logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Przyciągnij klientów - folie, bazy, podkłady, papiery magnetyczne do druku

  sponsorowane 19.01.2024, przeczytano 1497 razy
ilustracja

Ostatnio zauważyliśmy większe zainteresowanie wśród naszych klientów materiałami magnetycznymi do druku. Niestety dość powszechnym problemem jest brak wiedzy o rodzajach folii magnetycznej i sposobie pracy z nią, a także niewiedza, jak szeroko można ją stosować i jak łączyć ją z innymi istniejącymi mediami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przyciagnij-klientow---folie%2C-bazy%2C-podklady%2C-papiery-magnetyczne-do-druku,402800,artykul.html

Krótki przegląd ich właściwości i możliwości zastosowań.

Często zdarza się, że klienci obawiają się druku na podłożach magnetycznych, a jest to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy pracują na drukarkach UV lub np. z ekosolwentowymi drukarkami EPSON serii S (z aluminiowymi stołem grzewczym, umożliwiając druk na magnetycznych mediach do druku z rolki).

Zacznijmy od rodzajów podłoży magnetycznych do druku.

Magnetyczne folie do druku

Magnetyczne folie do druku - to folie magnetyczne z tworzywa sztucznego PET lub PVC, połączone z powłoką wysoce magnetyczną przystosowaną do druku UV, żywicznego, lateksowego i ekosolwentowego (EPSON). Są łatwe w montażu i usuwaniu oraz nie pozostawiają śladów.

Folie i podkłady ferromagnetyczne

Folie ferromagnetyczne, zwane inaczej „papierem stalowym” to połączenie warstwy białego PP do druku z opiłkami żelaza, dzięki czemu przyciągają się do wszystkich powierzchni magnetycznych.

Podkłady ferromagnetyczne również zawierają opiłki żelaza, ale są grubsze i dodatkowo wyposażone w klej. Służą jako podkład do magnesów, np. po przyklejeniu na ścianę podkładu ferro można przyczepiać do niego folie i bazy magnetyczne .

Bazy magnetyczne

Bazy magnetyczne – to grube folie zbudowane najczęściej z syntetycznej gumy oraz proszku o właściwościach ferromagnetycznych. Są niezwykle łatwe do obróbki. W zależności od grubości materiału można je ciąć na gilotynie, nożyczkami lub nożem, nie zapominając o ploterze tnącym. Mogą być też stosowane jako wymienny nośnik dla wydruków na folii monomerowej.

Gdzie można stosować folie podłoża magnetyczne do druku?

  • w produkcji dekoracji - Folie magnetyczne pozwalają na kreatywne wykorzystanie powierzchni metalowych. Mogą być stosowane do tworzenia dekoracji, magnetycznych tablic, kalendarzy czy plansz do gier (w tym oklein / maskownic na grzejniki)
  • w produkcja materiałów dla szkół, przedszkoli i innych ośrodków edukacyjnych magnesy mogą być wykorzystane do nauki i zabawy. Można na nich umieszczać magnetyczne litery, cyfry czy kształty – ułatwiając naukę i poznawanie
  • w produkcja planerów i tablic magnetycznych dla zespołów do organizacji pracy, planowania zadań, wizualizacji postępu prac - folie magnetyczne mogą być wykorzystywane do planowania zadań, z możliwością nadruku spersonalizowanego dla danej firmy lub zespołu. Można na nich umieszczać magnetyczne etykiety, listy rzeczy do zrobienia czy inne ważne informacje. Dodatkowo jeśli zalaminujemy je folią do markerów suchościeralnych mogą łączyć obie funkcje tablicy magnetycznej i tablicy suchościeralnej.
  • w produkcji materiałów identyfikacji i reklam magnetycznych – czyli, tymczasowe reklamy na pojazdach lub innych metalowych powierzchniach. Są łatwe do nakładania i usuwania, co czyni je praktycznym narzędziem marketingowym.

Warto sprawdzić, czy dostawca tych położy do druku posiada produkty bezpieczne dla użytkownika – np. certyfikat producenta na pozytywnie badanie zgodnie z normą EN 71-3 na obecność substancji toksycznych (w właściwie ich braku produkcie) – tak jak w przypadku MagDecor.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą materiałów do druku o właściwościach magnetycznych: https://www.mediadodruku.pl/kategoria-produktu/magnesy/.

Więcej informacji oraz film: www.api.pl/przyciagnij-klientow-jak-magnes-folie-magnetyczne-bazy-podklady-i-papiery-magnetyczne-do-wielu-zastosowan/

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL od ponad dwóch dekad dostarcza Wam kompleksowe rozwiązania do druku zarówno na tekstyliach i gadżetach, jak i w wielkim formacie. Chcesz rozpocząć działalność w druku – w znakowaniu tekstyliów i gadżetów lub drukować oznakowania i inne materiały reklamowe? A może planujesz rozszerzyć swoją produkcję o nowe technologie, tak aby móc realizować bez podwykonawców zlecenia swoich klientów? Może szukasz usprawnień w Twoim parku maszynowym i zastanawiasz się, jak podnieść efektywność realizacji zleceń i poprawić jakość Twoich wydruków?

Skontaktuj się z nami – nasi doświadczeni specjaliści pomogą Ci podjąć decyzję, które urządzenia najlepiej będą pasowały do Twojej działalności. Wspieramy ekspertów drukujących w wielkim formacie i na tekstyliach, dostarczając wysokiej jakości media i materiały eksploatacyjne do druku.

Pomagamy początkującym przedsiębiorcom się rozwijać, dostarczając sprawdzone, kompleksowe rozwiązania oraz szkoląc z technologii i obsługi urządzeń. Coś o serwisie i gwarancjach

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami! Chętnie Ci pomożemy. Chcesz zobaczyć dane rozwiązanie na żywo? Umów się na indywidualną prezentację w naszym showroomie.

Więcej informacji o użytkowniku

sponsorowane - Tekst sponsorowany opublikowany odpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz częściej działania z zakresu SEM to kluczowa strategia firm, które nie tyle co chcą przetrwać, ale mają w zamiarze rosnąć. W tym artykule opowiemy, czym jest performance...
 Wirtualny klon na scenie: konferencja Horeca 2025 i realizacja HOLO Group
Dynamiczny rozwój technologii opartych na sztucznej inteligencji otwiera przed sektorem HoReCa nowe możliwości w zakresie komunikacji, zarządzania doświadczeniami konsumenckimi oraz optymalizacji procesów operacyjnych. Choć często postrzegana jako narzędzie zarezerwowane dla branż stricte technologicznych, AI coraz śmielej wkracza również do świata gastronomii,...
Nie tylko drewno, szkło i beton. Tworzywa sztuczne we wnętrzach
Płyty z tworzyw sztucznych coraz śmielej wkraczają do świata wnętrz. Są stosunkowo tanie, lekkie, wytrzymałe i łatwe w personalizacji. Eksperci z PłytyPlastikowe.pl zauważają, że popyt na nie rośnie zarówno wśród projektantów, jak i indywidualnych klientów.
Cichy wróg lojalności. Jak uchronić programy lojalnościowe przed fraudami
Na pierwszy rzut oka to niewinny gest – karta podarunkowa, uśmiech klienta, bonus za lojalność. Ale za kulisami tej marketingowej uprzejmości może kryć się kosztowna luka w systemie. W Wielkiej Brytanii sklepy coraz częściej rezygnują z kart podarunkowych nie przez brak zainteresowania, ale przez... pracowników, którzy znaleźli sposób, by zamienić...
Ewolucja reklamy papierowej – od informacji o promocjach do nośnika wartości
Mimo postępującej cyfryzacji drukowane materiały promocyjne wciąż cieszą się dużym zaufaniem społecznym i wysoką skutecznością w dotarciu do odbiorców. Jednak rosnąca świadomość ekologiczna konsumentów sprawia, że również one muszą podążać ścieżką zrównoważonego rozwoju. Wyniki piątej edycji badania przeprowadzonego dla Polskiego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764