logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przychody R4S Consulting wzrosły w 2019 o ponad 30 procent

  PR 10.07.2020, przeczytano 169 razy

Agencja R4S Consulting w ubiegłym roku osiągnęła przychody ze sprzedaży o ponad 31% wyższe niż w 2018 r. Wpływy z działalności operacyjnej agencji wyniosły 10 mln 351 tys. zł. R4S wypracowała zysk netto na poziomie 2,62 mln złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przychody-r4s-consulting-wzrosly-w-2019-o-ponad-30-procent,387736,artykul.html

Ostatni rok był dla R4S Consulting przełomowy. Nowi klienci, nowe usługi i nowe inwestycje - wszystko to przełożyło się na wyniki agencji. Jak przyznaje Adam Hofman, partner w R4S Consulting: - Agencja ma za sobą bardzo dobry czas, ale jeszcze lepszy przed sobą. W ostatnim roku zrealizowaliśmy nasze wszystkie cele biznesowe, co odzwierciedlają wyniki finansowe.

W 2019 roku agencja utworzyła wyspecjalizowaną spółkę zależną Secu Brand, która zajmuje się komunikacją digital i oferuje innowacyjne, autorskie rozwiązania w dziedzinie komunikacji cyfrowej. Miało to znaczący wpływ na pozyskanie kolejnych klientów, którzy oprócz wsparcia w zakresie public relations czy public affairs zdecydowali się na wykorzystanie zaawansowanych narzędzi komunikacji online.

Zmieniła się także wewnętrzna struktura organizacji R4S. Do agencji dołączyła grupa nowych konsultantów, a także powstały nowe zespoły podzielone według kompetencji. Rozbudowana została struktura zarządcza.

- Ostatnie miesiące w R4S przyniosły wiele zmian. Przede wszystkim skupiliśmy się na dalszym rozwoju kultury organizacji oraz wzmocnieniu zespołu. Wdrożyliśmy również nowe usługi i produkty, dzięki którym możemy kierować do naszych klientów kompleksową ofertę public affairs/public relations/digital communications, na którą decyduje się duża część naszych klientów - podkreśla Patrycja Kwiatkowska-Mizera, dyrektor zarządzająca agencji R4S Consulting.

Agencja R4S Consulting w tym roku będzie obchodzić swoje piąte urodziny. To dobry moment na podsumowanie osiągnięć.

- Po pięciu latach obecności na rynku staliśmy się agencją wyspecjalizowaną w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, trudnymi, wymagającymi. Mamy znakomity zespół konsultantów, doświadczonych partnerów i unikatowe narzędzia. Pracujemy obecnie dla ok. 40 prywatnych klientów, w tym kilku światowych gigantów, ale nie zatrzymujemy się w ekspansji - dodaje Igor Janke, partner w R4S Consulting.

Źródło: R4S Consulting

www.r4s.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
Electromobility Poland wprowadza markę Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno – brandingowej...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764