logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przenosiny Polaków w kampanii reklamowej Credit Agricole

  PR 11.02.2017, przeczytano 732 razy
ilustracjastrzałka

Bank Credit Agricole dzieli się sukcesami w nowej kampanii telewizyjnej, w której występuje Karolina Gruszka. Przygotowane zostały również mocne działania w internecie, m.in. spoty video, niestandardowe formy reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przenosiny-polakow-w-kampanii-reklamowej-credit-agricole,31419,artykul.html

16 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa Credit Agricole, w której bank z dumą ogłasza, że 60 proc. Polaków wybrało właśnie jego. Przekaz ten bazuje na danych dotyczących rekordowej liczby kont, które klienci przenieśli do innego banku w 2016 r., poprzez system Krajowej Izby Rozliczeniowej. Credit Agricole ma jeszcze jeden powód do zadowolenia i o tym też mówi. Niezależne badania Millward Brown "Klienci Banków w Polsce styczeń-wrzesień 2016" i TNS Polska "Zoom Finance" Q3 2016, potwierdzają, że to właśnie klienci Credit Agricole najchętniej polecają swój bank.

Kampania prowadzona jest głównie w telewizji i internecie, a także w formie outdooru na placówkach Credit Agricole. W 15-sekundowych spotach telewizyjnych występuje ponownie Karolina Gruszka, aktorka teatralna i filmowa, uhonorowaną wieloma nagrodami. Reklamę emitują największe telewizje, tj. TVN, Polsat, TVP oraz blisko 70 stacji tematycznych. Nawiązuje ona w symboliczny sposób do przenoszenia kont - Karolina Grusza na wygodnym szezlongu jest przenoszona właśnie do Credit Agricole. Bank w ten sposób podkreśla prosty, przyjazny, wygodny dla klienta proces przenoszenia rachunku z innego banku.

60 proc. Polaków, którzy wybrali Credit Agricole, na pewno ma różne potrzeby, oczekiwania. Często prezentują oni zupełnie przeciwstawne postawy wobec życia. A jednak jest coś, co ich łączy. O tym właśnie mówi Credit Agricole internautom w 7 różnych spotach video. W sieci obecne są także niestandardowe formaty reklamowe, tzw. Canvas, Content Box XL, screening. Bank prowadzi również działania tzw. RTB (real time bidding), dzięki którym dopasowuje wyświetlane reklamy do zainteresowań i zachowań użytkowników internetu.

- Cieszymy się i chwalimy naszymi sukcesami. Myśląc o nowej kampanii stwierdziliśmy, że wybór klientów i chęć do polecania Credit Agricole najlepiej o nas świadczy. Przygotowaliśmy również specjalną ofertę, z premią dla przenoszących konta. - mówi Barbara Pijanowska - Kuras, dyrektor zarządzający komunikacją korporacyjną w banku Credit Agricole.

Koncepcje kreatywną kampanii przygotowała Agencja Reklamowa JUST, a media tradycyjne (telewizja, prasa) zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media. Działania w internecie zaplanowały SMG-Perfomics oraz CUBE Group; spoty internetowe na podstawie koncepcji banku zrealizował Mumin's Interactive; kreacje internetowe, na bazie KV stworzonego przez JUST, przygotowała agencja Point of View. Działania uzupełniają materiały BTL. Ulotki pojawiły się we wszystkich placówkach banku. Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów i witrynach oraz drzwiach oddziałów.

Kampania potrawa do końca lutego br.

Źródło: Credit Agricole

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764