logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przewodnik Grupy Roboczej Social Media - IAB Polska z udziałem Bluerank

  PR 23.02.2021, przeczytano 133 razy

Reklama firm z branż regulowanych jest objęta ograniczeniami przez ustawodawcę, ale to nie jedyne utrudnienia dla marketera. Również regulaminy poszczególnych platform social mediowych wyznaczają granice kreacji komunikacyjnej. Prowadzenie działań dla tego typu specyficznego rodzaju klienta stanowi zatem wyzwanie do którego trzeba dobrze się przygotować


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przewodnik-grupy-roboczej-social-media---iab-polska-z-udzialem-bluerank,390325,artykul.html

Rozdział przygotowany przez Bluerank dotyczy branży ubezpieczeń. Rekomendacje dla marketerów pracujących w tym obszarze oparliśmy o konkretne doświadczenia w pracy z klientami w kanałach digital, a w szczególności w mediach społecznościowych.

- Prowadząc działania dla firmy ubezpieczeniowej, musimy posługiwać się wyłącznie językiem polskim i szczególnie precyzyjnie formułować przekaz, nie pozostawiając pola do błędnej interpretacji – podkreśla Aleksandra Abramczyk, Social Media Specialist w Bluerank, współautorka publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. – A to tylko przykłady regulacji, które musimy brać pod uwagę. W przeciwnym razie, zamiast osiągać wyznaczone cele marketingowe, można zaszkodzić klientowi.

Raport „Branże regulowane w social media”, to najnowsza publikacja ekspertów działających w Grupie Roboczej IAB Polska. Autorzy opisują regulacje dotyczące poszczególnych branż, ubezpieczeniowej, alkoholowej, erotycznej, gier i zakładów wzajemnych, farmaceutycznej, finansowej, kosmetycznej, spożywczej oraz zbrojeniowej. Każdy z rozdziałów, poświęcony konkretnej branży, zawiera informacje o regulacjach prawnych, które wpływają na możliwości i metody stosowania reklamy, rekomendacje dla marketerów dotyczące poszczególnych platform social mediowych i ogólne wytyczne. Rozdziały zawierają także wypowiedzi prawnika i marketera z branży regulowanej. Część przygotowana przez Bluerank zawiera branżowy komentarz ekspercki naszego Partnera - Katarzyny Ostrowskiej z UNIQA. Raport może stanowić przewodnik dla marketerów pracujących dla marek z branż regulowanych, planujących działania w mediach społecznościowych, ale również okazać się pomocny podczas aplikowania do firm z branż regulowanych i w procesach przetargowych.Bluerank już po raz trzeci współtworzy publikację w ramach Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.Materiał jest owocem pracy dwóch Grup Roboczych IAB Social Media i Prawo. Całość można znaleźć TUTAJ[PR].

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764