logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przygotowania do Mediations Biennale z agencją Adstone

  PR 03.02.2018, przeczytano 943 razy
ilustracja

Już po raz kolejny sztuka współczesna opanuje Poznań. Ruszają przygotowania do 6. edycji Mediations Biennale, którego finał odbędzie się w październiku podczas Poznań Game Arena. Fundacja, która jest organizatorem festiwalu do współpracy zaprosiła agencję reklamową adStone. Jej zadaniem będzie czuwanie nad komunikacją oraz social mediami dedykowanymi temu wydarzeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przygotowania-do-mediations-biennale-z-agencja-adstone,35305,artykul.html

Mediations Biennale to największa wystawa sztuki współczesnej w Polsce, a także w Europie Środkowo-Wschodniej. Prace artystów z całego świata dosłownie opanowują miasto. Można natknąć się na nie niemal w każdym zakątku Poznania, gdyż docierają do miejsc, które na pozór wydają się niedostępne.

W 2018 roku Mediations Biennale profiluje się w kierunku sztuki bezpośrednio związanej ze zdobyczami nowoczesności: technologiami, światem gier, rzeczywistością wirtualną i sztuczną inteligencją. W tym roku duży nacisk zostanie położony na gry komputerowe, gdyż stanowią jedną z najszybciej rozwijających się form komunikacji, ale również ekspresji artystycznej. Festiwal stanie się zatem okazją do przemyśleń na temat wartości, które gry wnoszą do naszej cywilizacji oraz sposobu, w jaki kształtują swoich odbiorców.

Zainteresowanie młodych ludzi współczesnymi trendami w sztuce światowej, które są bardzo pokrewne grom komputerowym oraz rzeczywistości wirtualnej, uważam za rewelacyjne rozwiązanie. Może ono stanowić piękną platformę porozumienia pomiędzy sztuką a grą. Jestem tego wielkim orędownikiem – mówi Arek Marcinkowski, jeden z artystów, którego prace będzie można obejrzeć podczas tegorocznej edycji Mediations Biennale.

Warto pamiętać, że festiwal to siła miastotwórcza, która ściąga zaangażowaną społeczność z najodleglejszych zakątków świata i staje się platformą wymiany doświadczeń, ale również miejscem, w którym każdy może zyskać nową wiedzę i umiejętności.

Źródło: adStone


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: woltmann

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764