logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Przesyłka z zagranicy” - akcja promocyjna wydawnictwa PWN

  PR 29.04.2006, przeczytano 1110 razy
ilustracjastrzałka
Materiały reklamowo-informacyjne przygotowane przez agencję Hard&Smart PWN

Firma pwn.pl we współpracy z agencją reklamową Hard&Smart rozpoczęła ciekawą i niecodzienną akcję promocyjną zatytułowaną: „Przesyłka z zagranicy”. Pwn.pl należy do grupy prestiżowego wydawnictwa naukowego PWN i zajmuję się publikacjami multimedialnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przesylka-z-zagranicy---akcja-promocyjna-wydawnictwa-pwn,3881,artykul.html

Akcja promocyjna skierowana jest głównie do klienta szczebla biznesowego, który do swoich kontaktów wykorzystuję język angielski. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na szczególne korzyści płynące z zastosowania tłumacza komputerowego Translatica i obcojęzycznych słowników multimedialnych. Są to programy przydatne szczególnie z uwagi na szybkość tłumaczenia i najlepszą, w tej klasie programów, jakość tłumaczenia.

Przygotowaniem, kreacją oraz realizacją całej akcji zajęła się Agencja Hard&Smart. Szczególną uwagę przyciąga sposób dystrybucji materiałów promocyjnych. Głównym kanałem komunikacji z Klientem jest Poczta Polska. Materiały reklamowe trafiają do Klienta w oryginalnej kopercie stylizowanej na przesyłkę z zagranicy, która krążyła po całym świecie.

Akcja „Przesyłka z zagranicy” prowadzona jest w kilku etapach. Każdy punkt promocji zawiera w sobie symbolikę angielskiej kultury. W pierwszych etapach przesyłka zawiera między innymi brytyjskie czasopismo Time. Ze względu na przejrzystość i łatwość obsługi programu, Klient przez 2 tygodnie ma możliwość przeprowadzania testów. Jest to czas który pozwoli mu nie tylko zapoznać się z możliwościami translatora i słownika ale również przekonać się o ich przydatności w praktyce. Propozycja bezpłatnego testowania jest na tyle atrakcyjna, gdyż skutecznie zachęca Klientów do składania zamówień na pełne wersje programu.

Świetnie zorganizowany sposób zamówień, profesjonalna obsługa Klientów i niespotykane wzornictwo materiałów reklamowo-informacyjnych czynią tą akcje wyjątkowo interesującą .

Pełną obsługa akcji „Pocztówka z zagranicy” zajmuje się Agencja Reklamowa Hard&Smart, która wraz z Aramaz, agencją BTL, wchodzi w skład profesjonalnej grupy reklamowej HANDS. Firma specjalizuje się w kompleksowej oraz fachowej obsłudze z zakresu ATL, BTL, tworzeniu kampanii wizerunkowych oraz strategii komunikacyjnych.

Źródło: PWN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764