logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przenośne projektory Panasonic z bezprzewodową transmisji treści

  PR 18.06.2015, przeczytano 747 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic wprowadza nową serię superlekkich, przenośnych projektorów, które jako pierwsze na rynku umożliwią bezprzewodowe przesyłanie treści za pośrednictwem technologii Intel Pro WiDi. Dzięki temu zapewnią one swobodną współpracę i usprawnią komunikację podczas spotkań biznesowych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przenosne-projektory-panasonic-z-bezprzewodowa-transmisji-tresci,25189,artykul.html

Modele sieciowe z serii Panasonic VW350 umożliwią błyskawiczną transmisję praktycznie dowolnych treści, między innymi filmów wideo, stron internetowych czy dokumentów. Technologia Intel Pro WiDi ułatwi współpracę dzięki projekcji wieloekranowej i możliwości podłączenia aż do 10 komputerów jednocześnie. Natomiast tryb moderatora zapewni przy tym pełną kontrolę nad wyświetlanymi treściami, co pozwala uniknąć udostępnienia poufnych informacji.

- Przygotowanie profesjonalnego spotkania jest czasochłonne, co ma negatywny wpływ na wydajność. Zdarzają się problemy z okablowaniem, brakiem odpowiednich złączy, a także z proporcjami obrazu bądź jego rozdzielczością. Tymczasem bezprzewodowa łączność za pośrednictwem Intel Pro WiDi pozwala wyświetlić prezentację w ciągu kilku sekund, poprzez wciśnięcie jednego przycisku, dzięki czemu spotkanie może rozpocząć się znacznie szybciej – mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic.

Wszystkie modele wyposażono w wejście HDMI, wyjście monitorowe i dwa wejścia D-Sub oraz wbudowany głośnik 10-watowy. Za sprawą funkcji Memory Viewer modele sieciowe umożliwiają także łatwe wyświetlanie treści zapisanych na pamięci USB. 

Seria VW350 to najmniejsze i najlżejsze projektory przenośne w klasie urządzeń LCD o jasności 4000 lumenów. Poza wyższymi, w porównaniu do poprzednich modeli, parametrami jasności i kontrastu średni cykl wymiany lampy nowych urządzeń wydłużono do 5000 godzin (7000 godzin w trybie Eco), co oznacza niższe koszty eksploatacji. 

Seria składa się z czterech modeli — dwóch wariantów sieciowych: PT-VW355N (WXGA, 4000 lm) i PT-VX425N (XGA, 4500 lm) oraz dwóch wariantów jednostanowiskowych: PT-VW350 (WXGA, 4000 lm) i PT-VX420 (XGA, 4500 lm).

Więcej informacji na temat systemów wizualnych Panasonic można znaleźć na stronie:http://business.panasonic.pl/systemy-wizualne.

Źródło: Panasonic

panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764