logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przemysław Puchalski awansuje na stanowisko Creative and Strategy Director w Webtalk

  PR 31.08.2023, przeczytano 533 razy
ilustracja

Dotychczasowy Dyrektor Kreatywny w WebTalk, zarządzający obecnie 30 osobowym działem kreacji, związany z agencją od ponad 9 lat, stanie również na czele zespołu Strategii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przemyslaw-puchalski-awansuje-na-stanowisko-creative-and-strategy-director-w-webtalk,401220,artykul.html

Połączenie działów umożliwi optymalizację procesów strategiczno-kreatywnych, usprawniając pracę agencji oraz przepływ informacji między zespołami.

- Stanowisko Creative & Strategy Director to kolejny krok do uzyskania pełnej synergii w działaniach strategiczno-kreatywnych agencji, wzbogacanych nowymi technologiami. Współpracujemy z Przemkiem od blisko dekady, jego ciągły rozwój jest godny podziwu -  mówi Michał Dunin, Managing Director w WebTalk.

Przemysław zajmie się kontrolą jakości ofert strategicznych, ich rozwojem zgodnie z pozycjonowaniem agencji oraz wzmocnieniem relacji między działami Kreacji i Strategii. Poza tym stanie przed wyzwaniem stworzenia nowych struktur w dziale, dążąc do optymalizacji pracy.

- Łączenie wspomnianych dwóch stanowisk w jedno nie jest  w branży zjawiskiem codziennym, jednak wszyscy wiemy, że nie ma kreacji bez strategii -  i odwrotnie. Te dwie siły zawsze będą się ze sobą zderzały. Moim celem jest, by proces ten przebiegał w kontrolowanych warunkach, w pełni wykorzystując nasz potencjał. Przede mną nowy rozdział w mojej wieloletniej karierze w WebTalk i jestem nim ogromnie podekscytowany. Wiem, że z tym zespołem osiąganie niemożliwego, to po prostu kolejny krok do zrobienia- mówi Przemysław Puchalski, Creative & Strategy Director w WebTalk.

Zespół dzięki maksymalnemu wykorzystaniu potencjału i połączeniu umiejętności specjalistów oferuje szeroki zakres kompetencji umożliwiający tworzenie nowoczesnych kampanii 360, w tym m.in.: tworzenia strategii komunikacji i brand buildingu, projektowania kampanii long i short term, audytów strategicznych i rewizji założeń, tworzenia contentu digital-focused, produkcji i postprodukcji wideo do digital i TV, nadzoru kreatywnego i consultingu oraz prowadzenia warsztatów czy szkoleń.

Puchalski z agencją WebTalk związany jest od 2014 roku. Dotychczas obejmował stanowisko Dyrektora Kreacji, opiekując się ponad 30-osobowym zespołem. Pracuje dla Klientów takich jak: Kia Polska, Super-Pharm, Tymbark, Heinz, Triumph, czy BNP Paribas. Współautor licznych, nagrodzonych projektów, m.in. statuetką Effie (Wokas), czy Złotym Spinaczem (Riot Games).

Źródło: WebTalk

www.webtalk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Filip Pokrzywniak wzmacnia marketing Grupy Wydawnictwo Kobiece
Z początkiem stycznia 2025 r. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak, obejmując stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
Brother Polska umacnia dział sprzedaży
Z początkiem roku do zespołu Brother Polska dołączyła Dagmara Pomirska, która została Head of Sales. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem sprzedaży, kontynuowanie i budowanie strategii rozwoju oraz realizację celów biznesowych firmy. Do jej obowiązków należeć będzie m.in. umacnianie stosunków z kluczowymi partnerami, budowanie relacji z nowymi...
Piotr Serafin Art Directorem w Grupie Eura7
Z początkiem 2025 roku Piotr Serafin obejmuje stanowisko Art Directora w Grupie Eura7. W nowej roli Piotr będzie odpowiedzialny nie tylko za szeroko pojęte prace projektowe dla klientów zewnętrznych, lecz również za kompleksowe zarządzanie brandingiem marek należących do portfela Grupy Eura7.
Puls Biznesu rozwija dział sprzedaży subskrypcji
„Puls Biznesu” rozwija Dział Sprzedaży w zakresie subskrypcji. Na początku styczniu br. do zespołu dołączył Marcin Sobczak, który objął funkcję Senior Sales B2B Managera. Odpowiadać będzie za pozyskiwanie nowych partnerstw i współpracę korporacyjną subskrypcji „Pulsu Biznesu". Serwis pb.pl ma obecnie ponad 32 tys. płatnych...
Michał Brzeczkowski awansuje w VML
Od początku 2025 roku Michał Brzeczkowski obejmuje stanowisko Account Director w VML. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764