logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przestrzeń i Polot dołączają do SAR

  PR 26.04.2023, przeczytano 385 razy

Do grona agencji członkowskich SAR dołączają dwie nowe agencje – Przestrzeń i Polot. Obie Agencje, oprócz celów biznesowych, u swoich podstaw mają misję redefiniowania tego, jak powinien wyglądać zakres oferowanych przez agencje usług czy sposób tworzenia zespołów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przestrzen-i-polot-dolaczaja-do-sar,399783,artykul.html

Jak podkreślają Przestrzeń i Polot członkostwo w SAR to duże wyróżnienie, ale i okazja do dzielenia się swoimi przemyśleniami i czerpanie inspiracji od innych.

- Zakładając agencję wspólnie z tzw. klientem i budując sukcesywnie naprawdę holistyczną ofertę dla marek wierzymy, że nie tylko tworzymy nową jakość na rynku, ale i zadajemy pytania sobie i branży o rolę, jaką powinna mieć agencja czy o kompetencje, które powinna zrzeszać, by skutecznie budować marki. Będąc częścią SAR liczymy na jeszcze większą przestrzeń do tych rozważań, a także poznanie innych punktów widzenia – mówi Tomasz Misiukiewicz, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Przestrzeni.

Wspólny z SAR cel dbania o standardy i atrakcyjność samej branży podkreśla założyciel agencji Polot:

- Dla mnie praca w branży kreatywnej łączy się z promowaniem kreatywności i dbałością o rozwój samej branży i jej standardów. To jest możliwe tylko jeśli działamy razem z SAR, naturalnym miejscem do kontynuowania tej misji. Jako Polot chcemy łączyć kreatorów popkultury z branżą reklamową i dbać o to, aby była ona atrakcyjna dla młodych, kreatywnych talentów. Wierzę, że edukacja i inspirowanie jest równie ważne jak dbanie o standardy naszej współpracy z klientami – podkreśla Dawid Kaźmierczak, założyciel agencji Polot i jej chief content officer.

Członkostwo w SAR to także podpisanie się pod misją organizacji, która, tak jak obydwie Agencje, stawia na skuteczność biznesową komunikacji, profesjonalizm i ciągłe doskonalenie się.

Obecnie w SAR stowarzyszonych jest 126 podmiotów, a wśród nich agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingowe, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764