logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przychody platformy Reachablogger.pl sięgnęły w 2017 r. niemal 0,4 mln zł

  PR 07.02.2018, przeczytano 503 razy

Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w 2017 r. o 200 procent, sięgając wartości ponad 369 tys. zł netto. W czwartym roku działalności platforma przekroczyła poziom 5 tys. obsługiwanych blogów i pozyskała szereg nowych klientów - do współpracujących z nią marek dołączyły w 2017 r. m.in. Answear.com, Sony Music Poland, Nestle, Morele.net, Poczta Polska, Kolporter, Pracuj.pl, Redcoon.pl, Eura7, Shumee, Synerway, jak również wiele agencji reklamowych i domów mediowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przychody-platformy-reachablogger.pl-siegnely-w-2017-r.-niemal-0%2C4-mln-zl,35357,artykul.html

REACHaBLOGGER.pl to platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy na linii reklamodawcy – blogerzy. Reklamodawcy mogą na niej znaleźć blogerów, którzy wesprą ich konkretnie ukierunkowane działania promocyjne. Z drugiej strony blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie, zgłaszając swoją chęć udziału w konkretnej akcji. Klientami platformy REACHaBLOGGER.pl są marketerzy, agencje digital, domy mediowe, a także agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce. W sumie za pomocą platformy wykonanych zostało już prawie 5,5 tysięca transakcji (od początku jej działalności). Najbardziej popularny twórca zawarł do tej pory już prawie 100 transakcji (miejsce 1: 94 transakcje, miejsce 2: 57 transakcji, miejsce 3: 52 transakcje).

- W 2017 roku wyraźnie dało się wyczuć zwiększone zainteresowanie marketerów influence marketingiem. A to wprost przekłada się na dynamiczny wzrost biznesowy platformy REACHaBLOGGER.pl. Mieliśmy apetyt na co najmniej dwukrotny wzrost rok do roku i udało się ten plan wykonać z dużą nadwyżką – komentuje Anna-Maria Frejtag, junior project manager w REACHaBLOGGER.pl – Początek roku 2018 wskazuje na to, że to zainteresowanie nie maleje, tak więc wstępnie prognozujemy, że przychody platformy w 2018 r. powinny osiągnąć poziom około 1 mln. złotych.

W 2017 r. przychody REACHaBLOGGER.pl wzrosły o 200 procent, osiągając wartość 369 110 zł netto. Liczba zrealizowanych poprzez platformę transakcji wyniosła w 2017 r. ponad 2 750, wobec 1 060 w 2016 roku. Całkowita liczba użytkowników platformy osiągnęła na koniec roku 2017 poziom ponad 15 tys. zarejestrowanych kont, z czego ok. 5 000 stanowią aktualnie oferowane blogi.

Wszystkie blogi na platformie mają miesięcznie sumarycznie ponad  47 mln unikalnych użytkowników, a kanały socialowe ponad 22 mln followersów, fanów i subskrybentów.

Na przełomie 2017 i 2018 r. uruchomiona została nowa, ulepszona wersja platformy, która zawiera m.in. nowe sekcje: „Gwiazdy”, „Mikro”, „RaB Score”. Zmienił się też wygląd platformy i cały back-end.

Źródło: REACHaBLOGGER.pl

www.reachablogger.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.
Nowa ramówka Onetu: do bogatej oferty wideo dołącza audio
Onet mocnym akcentem rozpoczyna wiosnę. Nowa ramówka, z wyjątkowymi nowościami oraz docenianymi przez widzów programami, umacnia pozycję wydawcy jako lidera na rynku wideo. Onet ogłasza także wejście w nowy segment i jako pierwsze medium w Polsce prezentuje ramówkę audio w Internecie, a w niej dziesięć autorskich podcastów.
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za luty 2019 r.
W lutym użytkownicy YouTube przede wszystkim starali się pokonać mały głód. Pierwsze i czwarte miejsce zestawienia zajęły bowiem reklamy Danio, z udziałem sympatycznego stworka symbolizującego niewielki apetyt. Na drugiej pozycji zobaczymy wideo ING Banku Śląskiego z ciekawym ujęciem powodu, dla którego należy oszczędzać. Na podium znalazł się także film...
Facebook stoi przed dochodzeniem kryminalnym w sprawie partnerstwa w zakresie przetwarzania danych.
Lidl na czele rankingu marek w telewizji
W 2018 roku najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory, 21% wzrost zakupu GRP w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się Plus, Orange oraz T-Mobile i to właśnie branża telekomunikacyjna wygenerowała największy, bo aż 44%, udział w zestawieniu TOP10 – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764