ADFEST to dopiero poznawaliśmy azjatycki rynek reklamy. Braliśmy udział w licznych warsztatach, spotkaniach i rozmowach. Opowiadaliśmy też o naszych realizacjach i planach na przyszłość – mówi Drosik. - Dzięki temu, mamy już za sobą realizację projektu VR w Tajlandii, a teraz będziemy opowiadać o „Kartce” i przede wszystkim ją prezentować – dodaje.

Karta z Powstania” od czasu premiery jest bardzo dobrze odbierana. Do tej pory została nagrodzona m.in. podczas Calcutta International Cult Film Festival oraz wyróżniona przez Los Angeles Film Awards (LAFA).

ADFEST to największa i najbardziej popularna impreza poświęcona branży reklamowej i medialnej w Azji. Odbywający się od 1998 roku festiwal obecnie przyciąga ponad 1200 przedstawicieli branży kreatywnej i filmowej z całego świata.

Źródło: LocoMotive

www.locomotive.pl

Dodatkowe informacje:

*źródło www.adfest.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fenty x Puma z eventową premierą Creeper Phatty Earth Tone
FENTY x PUMA prezentują premierę Creeper Phatty Earth Tone z okazji Światowego Dnia Ziemi. Sneakersy, które pojawiły się w 2015 roku, dziś powracają w nowej odsłonie.
Garden of Words Group w nowej identyfikacji wizualnej
Grupa Agencji Garden of Words jako jeden z liderów w branży, stale rozwija swoją działalność, oferując wszechstronne kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji. Dynamicznemu rozwojowi towarzyszą zmiany w identyfikacji wizualnej grupy. Garden of Words Group zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka,...
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w obszarze BTL i digital. 
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka...
Freelancehunt: Rośnie liczba firm bazujących na freelancerach
Około 20% firm zarejestrowanych na miedzynarodowym portalu Freelancehunt.com zatrudnia więcej freelancerów niż pracowników na etat. Dotyczy to również Polski. Przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po freelancerów ze względu na dużą dostępność i wybór specjalistów, gwarancję skuteczności oraz zdecydowanie niższe koszty...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764