logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przewodnik po fraudach reklamowych IAB Europe

  PR 14.12.2020, przeczytano 247 razy
ilustracja

Nowa publikacja przygotowana przez ekspertów IAB Europe ma na celu podniesienie jakości i efektywności działań w ekosystemie reklamy cyfrowej. Guide to Ad Fraud to kompleksowe opracowanie rodziajów oszustw reklamowych oraz zbiór informacji, jak się przed nimi skutecznie bronić.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przewodnik-po-fraudach-reklamowych-iab-europe,389535,artykul.html

Publikacja, przygotowana przez ekspertów z Grupy Zadaniowej ds. Jakości i Trasparentności IAB Europe, zawiera:

  • charakterystykę poszczególnych rodzajów fraudów w reklamie cyfrowej,
  • działania, jakie firmy weryfikujące podejmują w celu znanych i nowych rodzajów oszustw reklamowych we wszystkich kanałach,
  • wskazówki zarówno dla strony kupującej, jak i osób odpowiedzialnych za planowanie na temat tego, jak chronić się przed oszustwami w kampaniach, a tym samym wskazuje dobre praktyki w tym zakresie dla branży.

Publikację można pobrać TUTAJ[PDF]

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zespół Newspoint opracował praktyczny poradnik „Jak mierzyć PR? Pomiar efektywności działań public relations”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i PR-owców, którzy chcą podążać za trendami i właściwie prowadzić swoje projekty. To 100 stron przepełnionych cenną wiedzą na temat...
Jak zacząć sprzedawać w sieci – premiera praktycznego e-booka dla e-commerce
Liczne dane pokazują, że szala zakupowych aktywności Polaków w ciągu ostatniego roku przechyliła się na stronę e-sklepów. W 2020 r. udział e-commerce w wartości sprzedaży detalicznej w Polsce osiągnął poziom 14%[1], a według szacunków PMR[2] w 2025 r. będzie stanowił prawie 1/5 ogółu handlu detalicznego. Kilkunastoprocentowe wzrosty były...
Branże regulowane w social media
Prezentujemy przewodnik przygotowany przez Grupę Roboczą Social Media IAB Polska. Materiał zawiera podsumowanie regulacji przyjętych przez ustawodawcę w stosunku do branż regulowanych oraz zasad obowiązujących w poszczególnych mediach społecznościowych w Polsce.
Agencja PR FleishmanHillard opublikowała Poradnik: jak mówić i pisać o grupach mniejszościowych. Publikacja przeznaczona jest dla osób zajmujących się komunikacją społeczną. W jej powstaniu brały udział wyspecjalizowane organizacje pozarządowe. Publikację poradnika patronatem objęła Rada Języka Polskiego oraz Rzecznik Praw Obywatelskich.
Premiera ebooka „Nowy portal krok po kroku: narzędzia, wskazówki, trendy”
Budowa portalu internetowego to złożony i pracochłonny projekt. Przed jego rozpoczęciem warto zajrzeć do najnowszego ebooka e-point, w którym eksperci e-commerce wyjaśniają, krok po kroku jak stworzyć portal, który realizuje potrzeby klientów i pracowników.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764