logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przyjazny dla portfela aparat Benq

   21.12.2005, przeczytano 1085 razy

Firma BenQ rozszerzyła ofertę tanich cyfrowych aparatów fotograficznych o model DC C800, wyposażony w czujnik obrazu o rozdzielczości 8-megapikseli. W Wielkiej Brytanii urządzenie kosztuje 147 funtów, czyli ok. 840 PLN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przyjazny-dla-portfela-aparat-benq,3361,artykul.html

Maksymalne wymiary zdjęć wykonanych przy użyciu aparatu BenQ DC C800 to 3264 x 2448 pikseli. Urządzenie posiada trzykrotny zoom optyczny i obiektyw 38,01 - 108,73mm, co odpowiada parametrom przynależnym raczej do droższych modeli.

Sprzęt BenQ kryje się w czarno srebrnej, kompaktowej obudowie. Wymiary zewnętrzne aparatu to 89 x 61 x 33mm, a jego waga wynosi 140g, dzięki czemu jest to sprzęt ultra przenośny.

Aparat BenQ DC C800 pozwala na nagrywanie filmów w formacie MPEG-4, jest wyposażony w 2,4-calowy ekran LCD o rozdzielczości 480 x 234 pikseli i posiada kilka wbudowanych trybów pracy, m.in. Printer Mode umożliwiający bezpośrednie wydrukowanie fotografii na zgodnych drukarkach. Z kolei tryb Burst Mode pozwala użytkownikowi wykonać 4 ujęcia przy jednorazowym naciśnięciu migawki. Dzięki wbudowanemu głośnikowi, BenQ DC C800 może być także wykorzystywany jako cyfrowy dyktafon, a dane przechowywane są na 32MB wewnętrznej pamięci. Ponadto, sprzęt posiada złącze Secure Digital na dodatkowe karty pamięci flash. Zasilanie urządzenia zapewniają dwie baterie AA.


Źródło: BIOS Magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764