logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przemysław Fura Szefem działu Digital Cheil Polska

  PR 05.11.2013, przeczytano 1632 razy

Fura odpowiedzialny będzie za najwyższą jakość, spójność i skuteczność kampanii digitalowych prowadzonych przez Cheil Polska. Jako szef działu Digital będzie koordynował pracę zespołów Digital Campaign, Online Marketing oraz Social Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przemyslaw-fura-szefem-dzialu-digital-cheil-polska,20134,artykul.html

Przemysław Fura zaczynał zawodową przygodę z Internetem komercyjnym w 1996 roku, zakładając jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce (ARN Magellan Studio). Zdobywał doświadczenie w agencjach Next Generation Interactive oraz E-GRAPHICS/TBWA Group, LOWE and Partners.

Współtworzył i realizował nagradzane kampanie on-line dla klientów i marek takich jak: Shell Europe, Nokia, Storck, Pedigree, Agency.com Dublin/Audi, WSiP, RWE, Danfoss, DinersClub, Tchibo, Unilever, Knorr, Greenpeace.

Zafascynowany wszelkimi rozwiązaniami interaktywnymi i reklamą, a szczególnie wpływem, jaki ma Internet i technologia na nasze codzienne życie.

Ukończył Akademię Ekonomiczną w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny). Prywatnie pasjonat szybkich motocykli, wolnych żaglówek i ostrej muzyki gitarowej.

Źródło: Cheil Polska

cheil.com

Dodatkowe informacje:

Cheil Polska to zespół młodych talentów, dostarczający Klientom efektywnych rozwiązań poprzez komunikację, innowację i zrozumienie potrzeb konsumenta. Dzięki innowacyjnemu myśleniu, unikalnej strategii i kreatywnym pomysłom Cheil Polska porusza ludzi, marki i produkty. Założona w 2008 roku Agencja wprowadziła nową jakość na polskim rynku marketingu, umacniając swoją pozycję wśród liderów branży.
Cheil Polska jest częścią Cheil Worldwide Inc., jednej z wiodących firm zintegrowanej komunikacji marketingowej na świecie. Założona w 1973 roku w Korei Południowej Agencja oferuje swoje rozwiązania Klientom w 33 krajach. Cheil był wielokrotnie nagradzany na międzynarodowych festiwalach, takich jak Cannes Lions, CLIO, Spikes Asia, Dubai Lynx, AdFest i Effie Awards. Ostatni festiwal Cannes Lions przyniósł Agencji 21 Lwów w tym Grand Prix w kategorii Innowacji, Tytanowego Lwa oraz 4 Złote Lwy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żołądkowa Gorzka w nowej butelce
Żołądkowa Gorzka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku, przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak niezmiennie opiera się na recepturze sprzed 200 lat.
Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung
Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą...
Binance w kampanii promocyjnej chce rozdawać dolary
Binance, największa na świecie giełda kryptowalut i ekosystem blockchain, rozpoczęła nowa kampanię promocyjną o nazwie "Krypto jest lepsze z Binance". W ramach kampanii zostanie zaprezentowanych dziesięć historii użytkowników Binance z całego świata, którzy wykorzystali platformę i kryptowaluty, aby poprawić jakość swojego życia. Częścią kampanii są także dwa...
„Dom” w świątecznej reklamie Allegro
“Dom” to świąteczna opowieść o miłości i rodzinie. Allegro w tegorocznej kampanii porusza temat mijającego czasu i tego jak wpływa on na relacje z bliskimi.
„Praska Ślizgawka” w świątecznej kampanii Pepsi
Najbardziej wyjątkowe lodowisko na mapie Warszawy – „Praska Ślizgawka Konesera” – już od 2 grudnia zaprasza wszystkich miłośników piruetów do wspólnej zabawy. Partnerem lodowiska po raz kolejny została marka Pepsi. Zimowa atrakcja Centrum Praskiego Koneser będzie dostępna niemal codziennie, od rana do późnego wieczora. Po spełnieniu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764