Agencja R4S Consulting w ubiegłym roku osiągnęła przychody ze sprzedaży o ponad 31% wyższe niż w 2018 r. Wpływy z działalności operacyjnej agencji wyniosły 10 mln 351 tys. zł. R4S wypracowała zysk netto na poziomie 2,62 mln złotych.
Ostatni rok był dla R4S Consulting przełomowy. Nowi klienci, nowe usługi i nowe inwestycje - wszystko to przełożyło się na wyniki agencji. Jak przyznaje Adam Hofman, partner w R4S Consulting: - Agencja ma za sobą bardzo dobry czas, ale jeszcze lepszy przed sobą. W ostatnim roku zrealizowaliśmy nasze wszystkie cele biznesowe, co odzwierciedlają wyniki finansowe.
W 2019 roku agencja utworzyła wyspecjalizowaną spółkę zależną Secu Brand, która zajmuje się komunikacją digital i oferuje innowacyjne, autorskie rozwiązania w dziedzinie komunikacji cyfrowej. Miało to znaczący wpływ na pozyskanie kolejnych klientów, którzy oprócz wsparcia w zakresie public relations czy public affairs zdecydowali się na wykorzystanie zaawansowanych narzędzi komunikacji online.
Zmieniła się także wewnętrzna struktura organizacji R4S. Do agencji dołączyła grupa nowych konsultantów, a także powstały nowe zespoły podzielone według kompetencji. Rozbudowana została struktura zarządcza.
- Ostatnie miesiące w R4S przyniosły wiele zmian. Przede wszystkim skupiliśmy się na dalszym rozwoju kultury organizacji oraz wzmocnieniu zespołu. Wdrożyliśmy również nowe usługi i produkty, dzięki którym możemy kierować do naszych klientów kompleksową ofertę public affairs/public relations/digital communications, na którą decyduje się duża część naszych klientów - podkreśla Patrycja Kwiatkowska-Mizera, dyrektor zarządzająca agencji R4S Consulting.
Agencja R4S Consulting w tym roku będzie obchodzić swoje piąte urodziny. To dobry moment na podsumowanie osiągnięć.
- Po pięciu latach obecności na rynku staliśmy się agencją wyspecjalizowaną w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, trudnymi, wymagającymi. Mamy znakomity zespół konsultantów, doświadczonych partnerów i unikatowe narzędzia. Pracujemy obecnie dla ok. 40 prywatnych klientów, w tym kilku światowych gigantów, ale nie zatrzymujemy się w ekspansji - dodaje Igor Janke, partner w R4S Consulting.
Źródło: R4S Consulting