logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 - również po angielsku

  PR 14.09.2024, przeczytano 678 razy
ilustracjastrzałka

Jeden z najpopularniejszych tegorocznych e-booków IAB Polska teraz dostępny również w wersji anglojęzczynej. Zapraszamy do lektury Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przewodnik-po-sztucznej-inteligencji-2024---rowniez-po-angielsku,405675,artykul.html

Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem działań marketingowych. E-book dostępny jest w nie tylko w dwóch wersjach językowych, ale również w dwóch formach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf. Zapraszamy do lektury!

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 adresowany jest przede wszystkim do osób zajmujących się marketingiem, które nie miały jeszcze okazji pracować ze sztuczną inteligencją. Został jednak skonstruowany w taki sposób, by być merytorycznym i konkretnym materiałem, który pomoże również średnio zaawansowanym pogłębić swoją znajomość i możliwości korzystania z AI w marketingu i codziennej pracy.

Materiał zawiera blisko 120 stron opisów i analiz narzędzi AI przydatnych w konkretnych obszarach marketingu:

  • strategia, badania i research,
  • copywriting,
  • grafika,
  • wideo,
  • audio,
  • media i performance.

W publikacji znajdziemy także zagadnienia z zakresu prawa, historii sztucznej inteligencji, pro-tipy dotyczące promptowania, a także trendy w AI. Eksperci pochylili się również nad tym, jak wdrożyć AI w firmie.

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 zostały stworzony przy użyciu AI i jest dostępny w dwóch wersjach: jako klasyczny pdf oraz dokument online – w pełni interaktywny z animacjami, filmami, wygenerowanymi avatarami video w Canvie.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Największy raport o SEO i Content Marketingu w polskim e-commerce
Prawie 150 stron danych, analiz i komentarzy. 1000 sklepów e-commerce, 200 decydentów, 13 ekspertów Harbingers i dziesiątki partnerów branżowych.... 8.05.2025 oficjalnie swoją premierę ma raport E-commerce 2025: Prognozy przychodów z SEO i Content Marketingu w dobie AI — największe opracowanie o roli treści i widoczności w rozwoju sklepów internetowych w Polsce. 
SEMbook 2025, czyli najnowsze trendy w SEO i PPC
Search Ads 360, Allegro, Meta Ads czy wizytówki Google – to m.in. narzędzia, które wraz z algorytmami dynamicznie zmieniają marketing w wyszukiwarkach. W jaki sposób wykorzystać galopujące zmiany? Jak unikać pułapek błyskawicznie rozwijających się algorytmów i czerpać maksymalne korzyści z AI i automatyzacji? Nowe strategie, świeże podejścia, błyskotliwe...
Targi w Polsce w 2024 roku: kondycja branży targowej w raporcie PIPT
Branża targowa w Polsce umacnia swoją pozycję – wynika z raportu „Targi w Polsce w 2024 roku”, przygotowanego przez Polską Izbę Przemysłu Targowego (PIPT). W minionym roku branża zanotowała wzrost, zarówno jeśli chodzi o liczbę wydarzeń, zwiedzających, jak i o liczbę wystawców.
Majowe wydanie Werbe!PUNKT
Najnowsze, trzecie wydanie magazynu Werbe!PUNKT jest już w dystrybucji i trafia bezpośrednio do dystrybutorów artykułów promocyjnych na rynku niemieckojęzycznym.
Connected TV bez tajemnic – poradnik reklamy CTV
Co drugie mieszkanie w Polsce wyposażone jest w telewizor podłączony do internetu. Urządzenie, które użytkownikom daje dostęp do treści telewizyjnych, ale też wideo na żądanie, aplikacji czy streamingu muzyki dla branży reklamowej jest nowym, dynamicznie rosnącym ekosystemem reklamowym. Szacunki mówią, że na reklamę w środowisku CTV marketerzy w Polsce wydają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764