Fura odpowiedzialny będzie za najwyższą jakość, spójność i skuteczność kampanii digitalowych prowadzonych przez Cheil Polska. Jako szef działu Digital będzie koordynował pracę zespołów Digital Campaign, Online Marketing oraz Social Media.
Przemysław Fura zaczynał zawodową przygodę z Internetem komercyjnym w 1996 roku, zakładając jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce (ARN Magellan Studio). Zdobywał doświadczenie w agencjach Next Generation Interactive oraz E-GRAPHICS/TBWA Group, LOWE and Partners.
Współtworzył i realizował nagradzane kampanie on-line dla klientów i marek takich jak: Shell Europe, Nokia, Storck, Pedigree, Agency.com Dublin/Audi, WSiP, RWE, Danfoss, DinersClub, Tchibo, Unilever, Knorr, Greenpeace.
Zafascynowany wszelkimi rozwiązaniami interaktywnymi i reklamą, a szczególnie wpływem, jaki ma Internet i technologia na nasze codzienne życie.
Ukończył Akademię Ekonomiczną w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny). Prywatnie pasjonat szybkich motocykli, wolnych żaglówek i ostrej muzyki gitarowej.
Źródło: Cheil Polska