logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

przetłoczenia na busie - jak naprawić ?

Strona 2/2  1 2

Cynik Cynik | 10.11.2014 22:11

Żaden profesjonalny "wraper" nie używa stemy, tylko albo folię o zmniejszonej przyczepności początkowej lub kanalik. Stema jest... właśnie widzisz do czego. Raz kupiłem stemę do trudnej roboty i nigdy więcej. Jest dobra do ploterówki czy oracala 951 maks. Kup sobie dwóch chłopa, czyli 4 magnesy - przyda się bardzo

Jeśli chodzi o przetłoczenia, to nie możesz folii naciągać na szerokości 5-6 cm, tylko na większym obszarze, tak, żeby to co jest we wgłębieniu, było najmniej naciągnięte, czyli grzejesz poza obszarem wgłębienia, żeby w innym miejscu sie naciągała i wciskasz zimny kawałek w przetloczenie.

Cynik

| 16.11.2014 19:11

Cynik wyłożył jak trzeba zagadnienie, po skończonej robocie bierz pirometr, opalarę i grzej wszystkie przetłoczenia, ok. 90-120 na pirometrze.

Cynik - tak a'propos, mówisz, że kanalik lepszy do przetłoczeń niż pełny klej ?

-----------------

brak ikonki
+ + + +

Wielkopolska
wiadomości: 303
w Signs.pl od 29.06.2012
IP: 83.23.120.XXX

Cynik Cynik | 16.11.2014 22:11

MaciejPiotr, 2014-11-16 19:49
Cynik - tak a'propos, mówisz, że kanalik lepszy do przetłoczeń niż pełny klej ?


Nie, nic takiego nie powiedziałem. Ale wole kanalik, łatwiej się go klei, a nie zauważyłem różnicy w trwałości między kanalikiem, a normalnym klejem.

Cynik

Strona 2/2  1 2
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764