logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przemysław Fura Szefem działu Digital Cheil Polska

  PR 05.11.2013, przeczytano 1712 razy

Fura odpowiedzialny będzie za najwyższą jakość, spójność i skuteczność kampanii digitalowych prowadzonych przez Cheil Polska. Jako szef działu Digital będzie koordynował pracę zespołów Digital Campaign, Online Marketing oraz Social Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przemyslaw-fura-szefem-dzialu-digital-cheil-polska,20134,artykul.html

Przemysław Fura zaczynał zawodową przygodę z Internetem komercyjnym w 1996 roku, zakładając jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce (ARN Magellan Studio). Zdobywał doświadczenie w agencjach Next Generation Interactive oraz E-GRAPHICS/TBWA Group, LOWE and Partners.

Współtworzył i realizował nagradzane kampanie on-line dla klientów i marek takich jak: Shell Europe, Nokia, Storck, Pedigree, Agency.com Dublin/Audi, WSiP, RWE, Danfoss, DinersClub, Tchibo, Unilever, Knorr, Greenpeace.

Zafascynowany wszelkimi rozwiązaniami interaktywnymi i reklamą, a szczególnie wpływem, jaki ma Internet i technologia na nasze codzienne życie.

Ukończył Akademię Ekonomiczną w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny). Prywatnie pasjonat szybkich motocykli, wolnych żaglówek i ostrej muzyki gitarowej.

Źródło: Cheil Polska

cheil.com

Dodatkowe informacje:

Cheil Polska to zespół młodych talentów, dostarczający Klientom efektywnych rozwiązań poprzez komunikację, innowację i zrozumienie potrzeb konsumenta. Dzięki innowacyjnemu myśleniu, unikalnej strategii i kreatywnym pomysłom Cheil Polska porusza ludzi, marki i produkty. Założona w 2008 roku Agencja wprowadziła nową jakość na polskim rynku marketingu, umacniając swoją pozycję wśród liderów branży.
Cheil Polska jest częścią Cheil Worldwide Inc., jednej z wiodących firm zintegrowanej komunikacji marketingowej na świecie. Założona w 1973 roku w Korei Południowej Agencja oferuje swoje rozwiązania Klientom w 33 krajach. Cheil był wielokrotnie nagradzany na międzynarodowych festiwalach, takich jak Cannes Lions, CLIO, Spikes Asia, Dubai Lynx, AdFest i Effie Awards. Ostatni festiwal Cannes Lions przyniósł Agencji 21 Lwów w tym Grand Prix w kategorii Innowacji, Tytanowego Lwa oraz 4 Złote Lwy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony i PADS4: innowacje w dziedzinie Digital Signage
PADS4, międzynarodowy lider i 30-letni weteran tworzenia inteligentnych doświadczeń cyfrowych, połączył siły z Sony Professional Displays & Solutions Europe, aby ulepszyć ofertę dynamicznego Digital Signage. Modułowa platforma PADS4 zapewnia usługi dla branż takich jak transport, lotnictwo i handel detaliczny, więc wydajność i spójność są kluczowe dla jej...
Advanced DOOH w GroupM
GroupM (mediowa grupa inwestycyjna należąca do WPP) wprowadza do swojej oferty narzędzie Advanced DOOH, które umożliwia precyzyjne i elastyczne planowanie oraz zakup kampanii DOOH w Polsce. Narzędzie to wykorzystuje autorską platformę umożliwiającą planowanie, aktywację i pomiar kampanii DOOH. W ramach rynkowego debiutu Advanced DOOH zostało wykorzystane w działaniach dla...
Barany, kogut i AI w kampanii Aflofarm
Aflofarm, jeden z największych reklamodawców w Polsce, rozpoczął współpracę z domem produkcyjnym SUPERMASSIVE specjalizującym się w realizacji wideo z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Owocem współpracy jest kampania promująca Inventum Max – lek na erekcję. Spot emitowany jest we wszystkich dużych stacjach ogólnopolskich oraz w mediach online.
Coca-Cola podsumowuje kampanię „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”
W ramach wspólnego odliczania do świąt, Coca-Cola ponownie zachęcała do odkrywania w sobie wewnętrznego Mikołaja i dzielenia się życzliwością. Dzięki zaangażowaniu konsumentów marka przekazała aż 150 tysięcy złotych na wsparcie Banków Żywności.
Newline Interactive na Integrated Systems Europe 2025
Newline Interactive podczas targów ISE 2025 zaprezentuje na nowo zdefiniowane standardy współpracy w oparciu o technologie interaktywne. Firma zaspokaja dynamicznie zmieniające się potrzeby sektora biznesowego i edukacyjnego w obszarze współpracy na odległość i Digital Signage. Na odwiedzających czekają eksperci, którzy podpowiedzą, jak poprawić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764