logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Przesyłka z zagranicy” - akcja promocyjna wydawnictwa PWN

  PR 29.04.2006, przeczytano 1154 razy
ilustracjastrzałka
Materiały reklamowo-informacyjne przygotowane przez agencję Hard&Smart PWN

Firma pwn.pl we współpracy z agencją reklamową Hard&Smart rozpoczęła ciekawą i niecodzienną akcję promocyjną zatytułowaną: „Przesyłka z zagranicy”. Pwn.pl należy do grupy prestiżowego wydawnictwa naukowego PWN i zajmuję się publikacjami multimedialnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przesylka-z-zagranicy---akcja-promocyjna-wydawnictwa-pwn,3881,artykul.html

Akcja promocyjna skierowana jest głównie do klienta szczebla biznesowego, który do swoich kontaktów wykorzystuję język angielski. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na szczególne korzyści płynące z zastosowania tłumacza komputerowego Translatica i obcojęzycznych słowników multimedialnych. Są to programy przydatne szczególnie z uwagi na szybkość tłumaczenia i najlepszą, w tej klasie programów, jakość tłumaczenia.

Przygotowaniem, kreacją oraz realizacją całej akcji zajęła się Agencja Hard&Smart. Szczególną uwagę przyciąga sposób dystrybucji materiałów promocyjnych. Głównym kanałem komunikacji z Klientem jest Poczta Polska. Materiały reklamowe trafiają do Klienta w oryginalnej kopercie stylizowanej na przesyłkę z zagranicy, która krążyła po całym świecie.

Akcja „Przesyłka z zagranicy” prowadzona jest w kilku etapach. Każdy punkt promocji zawiera w sobie symbolikę angielskiej kultury. W pierwszych etapach przesyłka zawiera między innymi brytyjskie czasopismo Time. Ze względu na przejrzystość i łatwość obsługi programu, Klient przez 2 tygodnie ma możliwość przeprowadzania testów. Jest to czas który pozwoli mu nie tylko zapoznać się z możliwościami translatora i słownika ale również przekonać się o ich przydatności w praktyce. Propozycja bezpłatnego testowania jest na tyle atrakcyjna, gdyż skutecznie zachęca Klientów do składania zamówień na pełne wersje programu.

Świetnie zorganizowany sposób zamówień, profesjonalna obsługa Klientów i niespotykane wzornictwo materiałów reklamowo-informacyjnych czynią tą akcje wyjątkowo interesującą .

Pełną obsługa akcji „Pocztówka z zagranicy” zajmuje się Agencja Reklamowa Hard&Smart, która wraz z Aramaz, agencją BTL, wchodzi w skład profesjonalnej grupy reklamowej HANDS. Firma specjalizuje się w kompleksowej oraz fachowej obsłudze z zakresu ATL, BTL, tworzeniu kampanii wizerunkowych oraz strategii komunikacyjnych.

Źródło: PWN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764