logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przewodnik po DSA (Akt o Usługach Cyfrowych)

  PR 25.02.2024, przeczytano 412 razy
ilustracja

DSA (Digital Services Act, Akt o Usługach Cyfrowych) to jedna z najważniejszych regulacji branży internetowej ostatnich lat, zwana potocznie konstytucją internetu. Jest to akt prawny Unii Europejskiej, który nakłada na firmy cyfrowe w całej UE odpowiedzialność za treści zamieszczane na ich platformach w celu tworzenia bezpieczniejszego środowiska internetowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przewodnik-po-dsa-%28akt-o-uslugach-cyfrowych%29,403227,artykul.html

Objęte są nim firmy internetowe, które świadczą usługi pośrednie i zapewniają użytkownikom dostęp do treści, produktów i usług (serwisy społecznościowe, platformy udostępniania treści czy platformy handlowe). Rozporządzenie wchodzi w życie 17 lutego 2024.

Aby ułatwić firmom dostosowanie się do nowych przepisów, przygotowaliśmy Przewodnik po DSA dostępny w czterech częściach poniżej. 

 Jak przygotować się do DSA?

IAB Polska od początku aktywnie zaangażowany jest w prace nad tym projektem. Niejednokrotnie zabieraliśmy głos, przygotowując opinie i stanowiska zarówno na poziomie krajowym, jak i unijnym.

Powołaliśmy specjalną Grupę Roboczą ds. DSA składającą się z ekspertów naszych firm członkowskich, które w sposób bezpośredni lub pośredni objęte będą przepisami DSA.

Efektem prac Grupy są dokumenty wyjaśniające wybrane przepisy Aktu o Usługach Cyfrowych, które mogą nastręczać problemów interpretacyjnych. Składają się one na Przewodnik po DSA.

PRZEWODNIK PO DSA DO POBRANIA:

Stanowiska i inne dokumenty IAB Polska ?

Stanowisko IAB Polska w konsultacjach założeń do nowelizacji uśude – wdrożenie DSA

19.01.24

W związku z prowadzonymi przez Ministerstwo Cyfryzacji konsultacjami założeń projektu ustawy o zmianie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz niektórych innych ustaw wdrażającej Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (Akt o usługach cyfrowych), IAB Polska przedstawił swoje stanowisko.

stanowisko do pobrania

Źródło: IAB Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764