logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przenośny odtwarzacz multimediów

   11.07.2005, przeczytano 551 razy

Do japońskich sklepów trafił przenośny odtwarzacz multimediów iRiver U10.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przenosny-odtwarzacz-multimediow,2892,artykul.html

Wyposażone w 512MB lub 1GB pamięci flash urządzenie może służyć do słuchania muzyki, przeglądania zdjęć i filmów. Obsługiwane formaty plików to MP3, WMA 10 DRM, Ogg oraz JPEG i MPEG-4. Urządzenie radzi sobie też z wyświetlaniem napisów. Zastosowany wyświetlacz ma przekątną 2,2 cala i rozdzielczość 320x240 pikseli, na wyposażeniu znalazły się także mikrofon i tuner radiowy. Wymiary odtwarzacza U10 to 69 x 47 x 16 mm, waga - 70 g. Na jednym ładowaniu baterii sprzęt pracuje 12 godzin. Producent oferuje też opcjonalną stację dokującą z wbudowanymi głośnikami i dołączonym pilotem.

Do Europy iRiver U10 trafi w sierpniu. Wersja 512MB będzie kosztować 159 GBP (około 950 PLN), a 1GB – 179 GBP (1070 PLN). Cena stacji dokującej to 49 GBP (290 PLN).

Źródło: I4U

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764