Altavia Polska wraz z Shell Polska przygotowały akcję sprzedażową, której osią jest promocja konsumencka. Kierowcy zbierają naklejki, które pozwalają na zakup w atrakcyjnych cenach modeli motocykli Ducati. Kampania POS wspierająca promocję wystartowała 17 czerwca, obejmie ponad 400 stacji w sieci Shell. Potrwa do 8 września. Shell planuje również wsparcie akcji kampanią w internecie.
Promocja konsumencka przygotowana przez Shell we współpracy z Altavia Polska opiera się na mechanizmie lojalnościowym. Jednym z haseł przewodnich kampanii jest „Rozpocznij przygodę z Ducati”.
Kierowcy tankujący na stacjach Shell, oraz dokonujący zakupów z oferty deli by Shell, otrzymują naklejki, które wklejają do ulotek, otrzymanych przy zakupie. Zatankowanie minimum 25 l paliwa Shell FuelSave lub Shell AutoGas premiowane jest jedną naklejką, a za zatankowanie minimum 25 l paliwa Shell V-Power klient otrzymuje dwie naklejki (przy zakupie min. 50 l Shell V-Power - 4 naklejki). Z kolei zakupy produktów z oferty deli by Shell premiowane są naklejką po przekroczeniu wartości zakupu 12,99 zł.
Po zebraniu czterech naklejek uczestnicy promocji mogą zakupić w specjalnej promocyjnej cenie jeden z modeli motocykli Ducati (w skali 1:18). Cała kolekcja motocykli składa się z 6 modeli, a jej „okrętem flagowym” jest model Ducati Desmosedici GP18.
Akcji towarzyszy szeroko zakrojona kampania POS, planowane są również działania w internecie (za kreację odpowiada agencja Ogilvy, za zakup mediów MediaCom, za obsługę Facebooka agencja 121 PR, a za działania PR – agencja H&K).
Agencja Altavia Polska wyprodukowała na potrzeby kampanii komplet materiałów POS, w tym m.in. plakaty do ram, owijki na monolity cenowe, bannery, wobblery, naklejki i ulotki do ich zbierania czy instrukcje dotyczące promocji i smycze (dla pracowników z obsługi stacji). Altavia odpowiada również za opracowanie konstrukcyjne i produkcję nośników niestandardowych, takich jak np.: hangery w kształcie motocykla Ducati Desmosedici GP18 czy display do wyeksponowania dostępnych modeli na terenie stacji.
Altavia Polska była również odpowiedzialna za dystrybucję materiałów na stacje Shell w całej Polsce. Podobne akcje agencja przygotowywała dla tego klienta także w roku 2018 i 2017 r. Wtedy w ramach promocji kierowcy kolekcjonowali modele pojazdów BMW i Ferrari.
Altavia współpracuje z Shell od 2010 roku, w wyniku wygranej w centralnym przetargu. Agencja co roku przygotowuje dla tego klienta materiały na potrzeby kilkunastu kampanii reklamowych. W 2018 były to np.: kampania wizerunkowa paliwa Shell V-Power prowadzona pod hasłem „Twój patent na zimę na pełnych obrotach”, kampania wspierająca loterię: ”Wygraj BMW X1 i bony paliwowe Shell. Zatankuj i weź udział w loterii" oraz kampania rebrandingowa, w ramach której dotychczasowa marka własna Shell - Deli2Go przekształcona została w markę deli by Shell.
Źródło: Altavia Polska