logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Przygotowanie wizytówek do druku

   21.01.2002, przeczytano 11356 razy

Mam do przygotowania do druku wizytowki (CMYK) w Corelu 9. Jak w wizytówce przygotowuje się spady w gotowych szablonach z Corela?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przygotowanie-wizytowek-do-druku,766,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Pytanie jest tendencyjne, bo zasady przygotowania pracy są jednakowe dla wszystkich programów ;-)).
Szczerze mówiąc nigdy nie używałem szablonów Corela do separowania wizytówek - nigdy nie separuję z Corela (jeśli lubisz ten program nie pytaj dlaczego).

Spady zależą od wymogów technologicznych drukarni i introligatorni, a nie programu dtp. Dołączam przykład dobrze przygotowanego arkusza z wizytówkami. Strony tylne robisz tak samo, ustawiając kolumny w "lustrzanej" kolejności, o ile na arkuszu masz kilka wzorów wizytówek. Standardowe formaty wizytówek pozwalają na uzyskanie wystarczającego zapasu miejsca na arkuszu A4 - a więc na wydrukowanie strony nawet na drukarce.



avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Artur Klamut

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech...
Powyborcze sprzątanie i recykling materiałów reklamowych
Zarówno 2023 rok, jak i 2024 obfitują w wybory. Za nami wybory do Sejmu i Senatu, a przed nami te samorządowe. W maju natomiast do Parlamentu Europejskiego. Podczas kampanii generowane są tysiące, a może nawet miliony materiałów wyborczych, które z czasem trafiają na śmietnik. Jak je zagospodarować w inny sposób? Są na to metody.
Przegląd narzędzi i metryk w ocenie wyników kampanii marketingowych
W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny wyników kampanii marketingowych. W poniższym artykule eksperckim wspólnie z założycielem agencji Sky Agency Igorem Walęckim przyjrzymy się bardziej szczegółowo narzędziom...
AI, CSR, storytelling, nieszablonowe działania...? Kampanie digitalowe 2024
Sztuczna inteligencja? Tak, ale nie tylko! CSR, nieszablonowe działania w social mediach, storytelling, focus na doświadczenie konsumenta - trendy w digital marketingu to mix nowych narzędzi technologicznych, które mocno namieszały na rynku cyfrowym, oraz uważności na człowieka i jego problemy. Kampanie digitalowe nagrodzone w IAB MIXX Awards 2023 pokazują, jak bardzo dziś...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764