logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Przyjaciele każdego niejadka w kampanii Melissa Pasta Kids

  PR 03.12.2024, przeczytano 295 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania digital 360 marki Melissa Pasta Kids znajdującej się w portfolio Melissa Primo Gusto. Komunikacja pod hasłem „Najlepsi przyjaciele każdego niejadka” ma na celu zwrócenie uwagi rodziców na jakościowe żywienie swoich pociech. Dzięki makaronom w kształcie ulubionych postaci z bajek marka pragnie pomóc rodzicom i pokazać, że zdrowe jedzenie nie musi być nudne. Realizacją działań reklamowych zajęły się agencje sayHi.agency i Friends&Brands.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-przyjaciele-kazdego-niejadka-w-kampanii-melissa-pasta-kids,406707,artykul.html

Melissa Pasta Kids, zawierająca w swej ofercie makarony dla dzieci w kształcie ulubionych postaci z bajek, jak Świnka Peppa czy Minionki, rozpoczęła kampanię pod hasłem „Najlepsi przyjaciele każdego niejadka”. Marka w trosce o prawidłowy rozwój najmłodszych, chce zwrócić uwagę na zdrowe jedzenie dzieci i pomóc rodzicom w przyciągnięciu do stołu nawet największego niejadka. Makarony Primo Gusto produkowane są w 100% z semoliny otrzymywanej ze starannie wyselekcjonowanych ziaren pszenicy durum, będącej jakościowo najlepszą spośród uprawianych odmian tego zboża. Produkty są bogate w składniki odżywcze i minerały niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

To pierwsza tak duża kampania marki Melissa Pasta Kids, w ramach której planujemy dotrzeć aż do 6 milionów polskich rodziców. W komunikacji skupiamy się na multikanałowej perspektywie, łącząc aktywacje w social mediach (Facebook, Instagram i Youtube), display marketing czy influencer marketing. Na kampanię składa się też seria specjalnie przygotowanych krótkich form video, które aktualnie są najlepiej przyswajalną formą komunikacji w mediach społecznościowych. Do współpracy zaprosiliśmy również starannie dobranych twórców internetowych – polskie mamy influencerki, które jak pokazują badania, są najlepszym źródłem informacji o produktach dla dzieci dla innych mam. To właśnie mikroinfluencerzy kreują dzisiaj większe zaangażowanie w content marki oraz budują autentyczny przekaz - mówi Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający z agencji sayHi.agency.

Komunikacja marki Melissa Pasta Kids potrwa do końca tego roku. Realizacją działań influencerskich zajęła się agencja Friends&Brands, a za strategię, ideę kreatywną, kreację materiałów (w tym produkcję video) oraz zakup mediów odpowiada agencja digital sayHi.agency.

Źródło: Friends&Brands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764