logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Przesyłka z zagranicy” - akcja promocyjna wydawnictwa PWN

  PR 29.04.2006, przeczytano 926 razy
ilustracjastrzałka
Materiały reklamowo-informacyjne przygotowane przez agencję Hard&Smart PWN

Firma pwn.pl we współpracy z agencją reklamową Hard&Smart rozpoczęła ciekawą i niecodzienną akcję promocyjną zatytułowaną: „Przesyłka z zagranicy”. Pwn.pl należy do grupy prestiżowego wydawnictwa naukowego PWN i zajmuję się publikacjami multimedialnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przesylka-z-zagranicy---akcja-promocyjna-wydawnictwa-pwn,3881,artykul.html

Akcja promocyjna skierowana jest głównie do klienta szczebla biznesowego, który do swoich kontaktów wykorzystuję język angielski. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na szczególne korzyści płynące z zastosowania tłumacza komputerowego Translatica i obcojęzycznych słowników multimedialnych. Są to programy przydatne szczególnie z uwagi na szybkość tłumaczenia i najlepszą, w tej klasie programów, jakość tłumaczenia.

Przygotowaniem, kreacją oraz realizacją całej akcji zajęła się Agencja Hard&Smart. Szczególną uwagę przyciąga sposób dystrybucji materiałów promocyjnych. Głównym kanałem komunikacji z Klientem jest Poczta Polska. Materiały reklamowe trafiają do Klienta w oryginalnej kopercie stylizowanej na przesyłkę z zagranicy, która krążyła po całym świecie.

Akcja „Przesyłka z zagranicy” prowadzona jest w kilku etapach. Każdy punkt promocji zawiera w sobie symbolikę angielskiej kultury. W pierwszych etapach przesyłka zawiera między innymi brytyjskie czasopismo Time. Ze względu na przejrzystość i łatwość obsługi programu, Klient przez 2 tygodnie ma możliwość przeprowadzania testów. Jest to czas który pozwoli mu nie tylko zapoznać się z możliwościami translatora i słownika ale również przekonać się o ich przydatności w praktyce. Propozycja bezpłatnego testowania jest na tyle atrakcyjna, gdyż skutecznie zachęca Klientów do składania zamówień na pełne wersje programu.

Świetnie zorganizowany sposób zamówień, profesjonalna obsługa Klientów i niespotykane wzornictwo materiałów reklamowo-informacyjnych czynią tą akcje wyjątkowo interesującą .

Pełną obsługa akcji „Pocztówka z zagranicy” zajmuje się Agencja Reklamowa Hard&Smart, która wraz z Aramaz, agencją BTL, wchodzi w skład profesjonalnej grupy reklamowej HANDS. Firma specjalizuje się w kompleksowej oraz fachowej obsłudze z zakresu ATL, BTL, tworzeniu kampanii wizerunkowych oraz strategii komunikacyjnych.

Źródło: PWN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764