logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przygoda z Ducati: Altavia wspomaga Shell w promocji konsumenckiej

  PR 27.06.2019, przeczytano 3706 razy
ilustracja

Altavia Polska wraz z Shell Polska przygotowały akcję sprzedażową, której osią jest promocja konsumencka. Kierowcy zbierają naklejki, które pozwalają na zakup w atrakcyjnych cenach modeli motocykli Ducati. Kampania POS wspierająca promocję wystartowała 17 czerwca, obejmie ponad 400 stacji w sieci Shell. Potrwa do 8 września. Shell planuje również wsparcie akcji kampanią w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przygoda-z-ducati%3A-altavia-wspomaga-shell-w-promocji-konsumenckiej,383038,artykul.html

Promocja konsumencka przygotowana przez Shell we współpracy z Altavia Polska opiera się na mechanizmie lojalnościowym. Jednym z haseł przewodnich kampanii jest „Rozpocznij przygodę z Ducati”.

Kierowcy tankujący na stacjach Shell, oraz dokonujący zakupów z oferty deli by Shell, otrzymują naklejki, które wklejają do ulotek, otrzymanych przy zakupie. Zatankowanie minimum 25 l paliwa Shell FuelSave lub Shell AutoGas premiowane jest jedną naklejką, a za zatankowanie minimum 25 l paliwa Shell V-Power klient otrzymuje dwie naklejki (przy zakupie min. 50 l Shell V-Power - 4 naklejki). Z kolei zakupy produktów z oferty deli by Shell premiowane są naklejką po przekroczeniu wartości zakupu 12,99 zł.

ilustracjastrzałka

Po zebraniu czterech naklejek uczestnicy promocji mogą zakupić w specjalnej promocyjnej cenie jeden z modeli motocykli Ducati (w skali 1:18). Cała kolekcja motocykli składa się z 6 modeli, a jej „okrętem flagowym” jest model Ducati Desmosedici GP18.

Akcji towarzyszy szeroko zakrojona kampania POS, planowane są również działania w internecie (za kreację odpowiada agencja Ogilvy, za zakup mediów MediaCom, za obsługę Facebooka agencja 121 PR, a za działania PR – agencja H&K).

ilustracjastrzałka

Agencja Altavia Polska wyprodukowała na potrzeby kampanii komplet materiałów POS, w tym m.in. plakaty do ram, owijki na monolity cenowe, bannery, wobblery, naklejki i ulotki do ich zbierania czy instrukcje dotyczące promocji i smycze (dla pracowników z obsługi stacji). Altavia odpowiada również za opracowanie konstrukcyjne i produkcję nośników niestandardowych, takich jak np.: hangery w kształcie motocykla Ducati Desmosedici GP18 czy display do wyeksponowania dostępnych modeli na terenie stacji.

Altavia Polska była również odpowiedzialna za dystrybucję materiałów na stacje Shell w całej Polsce. Podobne akcje agencja przygotowywała dla tego klienta także w roku 2018 i 2017 r. Wtedy w ramach promocji kierowcy kolekcjonowali modele pojazdów BMW i Ferrari.

ilustracjastrzałka

Altavia współpracuje z Shell od 2010 roku, w wyniku wygranej w centralnym przetargu. Agencja co roku przygotowuje dla tego klienta materiały na potrzeby kilkunastu kampanii reklamowych. W 2018 były to np.: kampania wizerunkowa paliwa Shell V-Power prowadzona pod hasłem „Twój patent na zimę na pełnych obrotach”, kampania wspierająca loterię: ”Wygraj BMW X1 i bony paliwowe Shell. Zatankuj i weź udział w loterii" oraz kampania rebrandingowa, w ramach której dotychczasowa marka własna Shell - Deli2Go przekształcona została w markę deli by Shell.

ilustracjastrzałka

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764