Firma pwn.pl we współpracy z agencją reklamową Hard&Smart rozpoczęła ciekawą i niecodzienną akcję promocyjną zatytułowaną: „Przesyłka z zagranicy”. Pwn.pl należy do grupy prestiżowego wydawnictwa naukowego PWN i zajmuję się publikacjami multimedialnymi.
Akcja promocyjna skierowana jest głównie do klienta szczebla biznesowego, który do swoich kontaktów wykorzystuję język angielski. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na szczególne korzyści płynące z zastosowania tłumacza komputerowego Translatica i obcojęzycznych słowników multimedialnych. Są to programy przydatne szczególnie z uwagi na szybkość tłumaczenia i najlepszą, w tej klasie programów, jakość tłumaczenia.
Przygotowaniem, kreacją oraz realizacją całej akcji zajęła się Agencja Hard&Smart. Szczególną uwagę przyciąga sposób dystrybucji materiałów promocyjnych. Głównym kanałem komunikacji z Klientem jest Poczta Polska. Materiały reklamowe trafiają do Klienta w oryginalnej kopercie stylizowanej na przesyłkę z zagranicy, która krążyła po całym świecie.
Akcja „Przesyłka z zagranicy” prowadzona jest w kilku etapach. Każdy punkt promocji zawiera w sobie symbolikę angielskiej kultury. W pierwszych etapach przesyłka zawiera między innymi brytyjskie czasopismo Time. Ze względu na przejrzystość i łatwość obsługi programu, Klient przez 2 tygodnie ma możliwość przeprowadzania testów. Jest to czas który pozwoli mu nie tylko zapoznać się z możliwościami translatora i słownika ale również przekonać się o ich przydatności w praktyce. Propozycja bezpłatnego testowania jest na tyle atrakcyjna, gdyż skutecznie zachęca Klientów do składania zamówień na pełne wersje programu.
Świetnie zorganizowany sposób zamówień, profesjonalna obsługa Klientów i niespotykane wzornictwo materiałów reklamowo-informacyjnych czynią tą akcje wyjątkowo interesującą .
Pełną obsługa akcji „Pocztówka z zagranicy” zajmuje się Agencja Reklamowa Hard&Smart, która wraz z Aramaz, agencją BTL, wchodzi w skład profesjonalnej grupy reklamowej HANDS. Firma specjalizuje się w kompleksowej oraz fachowej obsłudze z zakresu ATL, BTL, tworzeniu kampanii wizerunkowych oraz strategii komunikacyjnych.
Źródło: PWN