logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Piła: Przeprowadzenie promocji w mediach dwóch projektów współfinansowanych środkami Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020

Oferta ważna do:28.10.2021 godz. 10:00
Odsłon: 205

Przeprowadzenie promocji w mediach dwóch projektów współfinansowanych środkami Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie promocji w mediach dwóch projektów współfinansowanych środkami Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e9c17da-30bb-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002350/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej - ul. Okólna - promocja w mediach

1.3.22 Przebudowa drogi rowerowej z oświetleniem wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wspierania gospodarki niskoemisyjnej na terenie Pilskiego OSI - promocja w mediach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Przebudowa drogi rowerowej z oświetleniem wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wspierania gospodarki niskoemisyjnej na terenie Pilskiego OSI” oraz „Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umpila.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umpila.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES, przy czym wykonawca zobowiązany jest wtedy załączyć oprócz dokumentu, którego podpis dotyczy, oddzielny plik z podpisem, czyli 2 pliki.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny, obsługujący pliki w formacie pdf.
3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj., w szczególności: .pdf, .xls, .doc, .docx, zip, rar, jpg, przy czym ze względów technicznych zaleca się stosowanie formatu .pdf o wielkości plików do 100 MB.
5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) plik załączony przez wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8 (możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu składania ofert),
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Gmina Piła z siedzibą plac Staszica 10, 64-920 Piła, reprezentowana przez Prezydenta Miasta Piły.
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres e-mail: ido@um.pila.pl;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Przeprowadzenie promocji w mediach dwóch projektów współfinansowanych środkami Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, oznaczenie sprawy: BZP.271.TP.43.2021;
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5.
2. Zamawiający może określić w dokumentach zamówienia lub w ogłoszeniu o zamówieniu wymaganie dotyczące zachowania poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Jeżeli jest to uzasadnione ochroną prywatności lub interesem publicznym, zamawiający może nie ujawniać:
1) danych osobowych, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b,
2) wysokości wynagrodzenia, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 2
- w zakresie dostaw lub usług, z zakresu działalności kulturalnej związanej z organizacją wystaw, koncertów, konkursów, festiwali, widowisk, spektakli teatralnych, przedsięwzięć z zakresu edukacji kulturalnej lub z gromadzeniem materiałów bibliotecznych przez biblioteki lub muzealiów, a także z zakresu działalności archiwalnej związanej z gromadzeniem materiałów archiwalnych, jeżeli zamówienia te nie służą wyposażaniu zamawiającego w środki trwałe przeznaczone do bieżącej obsługi jego działalności, o ile wykonawca, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zastrzegł, że dane te nie mogą być udostępniane.
4. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.43.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W CZĘŚCI I:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie promocji projektu „Przebudowa drogi rowerowej z oświetleniem wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wspierania gospodarki niskoemisyjnej na terenie Pilskiego OSI” w mediach. Projekt nr RPWP.03.03.01-30-0005/20 jest współfinansowany środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1 Inwestycje w obszarze transportu miejskiego.
Głównym celem promocji jest poinformowanie opinii publicznej, w tym odbiorców rezultatów projektu oraz osoby i podmioty uczestniczące w projekcie o uzyskanym dofinansowaniu kosztów realizacji projektu środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Ponadto działania promocyjne mają poinformować społeczność i odbiorców projektu o zrealizowanym przedsięwzięciu i celach projektu, tj. zwiększeniu mobilności mieszkańców, a także obniżenie poziomu emisji zanieczyszczeń komunikacyjnych emitowanych do atmosfery w centrum Piły, POSI i powiecie pilskim, poprzez przebudowę drogi rowerowej w ciągu ul. Przemysłowej w Pile, montaż energooszczędnego oświetlenia drogowego oraz działania informacyjno-promocyjne służące zmianie nawyków transportowych oraz promowaniu alternatywnych form transportu. Zaplanowana działania promocyjne będą przebiegać wielokanałowo: radio, prasa, publikacja na portalu internetowym. Działania informacyjne i promocyjne będą skierowane do wszystkich mieszkańców miasta Piły i regionu.
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) opracowanie kompleksowego planu realizacji promocji, obejmującego scenariusze, harmonogramy, projekty (w tym graficzne), tytuły/nazwy zaplanowanych do emisji/publikacji mediów, sposoby realizacji poszczególnych działań, tj.: spotu radiowego, projektu artykułu prasowego, projektu artykułu do portalu internetowego – w terminie do 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy;
b) emisję spotu radiowego oraz publikacje w prasie drukowanej i na portalu internetowym.
Zamawiający może wnieść zastrzeżenia i uwagi do Planu w terminie do 2 dni roboczych od dnia jego otrzymania. Wykonawca uwzględnia uwagi Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania, przedkładając Zamawiającemu poprawiony Plan.
3.3 Na podstawie zaakceptowanego Planu wykonawca zrealizuje następujące działania informacyjne w mediach lokalnych i regionalnych:
a) przygotowanie 30-sekundowego scenariusza spotu radiowego oraz jego produkcja po akceptacji spotu przez Zamawiającego. Spot winien być atrakcyjny dla odbiorcy, zwracać jego uwagę. Na końcu materiału dźwigowego powinien znaleźć się komunikat słowny informujący o unijnym dofinansowaniu materiału/projektu;
b) emisja ww. spotu w dwóch pilskich regionalnych stacjach radiowych. Spot radiowy powinien być emitowany przez okres 2 następujących po sobie tygodni, po 30 emisji tygodniowo w każdej stacji w godzinach 9:00-24:00, łącznie 120 emisji. Wykonawca odpowiedzialny jest za zakup czasu antenowego w rozgłośniach radiowych oraz nadzór nad emisją materiałów wg harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym;
c) przygotowanie i publikacja artykułu w prasie drukowanej - emisja artykułu kolorowego
o wielkości jednej strony w jednym wydaniu bezpłatnego dwutygodnika o nakładzie minimum 5 tys. egz., ukazującego się na terenie co najmniej powiatu pilskiego. Treść materiału zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana mediom po akceptacji przez Zamawiającego;
d) przygotowanie i publikacja artykułu sponsorowanego w Internecie - umieszczenie na lokalnym informacyjnym portalu internetowym na okres 7 dni artykułu sponsorowanego. Treść artykułu zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana mediom po akceptacji przez Zamawiającego. Długość tekstu - do 10 tys. znaków bez spacji, tekst powinien być zilustrowany fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby artykułu, dostarczonymi przez Wykonawcę. Nie dotyczy portali miejskich miasta Piły.
3.4 Treść materiałów informacyjnych w ramach przeprowadzonej promocji musi zawierać:
- informację o unijnym źródle współfinansowania projektu (w zależności od dostępności miejsca i czasu w artykule/publikacji/spocie: o realizacji projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego”; ponadto materiały drukowane/publikowane w Internecie muszą być oznaczone właściwymi logotypami zgodnie z wymogami opisanymi w pkt. 3.5;
- informację o zrealizowanym projekcie i wybudowanej infrastrukturze, z podkreśleniem ogólnodostępności wybudowanej infrastruktury dla wszystkich grup społecznych;
- zapraszać do korzystania z wybudowanej infrastruktury, promując transport rowerowy jako bezemisyjną formę dojazdów do pracy, szkoły i rekreacji;
- informację o celach projektu, tj. zwiększeniu mobilności mieszkańców, a także obniżenie poziomu emisji zanieczyszczeń komunikacyjnych emitowanych do atmosfery w centrum Piły, POSI i powiecie pilskim.
Materiały promocyjne muszą być adresowane do wszystkich grup społecznych i wiekowych odbiorców. Wszystkie materiały do publikacji/emisji muszą zostać napisane zgodnie ze sztuką tworzenia tego typu tekstów oraz z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny.
Materiały drukowane i publikowane w Internecie powinny być zilustrowane fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby artykułu, dostarczonymi przez Wykonawcę.
3.5 Wszystkie materiały prasowe, spoty, publikacje internetowe muszą być opracowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi:
- dotyczącymi informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,
- Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji,
- Księgą Znaku Urzędu Miasta Piły.
Wytyczne dotyczące informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego znajdują się na stronie internetowej:
https://wrpo.wielkopolskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r
Księga znaku oraz informacje o projekcie niezbędne do przygotowania materiałów promocyjnych zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
3.6 Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie oraz prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do treści powstałych w wyniku realizacji umowy bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji, wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, z dniem wypłaty wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy.
3.7 W terminie do 4 dni roboczych od publikacji/emisji ostatniego elementu kampanii Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport końcowy z podjętych w ramach umowy działań zaplanowanych w ramach kompleksowej promocji w mediach - raport będzie zawierał szczegółowe sprawozdanie ze wszystkich przeprowadzonych w ramach kampanii działań, w tym m. in.: szacunkowe dane o zasięgu oddziaływania kampanii i poszczególnych działań medialnych. Z raportem Wykonawca przekaże Zamawiającemu po 1 egz. tytułów, w których zostały opublikowane materiały promujące projekt, w przypadku stron internetowych wydruki oraz zapis / zrzut ekranu w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD. Na płycie Wykonawca przekaże także plik dźwiękowy spotu radiowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W CZĘŚCI II:
4.1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie promocji projektu „Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna” w mediach. Projekt nr RPWP.03.03.01-30-0008/18 jest współfinansowany środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1 Inwestycje w obszarze transportu miejskiego.
Głównym celem promocji jest poinformowanie opinii publicznej, w tym odbiorców rezultatów projektu oraz osoby i podmioty uczestniczące w projekcie o uzyskanym dofinansowaniu kosztów realizacji projektu środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Ponadto działania promocyjne mają poinformować społeczność i odbiorców projektu o zrealizowanym przedsięwzięciu i celach projektu, tj. zwiększenie mobilności mieszkańców, a także obniżenie emisji zanieczyszczeń komunikacyjnych do atmosfery w centrum Piły i całym POSI, poprzez przebudowę infrastruktury miejskiej i nadanie priorytetu dla komunikacji publicznej na projektowanym rondzie u zbiegu ul. Okólnej, Tucholskiej i Roosevelta. Zaplanowana działania promocyjne będą przebiegać w radiu i na portalu internetowym. Działania informacyjne i promocyjne będą skierowane do wszystkich mieszkańców miasta Piły i regionu.
4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) opracowanie kompleksowego planu realizacji promocji, obejmującego scenariusze, harmonogramy, projekty (w tym graficzne), tytuły/nazwy zaplanowanych do emisji/publikacji mediów, sposoby realizacji poszczególnych działań, tj.: spotu radiowego, projektu artykułu do portalu internetowego – w terminie do 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy;
b) emisję spotu radiowego oraz publikację na portalu internetowym.
Zamawiający może wnieść zastrzeżenia i uwagi do Planu w terminie do 2 dni roboczych od dnia jego otrzymania. Wykonawca uwzględnia uwagi Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania, przedkładając Zamawiającemu poprawiony Plan.
4.3 Na podstawie zaakceptowanego Planu wykonawca zrealizuje następujące działania informacyjne w mediach lokalnych i regionalnych:
a) przygotowanie 30-sekundowego scenariusza spotu radiowego oraz jego produkcja po akceptacji spotu przez Zamawiającego. Spot winien być atrakcyjny dla odbiorcy, zwracać jego uwagę. Na końcu materiału dźwigowego powinien znaleźć się komunikat słowny informujący o unijnym dofinansowaniu materiału/projektu.
b) emisja ww. spotu w pilskiej regionalnej stacji radiowej. Spot radiowy powinien być emitowany przez okres 2 następujących po sobie tygodni, po 30 emisji tygodniowo w godzinach 9:00-24:00, łącznie 60 emisji. Wykonawca odpowiedzialny jest za zakup czasu antenowego w rozgłośniach radiowych oraz nadzór nad emisją materiałów wg harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym.
c) przygotowanie i publikacja artykułu sponsorowanego w Internecie - umieszczenie na lokalnym informacyjnym portalu internetowym na okres 7 dni artykułu sponsorowanego. Treść artykułu zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana mediom po akceptacji przez Zamawiającego. Długość tekstu - do 10 tys. znaków bez spacji, tekst powinien być zilustrowany fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby artykułu, dostarczonymi przez Wykonawcę. Nie dotyczy portali miejskich miasta Piły.
4.4 Treść materiałów informacyjnych w ramach przeprowadzonej promocji musi zawierać:
- informację o unijnym źródle współfinansowania projektu (w zależności od dostępności miejsca i czasu w artykule/publikacji/spocie: o realizacji projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego”; ponadto materiały drukowane/publikowane w Internecie muszą być oznaczone właściwymi logotypami zgodnie z wymogami opisanymi w pkt. 4.5;
- informację o zrealizowanym projekcie i wybudowanej infrastrukturze, z podkreśleniem ogólnodostępności wybudowanej infrastruktury dla wszystkich grup społecznych;
- zapraszać do korzystania z wybudowanej infrastruktury, promując transport rowerowy jako bezemisyjną formę dojazdów do pracy, szkoły i rekreacji;
- informację o celach projektu, tj. zwiększeniu mobilności mieszkańców, a także obniżenie poziomu emisji zanieczyszczeń komunikacyjnych emitowanych do atmosfery w centrum Piły, POSI i powiecie pilskim.
Materiały promocyjne muszą być adresowane do wszystkich grup społecznych i wiekowych odbiorców. Wszystkie materiały do publikacji/emisji muszą zostać napisane zgodnie ze sztuką tworzenia tego typu tekstów oraz z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny. Materiały drukowane i publikowane w Internecie powinny być zilustrowane fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby artykułu, dostarczonymi przez Wykonawcę.
4.5 Wszystkie materiały prasowe, spoty, publikacje internetowe muszą być opracowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi:
- dotyczącymi informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,
- Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji,
- Księgą Znaku Urzędu Miasta Piły.
Wytyczne dotyczące informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego znajdują się na stronie internetowej:
https://wrpo.wielkopolskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r
Księga znaku oraz informacje o projekcie niezbędne do przygotowania materiałów promocyjnych zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
4.6 Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie oraz prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do treści powstałych w wyniku realizacji umowy bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji, wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, z dniem wypłaty wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy.
4.7 W terminie do 4 dni roboczych od publikacji/emisji ostatniego elementu kampanii Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport końcowy z podjętych w ramach umowy działań zaplanowanych w ramach kompleksowej promocji w mediach - raport będzie zawierał szczegółowe sprawozdanie ze wszystkich przeprowadzonych w ramach kampanii działań, w tym m. in.: szacunkowe dane o zasięgu oddziaływania kampanii i poszczególnych działań medialnych.
Z raportem Wykonawca przekaże Zamawiającemu po 1 egz. tytułów, w których zostały opublikowane materiały promujące projekt, w przypadku stron internetowych wydruki oraz zapis / zrzut ekranu w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD. Na płycie Wykonawca przekaże także plik dźwiękowy spotu radiowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia osobą z doświadczeniem w przeprowadzaniu kampanii promocyjnych poprzez przygotowanie i emisję spotu radiowego oraz przygotowanie i publikację artykułu prasowego.
UWAGA:
Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór zał. nr 2 i 3 do SWZ – składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Powyższy warunek obejmuje również wspólników spółki cywilnej. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (zał. nr 5 do SWZ).
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu,
z zastosowaniem art. 455 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający, niezależnie od wystąpienia okoliczności, o których mowa w ustawie Pzp, przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w razie zaistnienia przynajmniej jednej z opisanych poniżej okoliczności oraz na warunkach opisanych poniżej.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia, gdy wystąpi jedna lub kilka okoliczności wymienionych niżej:
a) wystąpienie działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie
z postanowieniami umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działanie przyrody – takie jak huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak np. wojna, zamieszki, strajk generalny (z wyjątkiem strajków Wykonawcy), działania legislacyjne władz powodujące niemożność wykonania umowy;
b) zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy, gdy nastąpi opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (co nie jest następstwem nienależytego wykonywania usługi przez Wykonawcę) - przedłużony termin realizacji uwzględniać będzie okres opóźnienia;
c) gdy Zamawiający udzieli innego zamówienia wpływającego na zakres lub termin realizacji niniejszej umowy - przedłużony termin realizacji uwzględniać będzie okres, przez który niemożliwa była realizacja przedmiotu umowy z wyżej wymienionej przyczyny lub czas niezbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy lub innego zamówienia, w szczególności w zgodności
z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, normami technicznymi itp.; (...)
Ze względu na ograniczoną, szczegółowy opis zmian przewidywanych w umowie zawarty jest w Projektowanych postanowieniach umowy (odpowiednio dla części-zał. nr 6 i 7 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umpila.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-24
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przeprowadzenie-promocji-w-mediach-dwoch-projektow-wspolfinansowanych-srodkami-wielkopolskiego-regionalnego-programu-operacyjnego-2014-2020%2C-pila,85055,ogloszenie.html

https://umpila.ezamawiajacy.pl
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764