logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przygoda z Ducati: Altavia wspomaga Shell w promocji konsumenckiej

  PR 27.06.2019, przeczytano 4279 razy
ilustracja

Altavia Polska wraz z Shell Polska przygotowały akcję sprzedażową, której osią jest promocja konsumencka. Kierowcy zbierają naklejki, które pozwalają na zakup w atrakcyjnych cenach modeli motocykli Ducati. Kampania POS wspierająca promocję wystartowała 17 czerwca, obejmie ponad 400 stacji w sieci Shell. Potrwa do 8 września. Shell planuje również wsparcie akcji kampanią w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przygoda-z-ducati%3A-altavia-wspomaga-shell-w-promocji-konsumenckiej,383038,artykul.html

Promocja konsumencka przygotowana przez Shell we współpracy z Altavia Polska opiera się na mechanizmie lojalnościowym. Jednym z haseł przewodnich kampanii jest „Rozpocznij przygodę z Ducati”.

Kierowcy tankujący na stacjach Shell, oraz dokonujący zakupów z oferty deli by Shell, otrzymują naklejki, które wklejają do ulotek, otrzymanych przy zakupie. Zatankowanie minimum 25 l paliwa Shell FuelSave lub Shell AutoGas premiowane jest jedną naklejką, a za zatankowanie minimum 25 l paliwa Shell V-Power klient otrzymuje dwie naklejki (przy zakupie min. 50 l Shell V-Power - 4 naklejki). Z kolei zakupy produktów z oferty deli by Shell premiowane są naklejką po przekroczeniu wartości zakupu 12,99 zł.

ilustracjastrzałka

Po zebraniu czterech naklejek uczestnicy promocji mogą zakupić w specjalnej promocyjnej cenie jeden z modeli motocykli Ducati (w skali 1:18). Cała kolekcja motocykli składa się z 6 modeli, a jej „okrętem flagowym” jest model Ducati Desmosedici GP18.

Akcji towarzyszy szeroko zakrojona kampania POS, planowane są również działania w internecie (za kreację odpowiada agencja Ogilvy, za zakup mediów MediaCom, za obsługę Facebooka agencja 121 PR, a za działania PR – agencja H&K).

ilustracjastrzałka

Agencja Altavia Polska wyprodukowała na potrzeby kampanii komplet materiałów POS, w tym m.in. plakaty do ram, owijki na monolity cenowe, bannery, wobblery, naklejki i ulotki do ich zbierania czy instrukcje dotyczące promocji i smycze (dla pracowników z obsługi stacji). Altavia odpowiada również za opracowanie konstrukcyjne i produkcję nośników niestandardowych, takich jak np.: hangery w kształcie motocykla Ducati Desmosedici GP18 czy display do wyeksponowania dostępnych modeli na terenie stacji.

Altavia Polska była również odpowiedzialna za dystrybucję materiałów na stacje Shell w całej Polsce. Podobne akcje agencja przygotowywała dla tego klienta także w roku 2018 i 2017 r. Wtedy w ramach promocji kierowcy kolekcjonowali modele pojazdów BMW i Ferrari.

ilustracjastrzałka

Altavia współpracuje z Shell od 2010 roku, w wyniku wygranej w centralnym przetargu. Agencja co roku przygotowuje dla tego klienta materiały na potrzeby kilkunastu kampanii reklamowych. W 2018 były to np.: kampania wizerunkowa paliwa Shell V-Power prowadzona pod hasłem „Twój patent na zimę na pełnych obrotach”, kampania wspierająca loterię: ”Wygraj BMW X1 i bony paliwowe Shell. Zatankuj i weź udział w loterii" oraz kampania rebrandingowa, w ramach której dotychczasowa marka własna Shell - Deli2Go przekształcona została w markę deli by Shell.

ilustracjastrzałka

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony  XYN wspomoże tworzenie treści przestrzennych
Sony Corporation poinformowało o wprowadzeniu zintegrowanego rozwiązania sprzętowo­‑programowego XYN (wym. zin), które będzie wspomagać tworzenie treści przestrzennych. Rozwiązanie XYN, wykorzystujące unikatowe, opracowane przez Sony technologie przetwarzania obrazu, wykrywania i wyświetlania, dokładnie rejestruje obiekty, ruch osób i tła...
Desperados z kampanią „The Beer With Latin Vibe”
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi...
Canal+ z kampanią „Czarnych Stokrotek”
3 stycznia ruszyła premiera CZARNYCH STOKROTEK – unikalnego na polskim rynku mystery thrillera, ze znakomitą obsadą, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek, Dawid Ogrodnik, Edyta Olszówka, Tomasz Schuchardt i Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital,...
Nowy spot reklamowy BIK
7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.
Pewna droga do domu w kampanii biur nieruchomości Freedom
Koniec 2024 roku to dla sieci biur nieruchomości Freedom moment, w którym marka stawia na działania mające na celu ugruntowanie pozycji lidera i budowanie szerokiego dotarcia do swoich potencjalnych klientów. 24 grudnia zainaugurowana została ogólnopolska kampania wizerunkowa „Pewna droga do domu”, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale także wyrazi pełne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764