logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przygotowania do Data Days 2012 w fazie decydującej

  PR 15.08.2012, przeczytano 889 razy

Lato się jeszcze nie skończyło, a nugg.ad, największa platforma targetowania w  Europie, już weszła w decydującą fazę przygotowań pierwszych Data Days. 1 i 2 października nad Szprewą wszystko się będzie kręcić wokół tematów Big Data, algorytmów i innowacji w reklamie online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przygotowania-do-data-days-2012-w-fazie-decydujacej,16358,artykul.html

Już wstępny plan „Data Conference“ 1 października wygląda obiecująco: pierwsi prelegenci, którzy potwierdzili swój udział, to Lisa Green z Common Crawl Foundation San Francisco, Spencer Reiss, publicysta WIRED i kurator Monaco Media Forum oraz Abu Dhabi Media Summit, a także Matt Turck, MD w Bloomberg Ventures i organizator comiesięcznych Big Data Meetups New York. Lista zostanie wkrótce uzupełniona o kolejnych międzynarodowych specjalistów.  Radzimy nie czekać z rezerwacją biletów - ich liczba jest ograniczona, a kto zajmuje się tematyką Big Data, nie może przegapić Data Days 2012. Bilety do nabycia już teraz na www.data-days.com.

Punktem wyjścia Data Days jest teza, że sposób pracy z danymi doprowadzi do trwałych zmian w funkcjonowaniu nie tylko branży reklamowej, ale całego społeczeństwa opartego na internecie. Na tej imprezie chcemy zainicjować dyskusję na ten temat“, mówi Stephan Noller, CEO nugg.ad. „Bardzo się cieszymy, że już teraz możemy zapowiedzieć udział specjalistów najwyższego kalibru, którzy naświetlą ten temat wszechstronnie i bez wątpienia krytycznie”.  

Ponadto Data Days w imponującym stylu pomoże stawiającym pierwsze kroki w biznesie - i to w całkiem praktyczny sposób:  do 31 sierpnia 2012 początkujący przedsiębiorcy mogą zgłaszać się do udziału w konkursie  „Data Pioneers“.  Poszukiwane są kreatywne pomysły w zakresie usług zorientowanych na użytkownika, opierające się o ekosystem przetwarzania danych lidera branży targetowania - nugg.ad. Zwycięskie projekty zostaną uhonorowane finansowaną przez Deutsche Post DHL umową o świadczenie usług o wartości do 100 tysięcy euro.

Młodym przedsiębiorcom odwiedzającym Data Days zostaną ponadto przyznane zniżki przy zakupie 2-dniowych biletów wstępu. A komu się poszczęści, może wygrać darmowe wejściówki na facebook.com/datadays lub twitter.com/datadays.

Wśród partnerów Data Days 2012 znajdują się między innymi: brand eins, W&V, Adzine, gruenderszene.de, deutschestartups.de.

Prelegenci:

Mieszkająca w San Francisco Lisa Green jest dyrektorem Common Crawl Foundation, która sobie postawiła za cel demokratyzację i zapewnienie nieograniczonego dostępu do informacji internetowych. Ze światowych zasobów danych obejmujący dotychczas 130 terrabajtów i 8 milionów witryn internetowych korzystają przede wszystkim sektor edukacyjny, badawczy i biznesowy.

Spencer Reiss z Salisbury w stanie Conneticut, USA, pracował poprzednio jako korespondent tygodnika Newsweek, m.in. w Afryce, na Bliskim Wschodzie/Azji. Pisze artykuły dla magazynu WIRED. Jako kurator odbywającego się co roku Monaco Media Forum i Abu Dhabi Media Summit jest on przekonany, że odwieczna nadzieja ludzkości na lepszą przyszłość może zostać spełniona wyłącznie dzięki technologii.

Z Nowego Jorku przyjedzie do nas Matt Turck, dyrektor zarządzający Bloomberg Ventures i założyciel TripleHop, który w 2005 roku sprzedał firmie Oracle. Jako mentor i inwestor Turck jest intensywnie zaangażowany w pomoc początkującym przedsiębiorcom w skali międzynarodowej. Jego głównym tematem zainteresowań jest Big Data. Comiesięczne organizowane przez niego Big Data Meetup są największą tego typu imprezą w Nowym Jorku.

Źródło: nugg.ad

www.data-days.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764