logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przewodnik Avery Dennison po foliach odblaskowych

  PR 26.06.2006, przeczytano 1386 razy

Firma Avery Dennison Graphics Division wprowadziła do swojej oferty specjalny przewodnik zawierający próbki produkowanych przez nią samoprzylepnych folii odblaskowych. Ma on pomóc klientom we właściwym doborze materiałów oraz poszerzyć ich wiedzę w tym zakresie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przewodnik-avery-dennison-po-foliach-odblaskowych,4138,artykul.html

Samoprzylepne folie odblaskowe, przeznaczone do przeróżnych zastosowań, są dostępne na rynku już od wielu lat, oferując przy tym bardzo zmienną jakość. Ta różnorodność, zdaniem Ole Baeka, Product Managera w firmie Avery Dennison Graphics Division, powoduje wiele zamieszania wśród użytkowników folii: Drukarze i producenci oznaczeń mają coraz więcej wątpliwości związanych z wyborem właściwej folii do określonych zastosowań. Także nasi klienci twierdzą, że sprawa jest poważna, zwłaszcza, że zaczyna ocierać się o kwestie prawne. Z jednej strony, chcą oni używać folii odblaskowych, aby zwiększyć zauważalność reklamowanych produktów, dotyczy to zwłaszcza grafiki na pojazdach. Z drugiej jednak boją się łamania prawa w przypadku zastosowania niezatwierdzonych folii lub też obawiają się niewłaściwego ich zaaplikowania.

Aby wyjść naprzeciw tym wątpliwościom, europejski oddział firmy Avery Dennison Graphics Division stworzył specjalny „podręczny przewodnik” po foliach odblaskowych z serii Avery. Zawiera on jasne i czytelne wskazówki dotyczące zastosowań poszczególnych podłoży.

Jeżeli chodzi o grafikę na pojazdach, to istnieje tylko jedna dyrektywa unijna regulująca tę kwestię: UN ECE 104 uzupełniona o ECE 43. Zawiera ona regulacje ustanowione w 1995 roku przez ONZ. Większość krajów UE korzysta z tych zapisów. W swoim przewodniku firma Avery Dennison radzi, aby dodatkowo sprawdzać lokalne przepisy, które mogłyby stanowić uzupełnienie dyrektywy ECE 104/43.

Mówi Ole Baek: Nasza nowa seria folii odblaskowych to jedyna dostępna na rynku rodzina podłoży tego rodzaju, spełniająca wszystkie regulacje ustanowione przez ONZ. Przykładem może być folia Avery NV-100E. Jest to bardzo wszechstronny materiał, jeden z nielicznych, które mogą być stosowane do komputerowego wycinania odblaskowych znaków firmowych czy liter (dotyczy to również kolorów żółtego i białego). Folię można też zadrukowywać w maszynach sitodrukowych bądź cyfrowych. Z kolei z myślą o miejscowym oznaczaniu pojazdów oferujemy taśmę Avery V-6700 Conspicuity Tape, która również jest zgodna z wymaganiami ONZ i posiada oficjalny znak wodny. Ta jasna, izolowana po bokach taśma jest oferowana w kolorach białym, czerwonym i żółtym, w rolkach o szerokości 5,5 cm i długości 50 m. Jak zatem widać, w naszym portfolio znajduje się wiele podłoży odblaskowych. Wszystkie zostały przez nas gruntownie przetestowane, więc jesteśmy odpowiednio przygotowani, by doradzić klientom we właściwym ich doborze i aplikowaniu.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764