logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 - również po angielsku

  PR 14.09.2024, przeczytano 342 razy
ilustracjastrzałka

Jeden z najpopularniejszych tegorocznych e-booków IAB Polska teraz dostępny również w wersji anglojęzczynej. Zapraszamy do lektury Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przewodnik-po-sztucznej-inteligencji-2024---rowniez-po-angielsku,405675,artykul.html

Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem działań marketingowych. E-book dostępny jest w nie tylko w dwóch wersjach językowych, ale również w dwóch formach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf. Zapraszamy do lektury!

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 adresowany jest przede wszystkim do osób zajmujących się marketingiem, które nie miały jeszcze okazji pracować ze sztuczną inteligencją. Został jednak skonstruowany w taki sposób, by być merytorycznym i konkretnym materiałem, który pomoże również średnio zaawansowanym pogłębić swoją znajomość i możliwości korzystania z AI w marketingu i codziennej pracy.

Materiał zawiera blisko 120 stron opisów i analiz narzędzi AI przydatnych w konkretnych obszarach marketingu:

  • strategia, badania i research,
  • copywriting,
  • grafika,
  • wideo,
  • audio,
  • media i performance.

W publikacji znajdziemy także zagadnienia z zakresu prawa, historii sztucznej inteligencji, pro-tipy dotyczące promptowania, a także trendy w AI. Eksperci pochylili się również nad tym, jak wdrożyć AI w firmie.

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 zostały stworzony przy użyciu AI i jest dostępny w dwóch wersjach: jako klasyczny pdf oraz dokument online – w pełni interaktywny z animacjami, filmami, wygenerowanymi avatarami video w Canvie.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy raport o programach lojalnościowych SARE
Liczący 500 stron dokument oferuje szczegółowe analizy, praktyczne wskazówki oraz insighty, które odkrywają prawdziwe oczekiwania i motywacje klientów wobec programów lojalnościowych. Nowy raport o programach lojalnościowych ujawnia, co naprawdę napędza lojalność klientów w Polsce.
ESG update. Nowy trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska
Nowe regulacje prawne, rosnąca świadomość i zmiana oczekiwań konsumentów oraz przede wszystkim nowe wyzwania globalne jak np. społeczna odpowiedzialność marek, ład korporacyjny, etyka czy walka o ochronę środowiska to zagadnienia, przed którymi staje dziś biznes. Grupa Robocza Public Relations IAB Polska przygotowała trendbook z praktycznymi, z punktu widzenia firm,...
ESG update. Marki powinny poruszać kwestie ważne społecznie
Nowe regulacje prawne, rosnąca świadomość i zmiana oczekiwań konsumentów oraz przede wszystkim nowe wyzwania globalne jak np. społeczna odpowiedzialność marek, ład korporacyjny, etyka czy walka o ochronę środowiska to zagadnienia, przed którymi staje dziś biznes. Zatem nic dziwnego, że niemal połowa agencji PR (w ujęciu globalnym)...
2. edycja raportu BuzzCenter „Power of AI”
W Polsce coraz więcej firm dostrzega ogromny potencjał sztucznej inteligencji jako narzędzia wspierającego rozwój, automatyzację i optymalizację procesów. Wyniki najnowszego raportu „Power of AI” przeprowadzonego przez firmę BUZZcenter pokazują, że aż 77% respondentów wskazuje AI jako czynnik napędzający zmiany w ich działalności. Raport został...
Werbe!Punkt zwiększa zasięg
W październiku na biurka agencji reklamowych i dystrybutorów produktów reklamowych trafi drugie wydanie magazynu Werbe!Punkt. Od najbliższego wydania magazyn Werbe!PUNKT zwiększa swój zasięg na rynkach D-A-CH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764